Vandaag een ervaring gehad met het nederlandse bedrijf 'wijkopenauto's '. Ik wil hiermede de mensen waarschuwen die hun auto wil verkopen via dit bedrijf. Het is een malafide organisatie die de mensen lokt met een aanlokkelijk bod op hun wagen. Eenmaal de wagen bij de dichtbijzijnde vestiging van ' wijkopenauto's' te gaan taxeren begint hun masker af te vallen. Mijn wagen heeft nog een waarde van minimum 5000 euro , gemiddelde waarde van 6300 euro , maximum waarde 7300 euro. Het bedrijf doet een bod van 5261 euro , na een grondige inspectie doen ze een eindbod van 2500 euro. Dit noem ik platte oplichterij. Mensen die direct geld nodig hebben lopen daarin. Maar ik had het direct door. Ik laat nog liever mijn wagen oproesten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
wij kopen auto's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk doe al geen auto weg als ik drie dagen moet wachten op m'n geld. Niet dat ik het direct nodig heb en mijn vertrouwen in de mens gaat ver. Maar dit is mij een stap te ver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
Dit, moet eerst op m'n rekening staan, en als ze cash willen direct naar de bank.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Wij zijn nog goede oude Belgen...boter bij de vis hee
tss bedrijven is alles betaalbaar 3 maanden na levering
ik snap jullie wel maar de realiteit is anders
Comment
-
Idd, zolang er een sluitende verkoopsovereenkomst is heb ik er ook geen probleem mee om 3 dagen te wachten op mijn centen. Je sluit wel degelijk met de onderneming een overeenkomst, niet met de uiteindelijke koper.
Ergens toch logisch dat ze daar geen bergen cash hebben liggen om de auto te betalen?BMW F31 318d | BMW E30 325i cabrio | BMW F20 M135i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
op gebied auto's dan weer wel, maar ga je naar de garage, laat je verbouwingen doen aan je kot...komt de factuur later, of sta je er dan op hen gelijk te betalen als ze het materiaal leveren
ik snap jullie wel maar de realiteit is anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenminimumwaarde voor zijn auto was 5000, ben benieuwd voor hoeveel hij gaat gaan uiteindelijk
Over welke auto gaat het eigenlijk?Last edited by Gere; 03/03/2017, 18:01.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Ge weet toch dat contant betalen vele interessanter is....
Enige alternatief is dat ze naar de bank rijden en een bankcheque gaan halen.
Trouwens, welk bedrijf heeft er nu nog ene kluis met cash geld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Trouwens, welk bedrijf heeft er nu nog ene kluis met cash geld?
Comment
Comment