-Het nieuwe Crafter/35/177ps Model 4 Motion, zou dus hetzelfde principe zijn als bij bv. de Transporter T5 4Motion?
Dus enkel met Achterdifferentieelsperre al Optie?
Het vorige model was met Achleitner Umbau ttz: Permanenten Antrieb mit Verteilergetriebe mit Gelaendeuntersetzung von i=25/Schnell: 1,000 Langsam: 2,488/VA Differentieel/HA Differentieel mit sperre/Laengsdifferentieel 50:50/Bodenfreiheit + 10cm/Wattdiefe: 60cm/Bereifung: BF Goodrich 245/75/R16/ + Unterfahrschutz: Vorderachse-Tank-Verteilergetriebe-Stossdaempfer. usw...
Het Nieuwe Model zou niet verkrijgbaar zijn in de Korte Wielbasis(3250) met Normaal Dak.
grt
----------------------
Dus enkel met Achterdifferentieelsperre al Optie?
Het vorige model was met Achleitner Umbau ttz: Permanenten Antrieb mit Verteilergetriebe mit Gelaendeuntersetzung von i=25/Schnell: 1,000 Langsam: 2,488/VA Differentieel/HA Differentieel mit sperre/Laengsdifferentieel 50:50/Bodenfreiheit + 10cm/Wattdiefe: 60cm/Bereifung: BF Goodrich 245/75/R16/ + Unterfahrschutz: Vorderachse-Tank-Verteilergetriebe-Stossdaempfer. usw...
Het Nieuwe Model zou niet verkrijgbaar zijn in de Korte Wielbasis(3250) met Normaal Dak.
grt
----------------------