Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2dehands wagen verkopen of schroothoop?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dus je bent niet van plan er een andere te kopen? Want zo'n overnamepremie van 1500 is toch niet mis.
    Misschien zijn er wel handelaars in geinteresseerd?
    In Nederland zijn ze ook trouwens zot van oude/kleine wagentjes, zeker bij de jeugd die een eerste auto'tje zoeken, kosten weinig in verkeersbelasting daar (die deels op het gewicht gebaseerd is!).
    Dus misschien de wagen eens aanbieden bij een nederlandse handelaar, misschien geeft die er nog wel 250 voor.

Comment

Tja, voor export naar Africa is die al te oud.
      Transport gaat al makkelijk 1000€ kosten als die de boot op moet en invoertaksen.

Dat gaan ze ter plaatse niet meer krijgen.
      Scholen hebben meestal auto's genoeg, en interessant is zo'n auto niet, want er zit niks in.

Comment

20 euro das net niet bijleggen

Comment

Kijk eens wat de gangsters van ik wil van mijn auto af voor de auto zouden geven? Kan je via 2dehands.be geen opkopers vinden? Genre "wij kopen uw auto ongeacht de staat"
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Hoi

Ik rij momenteel ook nog rond met zo'n 1.3 fez (250.000 km weliswaar, niet kapot te krijgen). Heb ook een tijdje zitten rondzoeken naar een andere wagen, omdat ik lange afstanden doe. Op zich geen probleem voor de 1.3 maar het verbruik is me toch wat aan de hoge kant.

Bij mijn ford dealer kreeg ik er nog 300 euro aan inruil voor, wat weinig is ma bon. Online heb ik hem nog niet kunnen zetten maar zoals je zegt, zal er wel niet veel vraag naar zijn. Wat me vooral dwarszit aan de fiesta is dat het goede wagens zijn. Goedkoop in onderhoud, degelijk en blijven voor eeuwig gaan. Ik vind het daarom dan ook zonde hem aan de slachter-schrootman af te zetten als ik weet dat hij nog makkelijk een paar beginnende chauffeurs kan blij maken of dienst kan doen in een tech school.

Die 20 euro mochten ze van mij in hun **** steken, er kan heus wel wat beter gedaan worden met zo'n klein kereltje.

P.s.: waar staat hij ergens op te koop?

Comment

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

Contacteer hun even, ben benieuwd naar hun bod (afgaande op de post in een ander topic)

Comment

Of laat mensen hier op het forum er op bieden . Startbod 21euro

Comment

Net even de zoeker bekeken (thanks Tigra). Ik zou wat betere foto's nemen. Ergens mooi open met goede belichting ... ik loop niet echt warm bij het zien van de deze. Misschien wat marketing erbij (positieve punten, waarom je hem weg doet, eventueel keuring onder meerprijs?!)

kleine dingen helpen soms en in de verzadigde oude fiesta markt springt je advertentie niet echt in het oog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aw11 Bekijk Berichten
                      Hoi

Ik rij momenteel ook nog rond met zo'n 1.3 fez (250.000 km weliswaar, niet kapot te krijgen). Heb ook een tijdje zitten rondzoeken naar een andere wagen, omdat ik lange afstanden doe. Op zich geen probleem voor de 1.3 maar het verbruik is me toch wat aan de hoge kant.

Bij mijn ford dealer kreeg ik er nog 300 euro aan inruil voor, wat weinig is ma bon. Online heb ik hem nog niet kunnen zetten maar zoals je zegt, zal er wel niet veel vraag naar zijn. Wat me vooral dwarszit aan de fiesta is dat het goede wagens zijn. Goedkoop in onderhoud, degelijk en blijven voor eeuwig gaan. Ik vind het daarom dan ook zonde hem aan de slachter-schrootman af te zetten als ik weet dat hij nog makkelijk een paar beginnende chauffeurs kan blij maken of dienst kan doen in een tech school.

Die 20 euro mochten ze van mij in hun **** steken, er kan heus wel wat beter gedaan worden met zo'n klein kereltje.

P.s.: waar staat hij ergens op te koop?
                      Ja, het zijn inderdaad echt goede wagens. Ik ben er nog nooit mee stilgevallen en steeds altijd correct opgestart, zelfs al was het -5 graden zoals afgelopen nacht.

De 20 EUR is inderdaad belachelijk weinig vond ik persoonlijk. Ik begrijp dat de ijzerhandelaar kosten heeft aan de "ontmanteling" van niet-waardevolle delen maar toch lijkt 20 EUR voor een auto die perfect rijdt te weinig. Ik heb zelfs een tegenbod van 50 EUR gedaan maar hij heeft het afgewezen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                        Of laat mensen hier op het forum er op bieden . Startbod 21euro
                        Ha! Dat zou ik nu eens een goed idee vinden maar ik vrees voor dit scenario: https://www.youtube.com/watch?v=bQhbmnrhfTc
                        Alle biedingen boven de 20 EUR zijn evenwel welkom!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                          Contacteer hun even, ben benieuwd naar hun bod (afgaande op de post in een ander topic)
                          https://www.wijkopenautos.be/sloopauto-verkopen/

