Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verschil Volvo 1.6 vs 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verschil Volvo 1.6 vs 2.0

Ik ben er reeds uit dat de nieuwe eigen volvo 2.0 motoren in de T3-T5 sinds 2015 in de V60 liggen.
    Echter is het al moeilijk in Belgie een V60 benzine te vinden en meestal zijn het dan nog eens de 1.6'en van Ford.

Ik vroeg mij af of dit een betrouwbaar blok is en wat de grote verschillen zijn tov de nieuwere volvo motoren buiten slagvolume?

Beiden betrouwbare blokken of krijgt er 1 de voorkeur?

Alvast bedankt!!!

1.6 naft in een v60.

Comment

Tja, 1.0 in een Ford Mondeo. En niet te vergeten 1.5 3-CILINDER NAFT IN EEN BMW 318i ! ! !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        En niet te vergeten 1.5 3-CILINDER NAFT IN EEN BMW 318i ! ! !
        Ge moogt daar niet mee lachen.. in een BMW is dat wél mogelijk en is downsizen 100% verdedigbaar.
        Ge moogt alleen kritiek geven als Ford, en vooral Peugeot, Renault (die Fransozen toch!)... dit doen.
        Dit is Rule N° 1 op quasi elk autoforum!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Ge moogt daar niet mee lachen.. in een BMW is dat wél mogelijk en is downsizen 100% verdedigbaar.
          Ge moogt alleen kritiek geven als Ford, en vooral Peugeot, Renault (die Fransozen toch!)... dit doen.
          Dit is Rule N° 1 op quasi elk autoforum!
          Alle 4cilinder van bmw zijn rotzooi en dat geld ook voor Volvo . Wil je toch een volvo ga dan voor een 5cilinder of koop iets anders.

Comment

Dat zal niet meer gaan hé.....iedereen aan de rotzooi dus?
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ik had geen discussie downsizing gevraagd...
              Vroeg me gewoon af welke de voorkeur heeft en goede en slechte punten.
              Volvo heeft trouwens geennvijfpitter meer

Comment

Working...
              X