Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Daily budget tot 10K

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daily budget tot 10K

Hallo allemaal

Ik ben op zoek naar mijn eerste auto. Mijn maximum budget is 10.000 euro maar minder is altijd beter Mijn voorkeur gaat naar een diesel of lpg aangezien ik tussen de 20 en 25.000 km per jaar zal doen.

Momenteel twijfel ik erg tussen een relatief jonge 2dehands diesel genre volkswagen golf en een iets oudere "dikkere" wagen genre E39, E46 of E38 op lpg of diesel.

Als autoliefhebber zou ik natuurlijk liefst voor de laatste optie gaan maar ik heb mijn twijfels over de betrouwbaarheid als daily, zeker bij de iets oudere modellen met hogere km standen..
    Wat zouden jullie doen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Ik heb een E39 530i gehad als daily (heb ik 18.000km mee gereden in een klein jaar) en het zijn inderdaad al wat oudere wagens waar af en toe iets aan stuk gaat. Ik had ook niet zo een goede garagist wat het probleem erger maakte natuurlijk. Ook zijn de stukken nu eenmaal beetje duurder dan de gemiddelde wagen aangezien dit wel dure wagens waren nieuw.
    de x30d modellen waren niet zo goed heb ik gehoord, dus beter de x20d of x25d modellen.

Voor dat geld kan je ook wel al een 1 serie of nieuwere 3 vinden denk ik.
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Ga dan maar voor een jongere diesel ipv een oudere dikke bak. Ge moet nl niet vergeten dat die redelijk wat kosten om in te schrijven, hogere verkeersbelasting en meer risico op onvoorziene kosten.

Indien ge toch overweegt om een dikke bak aan te schaffen schrijf u dan in op www.bimmerboard.be voor extra raad.

Comment

Als je kiest voor iets ouder en dikker model, zorg dan dat je altijd 2-3000 € klaar hebt voor een herstelling.

Comment

ah, da's daarom dat die patsers met hun BMWs altijd zo'n rolletjes bankbiljetten op zak hebben

Comment

Working...
          X