Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wij kopen auto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

KMO's die een winkel hebben zeker, maar degenen die aan andere bedrijven leveren... Denk het niet.
    En zelfstandigen die werken als consultant gaan hun centen zeker niet cash krijgen.

Voor mij mogen ze cash afschaffen, ik gebruik het minder en minder. Zelfs een broodje van 3.5€ betaal ik met een kaart.

Comment

Allé man, dat houdt wel consequenties in hee. Cash helpt bij onderhandelingen. Ge weet wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

op gebied auto's dan weer wel, maar ga je naar de garage, laat je verbouwingen doen aan je kot...komt de factuur later, of sta je er dan op hen gelijk te betalen als ze het materiaal leveren

tss bedrijven is alles betaalbaar 3 maanden na levering

ik snap jullie wel maar de realiteit is anders
        EUHM bij ons 30 dagen na factuurdatum....
        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Het mag gewoon niet meer.
          Enige alternatief is dat ze naar de bank rijden en een bankcheque gaan halen.

Trouwens, welk bedrijf heeft er nu nog ene kluis met cash geld?
          Van As

Comment

Ook voor mij een negatieve ervaring gehad met dit bedrijf<
            Wat beneden alle peil was is dat ze op hun website 2880 euro bieden voor de wagen, wat meer was dan ik verwachtte. Ik had 1500 min en max 2000 euro als richtprijs na nazicht op ondermeer "la centrale" Na mijn bezoek ter plaatse laten ze me via een mail weten dat ze BLIJ zijn om me voor de wagen 29 euro te kunnen bieden. (negen en twintig) zonder enig kommentaar. Wat daarna getuigde van enorm veel cynisme is dat ze de volgende dag -nog steeds even blij- dit bod verhoogden tot bijna 50 euro. Je mag lachen met de mensen maar dit is er duidelijk over. Nooit meer!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roger14 Bekijk Berichten
              Ook voor mij een negatieve ervaring gehad met dit bedrijfWat beneden alle peil was is dat ze op hun website 2880 euro bieden voor de wagen, wat meer was dan ik verwachtte. Ik had 1500 min en max 2000 euro als richtprijs na nazicht op ondermeer "la centrale" Na mijn bezoek ter plaatse laten ze me via een mail weten dat ze BLIJ zijn om me voor de wagen 29 euro te kunnen bieden. (negen en twintig) zonder enig kommentaar. Wat daarna getuigde van enorm veel cynisme is dat ze de volgende dag -nog steeds even blij- dit bod verhoogden tot bijna 50 euro. Je mag lachen met de mensen maar dit is er duidelijk over. Nooit meer!!!
              Welk wrak heb je dan gepresenteerd?
              Want ik ken al veel verhalen, maar dit is wel iets bizar.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

Hahaha, schitterend. Nu ben ik toch ook wel curieus!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  Welk wrak heb je dan gepresenteerd?
                  Want ik ken al veel verhalen, maar dit is wel iets bizar.

LOL

29 euro... Die zal dan voorgereden zijn met de remorque imo
                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Denk het, al twee wagens zo verkocht.
                    Wat mensen vergeten is dat je voor ze hem op de veiling zetten je minimum bod moet zeggen. Dan drie dagen wachten, dan krijg je nieuwe biedingen die wel naar verwachting zijn.

Comment

Bij mij was het eerste bod 7750€ onder de prijs die ik als overname van de dealer krijg.

Natuurlijk meteen akkoord gegaan.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Audi 80 1.8 1986

Via site, 1575€. Ter plaatse, 115€.

Weet ook wel dat die wagen geen 1575€ meer waard is. Maar verschil tussen beide prijzen is toch enorm.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

De wagen van mijn vriendin daar een half jaar gelden aangeboden. Ford Ka 1.2 titanium uit 2014 met 38k km. Op de site €6950. Ter plaatse €3800. Heb eens goed gelachen. Uiteindelijk overgelaten aan de garage voor €6000.

​​​​​
                          2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Working...
                          X