Oorspronkelijk geplaatst door RestUnknown
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rechts inhalen, wat is file?
Collapse
X
-
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Maw jij rijdt regelmatig onnodig in het midden tegen 110 en gaat dan plots wat versnellen (tjens, je kon dus toch sneller en feitelijk rechts rijden?)
Weet toch niet wie er dan juist de paljas/eikel is.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Als gij langs rechts komt wringen, dan laat ik u niet tussen. Punt!! Ik ben netjes in het treintje aan het aanschuiven om in te kunnen halen. Mijn fout niet dat iemand voor mij te traag rijdt.
Als ik afstand hou is dat voor mij. Zodat ik nog tijdig kan remmen als er voor mij iets ernstig gebeurd. Dat dient niet als plaatsje voor u om te kunnen invoegen. Dus neen, ik kan niet sneller.
Ik vind uw reactie eerlijk gezegd nogal magertjes. Is het op die manier dat ge u laat kennen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy
gij dus omdat ge niet snapt dat ge op de rechtse rijvak niets te zoeken hebt om heel de rij maar voorbij te rijden.
Als gij langs rechts komt wringen, dan laat ik u niet tussen. Punt!! Ik ben netjes in het treintje aan het aanschuiven om in te kunnen halen. Mijn fout niet dat iemand voor mij te traag rijdt.
Als ik afstand hou is dat voor mij. Zodat ik nog tijdig kan remmen als er voor mij iets ernstig gebeurd. Dat dient niet als plaatsje voor u om te kunnen invoegen. Dus neen, ik kan niet sneller.
Ik vind uw reactie eerlijk gezegd nogal magertjes. Is het op die manier dat ge u laat kennen?
Als ik al 3 á 5 km rechts kan rijden tegen een constante van 120 kan jij dat toch ook?
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Al lang blij dat ik een dahcam heb met al die gefrustreerde mensen op de weg, ik haal alle dagen rechts in anders sta ik stil en gewoonlijk is rechts vrij baan.Hoe meer rijvakken hoe linkser de meesten gaan rijden,met een rechtse mentaliteit ;-)Last edited by georges; 01/03/2017, 17:28.Tegenwoordig al blij dat de fietsers wat opletten wanneer ze ons weer eens inhalen ...daarom spendeer ik mijn centjes iets anders dan vroeger :
My other car is a sailboat .....no traffic jam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door georges Bekijk BerichtenAl lang blij dat ik een dahcam heb met al die gefrustreerde mensen op de weg, ik haal alle dagen rechts in anders sta ik stil en gewoonlijk is rechts vrij baan.Hoe meer rijvakken hoe linkser de meesten gaan rijden,met een rechtse mentaliteit ;-)
Pasop, de gene die rechts rijdt is dan wel in fout hé...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Vroeger waren we in de minderheid, maar de dag van vandaag zijn het er een pak meer die langs rechts voorbij gaan bij links plakkers.
En ik lees hier dat je met u lichten eens kunt trekken... Ooit gedaan en meneer de linksplakker sloeg zijn boel toe.
Tjah..
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenVroeger waren we in de minderheid, maar de dag van vandaag zijn het er een pak meer die langs rechts voorbij gaan bij links plakkers.
En ik lees hier dat je met u lichten eens kunt trekken... Ooit gedaan en meneer de linksplakker sloeg zijn boel toe.
Tjah..
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Comment
-
Enerzijds heb je die ene auto die helemaal alleen op het middenvak rijdt zonder reden en die je gewoon rechts kan inhalen door je weg verder te zetten aan 120 op het rechtervak. Liefst met cruisecontrol, je negeert die auto als het ware.
Anderzijds heb je treintjes op het linkervak die aan het inhalen zijn die je rechts kan inhalen omdat ze op dat vak veel te veel plaats vrij laten.
Dat tweede hoor je eigenlijk niet te doen en is ook risicovoller. Want als je dat oké vindt is er eigenlijk ook geen probleem met rechts inhalen over de pechstrook.
Comment
-
Het is nochtans simpel, als je rechts kan inhalen rijdt het ingehaalde voertuig in principe niet rechts genoeg, je moet immers steeds uiterst rechts rijden.
Waarom rijdt dat inhalend treintje niet gewoon rechts?
Vaak is dat gewoon luiheid.
Een tragere voorligger geeft je niet zomaar het recht om niet meer zo links mogelijk te rijden.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Als ik het doe op de snelweg let ik goed op of er veel auto's rond rijden want een Volvo audi bmw kunnen onze anonieme blauwe vrienden zijn.
Dat zouden ze bij elke middenvaks plakker mogen doen...
Lijkt toch meer op een S4 met +500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenHet is nochtans simpel, als je rechts kan inhalen rijdt het ingehaalde voertuig in principe niet rechts genoeg, je moet immers steeds uiterst rechts rijden.
Waarom rijdt dat inhalend treintje niet gewoon rechts?
Vaak is dat gewoon luiheid.
Een tragere voorligger geeft je niet zomaar het recht om niet meer zo links mogelijk te rijden.
blijft eeuwige discussie
edit, dit is dus zo'n draad die niet in de 'nieuwe onderwerpen' blijft staan, best jammer, volg deze graag
@mods, wat zou daar de reden van zijn ?Last edited by bobo; 03/03/2017, 22:48.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Maw jij rijdt regelmatig onnodig in het midden tegen 110 en gaat dan plots wat versnellen (tjens, je kon dus toch sneller en feitelijk rechts rijden?)
Weet toch niet wie er dan juist de paljas/eikel is.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Ik volg Flappy alleszins 100%.
Ik haat nen type gelijk u die er een supergevaarlijke situatie van maakt, terwijl ik gewoon het te trage treintje volg, dat samen de vrachtwagen aan het voorbijsteken is.
En ja, ik krijg ook het schijt van mensen die veel te traag, zonder reden, links blijven rijden. Of in het middelste rijvak (dit is nog een veel vaker voorkomend probleem dan linksrijders op 2-vaks banen). Maar dat is geen reden om gevaarlijk rijgedrag te vertonen.Last edited by Phate; 04/03/2017, 02:06.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
Ik weet niet wat uw probleem is, maar dat is niet wat er staat. Gij zit hier andere situaties te verzinnen dan er omschreven worden.
Mensen met zo'n egoïstische ingesteldheid (en dikwijls niet enkel in het verkeer) zijn zo gefixeerd op zichzelf dat elke redelijkheid hen vreemd is.Last edited by Maurice P.P.; 04/03/2017, 10:36.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P.
Ach, je kan net zo goed tegen een kassei argumenteren...
Mensen met zo'n egoïstische ingesteldheid (en dikwijls niet enkel in het verkeer) zijn zo gefixeerd op zichzelf dat elke redelijkheid hen vreemd is.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
Ik weet niet wat uw probleem is, maar dat is niet wat er staat. Gij zit hier andere situaties te verzinnen dan er omschreven worden.
Ik haat nen type gelijk u die er een supergevaarlijke situatie van maakt, terwijl ik gewoon het te trage treintje volg, dat samen de vrachtwagen aan het voorbijsteken is.
En ja, ik krijg ook het schijt van mensen die veel te traag, zonder reden, links blijven rijden. Of in het middelste rijvak (dit is nog een veel vaker voorkomend probleem dan linksrijders op 2-vaks banen). Maar dat is geen reden om gevaarlijk rijgedrag te vertonen.
Doei!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
- Likes 1
Comment
Comment