Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW scirocco advies 2dehands

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Ja ik ken 2 mensen waarvan 1 op dit forum die er serieus miserie mee hadden, motorisch! Pannes en noodloop

    Comment


    • #42
      Oke geen 1.4, noted
      2.0 tsi vs 2.0 tdi nu
      Ik zit nu aan 24000kms en februari is ongeveer een jaar dus ik schat 25 tot misschien 26000 in maart maar het kan dat het minder met dat ik dan samen met mijn vriendin ga wonen, misschien carpoolen (misschien..) maar ja ik blijf wel snelweg kms doen reken van aalter naar oostakker en de weekends naar brussel, brugge, antwepen of duitsland, frankrijk etc
      Zou een tsi dan misschein toch voordeliger zijn? Of toch een tdi?

      Hoeveel scheelt het van kms per tank van een 2.0 tsi? Sowiezo dat een tdi meer doet maar ben wel benieuwd

      Zou het ook mogelijk zijn om naar een garage waar je de auto nie koopt met dat er vlakbij een vw garage is en vragen om testrit met tdi en tsi doen of gaat dat alleen als ik voor een auto geintereseerd ben? (Heb hier weinig ervaring mee)

      Comment


      • #43
        9 van de 10 vragen die je stelt kun je makkelijk via google vinden.

        Wat denk je zelf dat het voordeligst is? Een diesel die 6-6,5l verbruikt of een 2l naft die minimaal 7.5l verbruikt (kan ook 9,10,11,12l zijn naargelang je rijstijl..)

        Ik denk dat je het antwoord al wist voor je het vroeg?

        Comment


        • #44
          Ik zit zotveel op google te zoeken haha wil zeker zijn van mijn keuze want ben meestal impulsief dus nu ben ik echt goed aan het onderzoeken
          Wel ik rij meestal rustig maarja er zijn dagen dat ik graag gas geef wel meestal hou ik me in want heb al een benzine
          Zou een diesel handig zijn als ik snelweg kms doe meestal? Wil de motor gewoon niet kapot maken door tekort aan kms

          Comment


          • #45
            Die tsi zal ca 9-9,5 verbruiken de diesel 6,5 inderdaad

            Comment


            • #46
              Oke thanks, oke denk wel laatste vraag want heb ale info ongeveer in deze topic, alvast hartelijk bedankt om mij asvies te geven en ook wa geduld hebben met mij haha heb wel veel gesteld enz
              Hoeveel kms ongeveer zou ik met schatting met elke wagen doen?
              2.0 tsi ongeveer 500 kms? Minder? Heb nog nooit een 2.0 tsi gereden altijd 1.0 of 1.3
              2.0 tdi 700 meer of minder naargelang hoe zwaar je voet is haha dat is bij elke wagen maar gewoon om een ongevere schatting te hebben want vind dit nergens

              Comment


              • #47
                Ja ik rij ongeveer 500 met een 2.0 tsi

                Comment


                • #48
                  Ik denk dat je nog is goed moet nadenken over wat je wil, die 2.0tsi zal aanzienlijk meer kosten om een jaar mee te rijden dan de diesel, je krijgt er ook wel wat voor in de plaats.

                  Is er niet veel aanbod van die diesels? Of zijn de meeste duurder? Dan moet je je afvragen of het een goed idee is om de goedkoopste op de markt te kopen.
                  Last edited by ; 10/01/2017, 23:37.

                  Comment


                  • #49
                    Ik rij graag met benzines aleja heb nog nooit een diesel gereden dus zou nie weten als ik het aanngenaam zou vinden, heb een tsi in het zicht 2 max maar de 2de is 1000e boven budget maar maar 30000kms en ja je kan altijd over de prijs onderhandelen, en die andere zit in belgie, wel blikkbaar zwaar getuned mja anders zit hem er wel nog goed uit enja zit in Belgie
                    Dan heb ik 1 tdi in het zicht, mooi prijs, 68000kms, wel een eindje rijden, het is een moeilijke beslissing. Tdi waarschijnlijj meer kms per naftbak, meer kosten ivm taksen, denk wel dat de motor wel goed zou draaien sinds ik snelweg kms doe 80%vd tijd enja heb veel gelezen dat diesels ook meer kms aankunnen 3 tot 4ton of meer naargelang merk en motor
                    Tsi minder kms per naft tank naargeland hoe je rijd mja je kan nie altijd 110 als je zuinignwilt rijden blijven rijden, ik geef graag is goed gas dus inderdaad waarschijnlijk meer kosten qua benzine maar verschil tussen beide, de kracht zou ik denkeb aleja 140pk tdi vs 200pk tsi is wel een verschil en ja misschien carpool ik als ik in aalter ga wonen dus da is misschirn ook een voordeel om een tsi te halen, taksen, het gesprek van 2018 over diesel samen met benzine dus benzine ziet er ook voordeliger uit als je dan denkt toch?
                    Dusja het is een moeilijke keuze..