Ik ben er recentelijk gepasseerd. 1 EUR was het bod
                          De verkoper/chauffeur zei tijdens de rit dat hij nog echt goed rijdt voor een auto van 1994 om dan vervolgens foto's te trekken van mijn auto, deze online te plaatsen, terug te komen met 0 biedingen via hun "distributiekanaal" om dan uiteindelijk 1 EUR aan te bieden.
                          Ze doen eigenlijk hetgeen ik nu doe, zij het misschien in een grotere, internationale pool van potentiële kopers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                            Kijk eens wat de gangsters van ik wil van mijn auto af voor de auto zouden geven? Kan je via 2dehands.be geen opkopers vinden? Genre "wij kopen uw auto ongeacht de staat"
                            Ik heb contact gehad met 2 zulke verkopers. Op hun website, die ik via 2dehands.be vond, staat er letterlijk: "Wij kopen ALLE auto's, ongeacht het ,merk, type, bouwjaar, staat,...". Ik belde hen prompt op en beiden zeiden ze: "Ohh, nee, da's echt te oud..."

Comment

Net even de zoeker bekeken (thanks Tigra). Ik zou wat betere foto's nemen. Ergens mooi open met goede belichting ... ik loop niet echt warm bij het zien van de deze. Misschien wat marketing erbij (positieve punten, waarom je hem weg doet, eventueel keuring onder meerprijs?!)

kleine dingen helpen soms en in de verzadigde oude fiesta markt springt je advertentie niet echt in het oog.

Dank voor de tips! Ik zal de foto's aanpassen en de keuring als optie mits meerprijs vermelden. Wat zou een goede prijs zijn indien wordt geopteerd voor een keuring?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                Dus je bent niet van plan er een andere te kopen? Want zo'n overnamepremie van 1500 is toch niet mis.
                                Misschien zijn er wel handelaars in geinteresseerd?
                                In Nederland zijn ze ook trouwens zot van oude/kleine wagentjes, zeker bij de jeugd die een eerste auto'tje zoeken, kosten weinig in verkeersbelasting daar (die deels op het gewicht gebaseerd is!).
                                Dus misschien de wagen eens aanbieden bij een nederlandse handelaar, misschien geeft die er nog wel 250 voor.
                                Dat klopt, geen plannen om een andere te kopen. Ik ben het gedoe met auto's beu. De gevaarlijke chauffeurs die dronken/smsend/incompetent/veel te snel... rondrijden, de erbarmelijke staat van onze autowegen waar we voor betalen, verkeersregels die bij elke wissel van minister weer op een of andere manier weer verandert,...
                                Ik woon niet zo ver van mijn werk (30 min. met openbaar vervoer) en gebruik hem zelf eigenlijk alleen maar om naar de supermarkt mee te gaan. Ik heb zo'n fietstas gekocht en ben er blij mee.

Suggestie voor een Nederlandse tweedehandssite waar ik hem te koop kan aanbieden? Dank!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VincVega Bekijk Berichten
                                  Ik heb zelfs een tegenbod van 50 EUR gedaan maar hij heeft het afgewezen...
                                  Heeft die man een slecht verleden met die auto's of ... lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VincVega Bekijk Berichten

Dank voor de tips! Ik zal de foto's aanpassen en de keuring als optie mits meerprijs vermelden. Wat zou een goede prijs zijn indien wordt geopteerd voor een keuring?
                                    Kijk eens bij andere zoekers wat ze bij gelijkwaardige auto's vragen. Zou zelf hem gewoon adverteren zonder prijs. Goede beschrijving erbij, mooie foto's ... zal wel iemand zijn die eens wilt komen kijken Zelf een bod laten doen en dan kan je nog wat spelen en aanpassen, naast de wagen te bespreken dus.

Moet je er eigenlijk snel vanaf of kan ie nog even blijven staan aar hij staat? Maakt natuurlijk ook een verschil.

Comment

Heeft die man een slecht verleden met die auto's of ... lol
                                      Geen idee. Heb het hem niet gevraagd. Hij zei enkel dat hij "verliest draait" als hij boven de 20 EUR gaat.

Comment

Kijk eens bij andere zoekers wat ze bij gelijkwaardige auto's vragen. Zou zelf hem gewoon adverteren zonder prijs. Goede beschrijving erbij, mooie foto's ... zal wel iemand zijn die eens wilt komen kijken Zelf een bod laten doen en dan kan je nog wat spelen en aanpassen, naast de wagen te bespreken dus.

Moet je er eigenlijk snel vanaf of kan ie nog even blijven staan aar hij staat? Maakt natuurlijk ook een verschil.
                                        Misschien moet ik de prijs inderdaad aanpassen naar "o.t.k."
                                        Goh, ik zou hem liefst zo snel mogelijk willen verkopen gezien de verzekering bijna afgelopen is.

Comment

man dit is toch ideaal voor jonge gast.
                                          zou het direct kopen voor 400, 300 voor auto en 100 voor keuring, met als voorwaarde de deal niet doorgaat als hij niet gekeurd geraakt.
                                          . maar ik heb ook geen auto nodig, :-)

Comment

Working...
                                          X