Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW scirocco advies 2dehands

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Denk je nu echt dat die zo maar een wagen gaat overschepen van engeland (is het wel links gestuurd?) En als je het dan niet goed vind, terug gaat schepen en je terugbetaald? Als dit nou een extreem zeldzame wagen was en zeer exclusief enz maar een 'gewone' vw?

Comment

Het is rechts want zn vrouw is van duitsland maar ze hebben nu een zaak in engeland dus verhuisd mja zal er nie voor ingaan
      Wil nu gewoon eventjes raad over kms over 2de hands wagen
      Vroeger hoorde ik van 1ton diesels da da nog goed is maar ReV zegt van niet aleja dsg allesinds maar weet dan niet een handgeschakeld dan, heb 2 in het zicht, geen sciroccos sinds die redelijk meer prijzig zijn en zal waarschijnlijk voor in de toekomst zijn dan dus voor een gtd eventueel en heb eentje van 120000kms en 110000 zelfde jaarbouw enz beide handgeschakeld met onderhoudboekje, zou die slecht zijn of toch verder zoeken voor eentje van 80k ofzo?

Comment

Die motor kan die km's aan dat is geen probleem, enkel die dsg is een risico..

Het kan na 2000km mis gaan en het kan pas na 200.000km mis gaan, maar 9/10 zal daar ooit stevige kosten aan komen.

Je kiest voor dsg en ga ervan uit dat die dan ooit vervangen moet worden of je kiest voor een handbak..

Of die nu 100k of 160k heeft, het blijft gewoon een gevoelig ding.

100k stadsritten zal meer slijtage zijn voor die dsg dan 160k km snelweg.

Edit: men vorige wagen was een golf 6 gtd, goed maar niet spannend om te rijden of te zien.

​​​​​
        Last edited by ; 08/01/2017, 20:46.

Comment

Ahh oke merci voor die uitleg
          Dus dsg is eigelijk best ongeveer met weinig kms als mogelijk
          Ik doe veel weg werk verkeer 80% snelweg en dan nog uitgerekend weekends duitsland, frankrijk enzo met het vrouwtje dusja nu heb ik een benzine maar ik zit al aan 25000 kms in mijn eerste jaar
          Daarom ik ging voor dsg gaan maar budget is niet zo hoog dus dan best voor handmatig gaan, nu ja die gtd zag er nog interesant uit enigste is die 11000 scirocco mja zoals je zei da kan een scam zijn zal nog verder zien voor mogelijkheden als het eventjes een gtd is nja dan is het zo haha dan beter sparen voor een scirocco binnen paar jaar later dan
          Zie bv gtds voor 9.900 of 10000 met 154k kms

Comment

Die gtds zijn ook leuke wagens, niet zeer spannend, wel gewoon leuk en sporty en zuinig

Comment

Dus iets ongeveer me max 150k kms is dat nog cva dan? Voor handgeschakeld, paar jaartjes mee te rijden meestal snelweg kms? Met inderhoudhistoriek enzo erbij

Comment

Ja ik denk het wel, al moet je altijd geluk hebben bij een wagen

Comment

Lol weer emails zitten sturen (heb om mobile.de zitten kijken, veel sxiroccos in aanbod voor goeie prijs en wel redelijk qua kms)
                  Weet iemand die van de us army was en nu gaat hem naar usa weer en zit nu in uk verkoop scirocxo voor 8000e 70k kms haha auto zit er wel mooi uit mja tis weer zo een van shipping etc damn.. heb gezegd van zoals super98 zei van ja kijk ik betaal auto alleen als ik hem zie, test en naar de garage kan laten gaan voor eventuele problemen uit te zoeken als ie er heeft dus benieuwd maar anders
                  Heb er nog 2 gevonden
                  Een 11.400€ 140000 kms veel ppties enzo en onderhoudboekje en eentje 11.250€ 86000 kms minder opties en alles en zonder onderhoudboekje dus die van 86000 ziet er me raar uit zeker zonder onderhoud geschiedenis.. aleja van wat ik meestal hier lees en hoor

86000 kms

140000 kms

Comment

Man blijf gewoon weg van die verkopers met die straffe verhalen, das altijd gelogen en achteraf miserie! Zoek u nen Belgische wagen, of Duitse indien je kennis van zaken hebt

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                    2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                    2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                    2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                    2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                    2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

Voila!

Comment

Haha I know mja vond het grappig om weer zo een verhaal te tegenkomen

Kijken jullie ook naar de leeftijd vd auto?
                        Bv tot welke leeftijd gaan jullie bij diesels? Is dit hetzelfde met benzines of zijn benzines best zo jonger dan 10jaar te nemen zoals bv 2010 en diesels eigelijk meer van 2007 ofzo?

Comment

Ik kijk meer naar de algemene staat, interieur en exterieur dat verteld meer

Comment

Ahh ok thanks
                            Heb paar benzines gekeken ( heb zitten lezen over de diesel da samen met benzine gaat komen in 2018 als plan als da natuurlijk doirgaat want je kent de overheid hier ) dus heb 2 gevonden da ik nog cva vind, zijn deze redelijke wagens? Zeker als ik er veel snelweg kms ga doen ongv 50 a 60km op een dag met de eventuele weekends naar andere landen

Volledig onderhoudboekje allebei, die van 12.990 heeft ook nog garantie plus ja wat met de prijs onderhandelen
                            Dusja zijn deze 2 nog cva? Eentje minder kms dan de andere

Comment

Garantie van die handelaar telt niet in België, tenzij je altijd naar daar gaat.

Vraag de serienummers op en laat die checken bij VW.

Comment

De 1.4 160 zij dikke miseriebakken dat weet ik, 40-50% uitval ga voor de diesel of een 2.0 tsi

Comment

Hoe bedoel je van de serienummer?

Rev: ist zo? Hoe komt het? Dacht dat die 160 nog goede waren alrja dacht ik

Comment

Neeeee Google maar es

Comment

De reviews dan opzoeken of bedoel je gewoon scirocco 1.4 160 problems ofzo?

Comment

De 1.4 zou ik ook links laten .

Comment

Heb zitten lezen in de scirocco forums van engeland en zie idd dus iets van een motorfout dat redelijk bekend is in de 1.4s, klopt dit?

Comment

Working...
                                          X