Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waarde Audi 80 2.8 1992

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waarde Audi 80 2.8 1992

Goedemiddag,

Een familielid van me wil zijn Audi 80 verkopen.
    Het gaat om een zwarte sedan, 195000km.
    Carrosserie en interieur zijn goed onderhouden, er zijn wat krasjes/geruikssporen maar verder in nette staat.
    Het interieur is stof, schuifdak en 4 elektr ramen werken gewoon.
    Het is een 2.8 V6 met 174 pk, distributieriem en koppeling zijn zo'n 30.000km geleden vervangen.
    Hij is van begin '92 waardoor hij in aanmerking komt voor de oldtimer regeling, zijnde goedkope taksen en verzekering.
    Kan hij hier nog meer voor krijgen dan 1000 euro?

Bedankt,

Mvg,
    Last edited by ; 01/03/2017, 20:58.

Oorspronkelijk geplaatst door Corignio Bekijk Berichten
    Kan hij hier nog meer voor krijgen dan 1000 euro?
    Natuurlijk !

Comment

Hehe bedankt, maar ik had graag een iets accuratere schatting gezien ^^ . 1500? 3000?
      Op 2dehands.be en kapaza staat er geen enkele 2.8, dus zijn deze dan zeldzaam of moet niemand ze hebben?

Ik had deze vraag overigens reeds gesteld op audiforum.nl, maar daar is het verboden om mijn vraag te stellen. Het zou zelfs in de forumregels staan. (can you believe that?)
      En een ander groot Audi forum kan ik niet vinden op google, behalve een 2 weken geleden opgericht 'VAG forum' met alles samen 15 leden. Hoe triestig is dat zeg!

Comment

Als hij nog in aanmerking komt voor de oude oldtimerregeling is die 2800 zeker geen handicap.

Het is een beetje "wat de zot er voor geeft" hé, veel zal uitmaken hoe de auto voor de dag komt (uiterlijk, motorisch technisch gezond), minimaal 1500 euro moet altijd mogelijk zijn, vind ik. 3000 euro? Dan zal hij toch wel heel zuiver moeten zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door *** Bekijk Berichten
          Het gaat om een zwarte sedan, 195000km.
          Carrosserie en interieur zijn goed onderhouden, er zijn wat krasjes/geruikssporen maar verder in nette staat.
          Het interieur is stof, schuifdak en 4 elektr ramen werken gewoon.
          1400 a 2000 naar gelang een aantal dingen. Maar stof vs leder is al een dik minpunt.
          Automaat is nog een dik nadeel.

3000 is voor een perfecte full option met wat minder km.
          Polo 6n 1.4

Comment

Working...
          X