Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW scirocco advies 2dehands

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• VW scirocco advies 2dehands

Beste auto knowers

Ik heb een 2de handse diesel gezien scirocco dsg maar zou graag jullie opinie erover hebben
    Het is de enigste voor de prijs dat ik wil maar wil meer weten over de kms als da nog cva is, prijs (waarschijnlijk wa minder kunnen pushen) de auto zelf (ook al weet ik van dat jr pas meer weet als je de auto efectief ziet en test) waar moet ik opletten? En verder info is altijd welkom of advies

Hier is de link, tussen dezelfde prijzen zijn er nog 2 autos van particulieren met ongeveer dezelfde kms ne leeftijd

Le plus grand site auto de Belgique avec + de 115 000 véhicules neufs et d'occasion disponibles immédiatement. Vendre sa voiture sans frais et en 24h ? C'est possible avec AutoScout24 !

Thanks op voorhand

Mijn auto wordt verkocht in februari dus tegendan zal ik eentje gevonden hebben zeker haha

Bijna tijd voor distri riem en km stand stevig voor dsg, ik heb er al ene doorgeknald op 90.000km, hmm

Comment

Oei dus niet echt een goede keuze dan?

Comment

Vind de km stand te hoog voor een dsg versie zou max 80-100.000km nemen

Comment

Ahh oke, dus me dsg telt da wel hoeveel kms? En me manueel misschien is dit dan minder erg?
          Wel moeilijk om eentje te vinden rond de 11000 met 80 a 100k kms

Comment

Die dsg6 kan wel wat aan maar die halen de 180-200k km praktisch nooit. Een manuele koppeling vervangen is doenbaar, maar 5500€ kosten aan een wagen van 11000€ niet echt. De distri riem zal je ook wel ca 800-900€ kosten (veel werkuren) ondertussen spanrollen en waterpomp ook mee vervangen enz... ik bedoel maar hou nog wat geld opzij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ReV
              Vind de km stand te hoog voor een dsg versie zou max 80-100.000km nemen
              Is die DSG zo gevoelig?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Wel ja eigenlijk wel, maar geef toe 154000km is toch al veel om mee te starten, zet er 45000km bij en je hebt 200000km. Als je pakweg 10j aan 20.000km/j rijdt, dan kan je toch wel verwachten dat het een na het ander moet vervangen worden

Comment

Zelf rij ik dsg (al 3x) en prefereer deze boven mijn zf8. Maar ik geef zeker toe dat de zf langer zal meegaan. Ik had dus ene kapot na ca 90.000km en ene nog voor 15000km xD

Comment

De cupra gaat richting 40.000km met de dsg, ik bereid me al voor dat ie in de helft zit

Comment

WTF.. ik zit nu op 22.000 en rij best stevig door als alles warm is. Ik ging ervan uit dat 200.000 zonder problemen ging gaan

Comment

Wel het is niet onmogelijk maar als er al 2/3 breken bij mij en in mijn vriendenkring ook geen enkele 120.000km haalt ja.. wel allemaal wagens tss 230-350pk, niet onbelangrijk.

Comment

Nu, heb wel de indruk: hoe recenter hoe betrouwbaarder ze worden, vooral de doorontwikkelde natte dsg6

Comment

Hmm oke dan dus eigelijk van die leeftijd en kms 100k ofzo is een handgeschakeld? Het is gewoon om paar jaar mee te doen en daarna een beter kopen maar kan me da nu nie permiteren daarom rond de 11000€
                            Zijn deze beter? Handgeschakeld nu

Heb ook de deze gezien, er staat dag op maar tis een handgesxhakeld heb de gast al gecontacteerd maar tis raar auto ingeachreven en alles in duitsland maar hij zit nu in engeland enz maar daar kan hij die auto niet verkopen, hij wilt hem wel laten overkomen hij betaalt alles, ik betaal het bedrijf die hem laat komen dan auto testen etc alst me nie aanstaat keert ie terug, keijg ik mijn geld terug en hij betaalt kosten weer, is dat te vertrouwen?
                            Dit is de auto

Moet wel zeggen hij heeft zn identiteit gestuurd voor geloofwaardigheid via mail he voor meer fotos gevraagd vd auto en heb ze ook gekregwm

Welke ziet het er beste uit denken jullie?
                            Ben mn benzine aan het verkopen wegens dat ik al aan 24000 mijn eerste jaar zit, ik doe veel snelweg kms plus weekendjes met het vrouwtje naar duitsland etc.

Comment

Nu, heb wel de indruk: hoe recenter hoe betrouwbaarder ze worden, vooral de doorontwikkelde natte dsg6
                              In welke modellen zit die?

Wel het is niet onmogelijk maar als er al 2/3 breken bij mij en in mijn vriendenkring ook geen enkele 120.000km haalt ja.. wel allemaal wagens tss 230-350pk, niet onbelangrijk.
                              184pk, maar zal mijn plannen om te chippen maar zo laten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D-Ace Bekijk Berichten

Heb ook de deze gezien, er staat dag op maar tis een handgesxhakeld heb de gast al gecontacteerd maar tis raar auto ingeachreven en alles in duitsland maar hij zit nu in engeland enz maar daar kan hij die auto niet verkopen, hij wilt hem wel laten overkomen hij betaalt alles, ik betaal het bedrijf die hem laat komen dan auto testen etc alst me nie aanstaat keert ie terug, keijg ik mijn geld terug en hij betaalt kosten weer, is dat te vertrouwen?
                                Dit is de auto

Moet wel zeggen hij heeft zn identiteit gestuurd voor geloofwaardigheid via mail he voor meer fotos gevraagd vd auto en heb ze ook gekregwm

Welke ziet het er beste uit denken jullie?
                                Ben mn benzine aan het verkopen wegens dat ik al aan 24000 mijn eerste jaar zit, ik doe veel snelweg kms plus weekendjes met het vrouwtje naar duitsland etc.
                                Nee dit is een bekende scam methode, ze beloven de wagen op te sturen en laten zelfs de papieren enz zien van verscheping en je geld of de wagen zie je nooit meer.

Vraag maar door hoe je zou moeten betalen enz, 9/10 via een anonieme weg ala Western Union. Vraag ook maar eens de tel nummer, en kijk na of die man wel degelijk in engeland zit en zowel engels als duits fatsoenlijk kan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz

In welke modellen zit die?

184pk, maar zal mijn plannen om te chippen maar zo laten.

Die bak in de uwe is die denk ik, die kan stuk meer koppel aan hoor het is gewoon ja random je kan em chippen en 100000km zonder probleem rijden, of zoals ik een compleet nieuwe en na 1 week binnen. Je hebt infeite 2 delen, het mechanische en computergedeelte waar het fout kan gaan, of zelfs de soft in de hendel

Comment

Kunde die preventief verbeteren?

Comment

Nee, wel tuners kunnen de druk verhogen en de soft van de dsg tunen (vb dvx) hardwarematig zou je es moeten vragen

Comment

Hij zegt dat het via een shipping bureau gaat
                                        ​​Ict shipping ofzo, ik moet mijn adres enz opschrijven en zunder sturen een sale contract dat hij moet tekenen en dan ik en da geld gaat naar die shipping en hij ontvangt niets tot ik zeg van ja ik neem de auto (na testrit enzo)
                                        Dus best er nie voor ingaan voor de die dan?

Dus zover da ik versta dsg nie boven de 100k kms en hangeschakeld dan welk minimum moet ik bekijken? Is het nu een scirocco of gold gtd?

Comment

Working...
                                        X