Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2dehands wagen verkopen of schroothoop?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Kdenk dat dit misschien zelfs een geval kan zijn van "voor dat geld kan die niet in orde zijn". Misschien krijg je die zelfs gemakkelijker verkocht voor 1500 euro als je kunt aangeven dat alles in orde is! Veel mensen gaan aan een hoger bedrag gewoon een grotere betrouwbaarheid linken. Voor een paar honderd euro zou ik ook al snel gaan denken wat de verborgen gebreken wel niet zijn en welke kosten er nog allemaal gaan bijkomen aan onderhoud op korte termijn.

Mensen zitten niet altijd 100% logisch in elkaar!

Hoe zit het met dit autootje? Hoe oud zijn de banden? Hoeveel afgesleten? Welk groot onderhoud komt er aan? Werkt alles correct? Wanneer zijn de remmen laatst vervangen? enz enz

Een onderhoud kost meer dan die auto. Maar als alles in orde is en er het komende jaar/2 jaar geen directe kosten aan zijn, dat maakt zo'n autootje direct stukken interessanter.
    Last edited by Phate; 26/01/2017, 20:53.

Comment

Rijdende Opel Vectra 1.6 1995 met een klein beetje werk aan, niemand wilde hem, naar de schroothandelaar gebracht voor 70 EUR. Niemand wil die oude auto's nog hebben of het moet iets speciaals zijn en dan nog, verkoop maar eens een dikke naft van de jaren 90 2.5 liter of meer, niet te betalen aan BIV dus onverkoopbaar.

Comment

Wat wil je, zelfs de armen zijn selectief in wat ze willen tegenwoordig .
        En als ge hier wat rondleest op 't forum, diegenen met wat geld willen minstens nen E klasse of X5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
          Wat wil je, zelfs de armen zijn selectief in wat ze willen tegenwoordig .
          En als ge hier wat rondleest op 't forum, diegenen met wat geld willen minstens nen E klasse of X5.
          en zonder m of amg pakket laten ze ze al staan.

eens mens zou ook twijfelen omdat het raar is een prima auto weg te doen voor een habbekrats. waarom zou je dat immers doen?
          geen auto meer willen is een optie, maar die is nog zo zeldzaam dat dat bij de meesten niet te binnen schiet denk ik.

Comment

Doe gewoon wat ik zeg en laat mensen bieden via ebay.

Comment

Volgens mij moet je die gewoon adverteren met keuring voor verkoop, dan moet je er zeker een paar honderd euro voor kunnen vangen. Mensen met een laag budget kopen geen auto die niet in orde is, want ze hebben geen budget voor herstellingen. Het feit dat het een fiscaal vriendelijk karretje is met een betaalbare verzekering, en dat je er de LEZ in Antwerpen mee binnenmag, zou ik ook vermelden in de advertentie. En inderdaad, iets betere foto's geven ook meer zin om te kopen. Succes alvast!
              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Ik zou er ook wel weten mee wat te doen, lekker crossen op een wei!
                Helaas heb ik al enkele jaren geen beschikking meer tot een weiland.
                Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                Current:
                1987 Mercedes-Benz W124 200D
                1979 Mercedes-Benz W123 280E
                1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                Ex:
                1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                1976 Mercedes-Benz W123 250
                1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                1980 Mercedes-Benz W123 280
                1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Ofwel met 70 tegen een boom rijden en op ziekenkas gaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                    Ofwel met 70 tegen een boom rijden en op ziekenkas gaan
                    moet je wel eerst die kosten aan de boom betalen. dus een maand zonder inkomen dan.

Comment

Wat een gedoe. Hang daar gewoon nummerplaten op van een wagen die wel verzekerd is. Rij naar de keuring, hang er daar terug jouw platen op (tenslotte moet een wagen voor de keuring helemaal niet verzekerd zijn), keuren, andere platen terug op, terug naar huis, en te koop zetten voor 500 euro. Gaat binnen de dag weg zijn.

Wel niet minder dan 500 euro vragen, anders is het een verdacht voertuig. En zeker in de titel vermelden dat de wagen gekeurd is voor verkoop.

Last edited by Tjeu; 31/01/2017, 13:37.
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

Een ontroerend verhaal maar ik vrees dat het niet kan kloppen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                          Wat een gedoe. Hang daar gewoon nummerplaten op van een wagen die wel verzekerd is. Rij naar de keuring, hang er daar terug jouw platen op (tenslotte moet een wagen voor de keuring helemaal niet verzekerd zijn), keuren, andere platen terug op, terug naar huis, en te koop zetten voor 500 euro. Gaat binnen de dag weg zijn.

Wel niet minder dan 500 euro vragen, anders is het een verdacht voertuig. En zeker in de titel vermelden dat de wagen gekeurd is voor verkoop.
                          Wordt uw nummerplaat niet nagekeken op consistentie t.a.v. andere documenten?
                          En wordt de verzekering niet nagekeken? Ik meen me te herinneren dat er een bord vóór de ingang van het keuringscentrum staat met: "Klaar te houden documenten: id-kaart, vorig keuringsbewijs, verzekeringsattest"
                          Alvast bedankt voor de reply!

Comment

Bij keuring voor verkoop werd er bij mij wel degelijk gekeken of de auto verzekerd was.

Comment

Er wordt inderdaad gekeken of hij verzekerd is, maar hij kan niet afgekeurd worden wegens niet verzekerd.
                              Het wordt zelf niet vermeld bij de opmerkingen.
                              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                              Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                              X