Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dringend advies gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dringend advies gezocht

Beste ik heb een probleem en zou graag van jullie kennis horen/weten
    Maandag ga ik achter mijn auto in duitsland / berlijn
    Probleem, volgens eigenaar kan hij pas dinsdag voor de zolkenzeichen regelen, dus ik zit dan een dag vast.. is er een manier om dit alles maandag in orde te brengen?
    Wat zouden jullie als advies geven? Voel me echt me stres nu had alles gepland en nu weet ik niet wat te doen

Kunt ge geen dag switchen en dinsdag gaan? Als ge hem gaat halen met remorque of een takelwagen met platform, dan is er geen probleem. Maar naar huis rijden moet die transitplaat erop.

Comment

Ik kan wss gaan maar heb al een vlucht voor maandag, ik zou zelf me de auto rijden.
      En zelf doen is dat moeilijk of best da verkoper dit regelt?

Comment

Normaal kan je dat zelf hoor, gewoon op tijd zijn, Namaz heeft dat al paar keer gedaan.

Comment

Wat hebt ge gekocht in Berlijn? Moet toch al iets speciaals zijn als ge zover een auto gaat halen.

Vroeger kon je dat zelf regelen, maar nu moet de auto voorgereden worden. Ik heb dat niet gedaan met de auto die ik in Duitsland kocht en nam het risico omdat niet elke ambtenaar de moeite neemt om het voertuig te controleren. Als het druk is vragen ze gewoon of de auto er is. Ik zei dat die in de parkeergarage stond naast het gebouw en dat was voldoende.

Comment

Verzekering kunt ge terplaatse regelen.

Comment

Ik heb het zelfde voor gehad als u, maar bij mij zat er dan nog een weekend tussen.
              Ik ben dan opgereden met Z platen en zo afgekomen.

Comment

Dagje Berlijn en daar overnachten, toch ook tof?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Wat hebt ge gekocht in Berlijn? Moet toch al iets speciaals zijn als ge zover een auto gaat halen.

Vroeger kon je dat zelf regelen, maar nu moet de auto voorgereden worden. Ik heb dat niet gedaan met de auto die ik in Duitsland kocht en nam het risico omdat niet elke ambtenaar de moeite neemt om het voertuig te controleren. Als het druk is vragen ze gewoon of de auto er is. Ik zei dat die in de parkeergarage stond naast het gebouw en dat was voldoende.
                  In Aachen (Düren) komen ze toch zelf kijken hoor, al 2 keer voorgehad
                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

idd gewoon een dagje sightseeing doen, vraag gewoon 250€ korting aan verkoper voor je hotelkamer...;
                    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Working...
                    X