Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wij kopen auto's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wij kopen auto's

Vandaag een ervaring gehad met het nederlandse bedrijf 'wijkopenauto's '. Ik wil hiermede de mensen waarschuwen die hun auto wil verkopen via dit bedrijf. Het is een malafide organisatie die de mensen lokt met een aanlokkelijk bod op hun wagen. Eenmaal de wagen bij de dichtbijzijnde vestiging van ' wijkopenauto's' te gaan taxeren begint hun masker af te vallen. Mijn wagen heeft nog een waarde van minimum 5000 euro , gemiddelde waarde van 6300 euro , maximum waarde 7300 euro. Het bedrijf doet een bod van 5261 euro , na een grondige inspectie doen ze een eindbod van 2500 euro. Dit noem ik platte oplichterij. Mensen die direct geld nodig hebben lopen daarin. Maar ik had het direct door. Ik laat nog liever mijn wagen oproesten.

Weer ééntje die komt spammen.

Comment

Spammen? Ligt anders in de lijn van gelijkaardige getuigenissen.

Comment

Internet staat er vol van, niets nieuws.

Comment

Gewoon uw klaagzang hier komen neerpennen, terwijl er hier al een topic over is, vind ik ook wel zeker spam.
          Ik snap ook niet hoe hier sprake is van oplichterij? Men MOET niet akkoord gaan met het bod dat uit de bus komt.

Comment

Ik noem dat ook geen oplichting. Is een spelleke dat gespeeld wordt. Iedereen wil zijne boterham verdienen. Internet staat er idd vol van en dus weet ge van te voren waar de klepel hangt.

Comment

minimumwaarde voor zijn auto was 5000, ben benieuwd voor hoeveel hij gaat gaan uiteindelijk

Comment

Waar haalt hij die waardes is de vraag...

Comment

Wij hebben onlangs wel een auto via hen verkocht, niet de hoofdprijs voor gekregen, maar wel het correcte bedrag drie dagen later op de rekening.
                  Voor mij geen problemen met hun werkwijze.
                  BMW F31 318d | BMW E30 325i cabrio | BMW F20 M135i

Comment

Ik doe al geen auto weg als ik drie dagen moet wachten op m'n geld. Niet dat ik het direct nodig heb en mijn vertrouwen in de mens gaat ver. Maar dit is mij een stap te ver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                      Ik doe al geen auto weg als ik drie dagen moet wachten op m'n geld. Niet dat ik het direct nodig heb en mijn vertrouwen in de mens gaat ver. Maar dit is mij een stap te ver
                      Dit, moet eerst op m'n rekening staan, en als ze cash willen direct naar de bank.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten

Dit, moet eerst op m'n rekening staan, en als ze cash willen direct naar de bank.
                        Wij zijn nog goede oude Belgen...boter bij de vis hee

Comment

ikwilvanmijnautoaf.be is dan weer wél een goeie website om je wagen te (proberen) verkopen.

ik spreek uit ervaring

Comment

Wij zijn nog goede oude Belgen...boter bij de vis hee
                            op gebied auto's dan weer wel, maar ga je naar de garage, laat je verbouwingen doen aan je kot...komt de factuur later, of sta je er dan op hen gelijk te betalen als ze het materiaal leveren

tss bedrijven is alles betaalbaar 3 maanden na levering

ik snap jullie wel maar de realiteit is anders

Comment

Idd, zolang er een sluitende verkoopsovereenkomst is heb ik er ook geen probleem mee om 3 dagen te wachten op mijn centen. Je sluit wel degelijk met de onderneming een overeenkomst, niet met de uiteindelijke koper.

Ergens toch logisch dat ze daar geen bergen cash hebben liggen om de auto te betalen?
                              BMW F31 318d | BMW E30 325i cabrio | BMW F20 M135i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

op gebied auto's dan weer wel, maar ga je naar de garage, laat je verbouwingen doen aan je kot...komt de factuur later, of sta je er dan op hen gelijk te betalen als ze het materiaal leveren

ik snap jullie wel maar de realiteit is anders
                                Ge weet toch dat contant betalen vele interessanter is....

Comment

ik ben geen oude belg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    minimumwaarde voor zijn auto was 5000, ben benieuwd voor hoeveel hij gaat gaan uiteindelijk
                                    Haar auto?

Over welke auto gaat het eigenlijk?
                                    Last edited by Gere; 03/03/2017, 18:01.
                                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Ge weet toch dat contant betalen vele interessanter is....
                                      Het mag gewoon niet meer.
                                      Enige alternatief is dat ze naar de bank rijden en een bankcheque gaan halen.

Trouwens, welk bedrijf heeft er nu nog ene kluis met cash geld?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Trouwens, welk bedrijf heeft er nu nog ene kluis met cash geld?
                                        denk...de meeste zelfstandigen en kmo's

Comment

Working...
                                        X