                    Zoals ik zei kzit al aan 24000kms in mijn eerste jaar met een benzine, het ga vanaf februari misschien minderen maar is niet zeker

                    Kennen jullie misschien meer voordelen/nadelwn ivm 2.0 tsi 200pk tegen 2.0 tdi 140pk?

                    Comment


                    • #50
                      Ik rij graag met benzines aleja heb nog nooit een diesel gereden dus zou nie weten als ik het aanngenaam zou vinden, heb een tsi in het zicht 2 max maar de 2de is 1000e boven budget maar maar 30000kms en ja je kan altijd over de prijs onderhandelen, en die andere zit in belgie, wel blikkbaar zwaar getuned mja anders zit hem er wel nog goed uit enja zit in Belgie
                      Dan heb ik 1 tdi in het zicht, mooi prijs, 68000kms, wel een eindje rijden, het is een moeilijke beslissing. Tdi waarschijnlijj meer kms per naftbak, meer kosten ivm taksen, denk wel dat de motor wel goed zou draaien sinds ik snelweg kms doe 80%vd tijd enja heb veel gelezen dat diesels ook meer kms aankunnen 3 tot 4ton of meer naargelang merk en motor
                      Tsi minder kms per naft tank naargeland hoe je rijd mja je kan nie altijd 110 als je zuinignwilt rijden blijven rijden, ik geef graag is goed gas dus inderdaad waarschijnlijk meer kosten qua benzine maar verschil tussen beide, de kracht zou ik denkeb aleja 140pk tdi vs 200pk tsi is wel een verschil en ja misschien carpool ik als ik in aalter ga wonen dus da is misschirn ook een voordeel om een tsi te halen, taksen, het gesprek van 2018 over diesel samen met benzine dus benzine ziet er ook voordeliger uit als je dan denkt toch?
                      Dusja het is een moeilijke keuze..

                      Zoals ik zei kzit al aan 24000kms in mijn eerste jaar met een benzine, het ga vanaf februari misschien minderen maar is niet zeker

                      Kennen jullie misschien meer voordelen/nadelwn ivm 2.0 tsi 200pk tegen 2.0 tdi 140pk?

                      Comment


                      • #51
                        Sorry voor die 4x berichten, gsm heeft zitten flippen..

                        Comment


                        • #52
                          Ik zie niet in hoe je denkt dat de 2.0tsi voordeliger gaat zijn..

                          Naft €3400/24k km
                          Diesel €1750/24k km
                          Verzekering naft zal hoger zijn

                          Denk je dat de taxen van de diesel 1700 eur PER JAAR meer gaan zijn dan die naft?

                          Comment


                          • #53
                            Nee dat zeker niet (weet eerlijk gezegd niet hoeveel het verschilt tussen naft en diesel ivm taksen) maar als ik denk inderdaad dat de tdi de beste keuze ga worden

                            Comment


                            • #54
                              De garage heeft een paar V gti's lopen met rond de 300.000km. Ovtavia met 400.000 zonder probleem, allemaal dsg.
                              De problemen zijn in de minderheid maar die vind je wel terug op het net hé.
                              den borre


                              "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


                              Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

                              Comment


                              • #55
                                Mijn garage verkoopt ze niet graag...

                                Comment


                                • #56
                                  Heb besloten om de deze te nemen

                                  Heb optie al genomen tot ik kan gaan, het is avn een dealer 12.000 met transitplaat inbegrepen dus vind dat nog cva, vlucht naar berlijn, auto testen en als goedgekeurd is betalen en naar belgie weer laten inschrijvrn haha
                                  Weet er iemand hoelang dit duurt ongeveer om je auto te laten inschrijven?

                                  Comment


                                  • #57
                                    Ziet er goed uit!

                                    Comment

                                    Working...
                                    X