Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Benzine, max 35k, minimum 200pk, automaat, max 4 j oud

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Benzine, max 35k, minimum 200pk, automaat, max 4 j oud

Zoals de titel aangeeft:

max 35000 euro
    max 4 jaar oud
    bezine
    minimum 200pk
    Fwd of rwd, het kan beiden
    Reeds in het vizier: Golf R, S3, BMW 125, 330, met wát geluk A45 AMG, RSQ3,.....
    BIV en VB graag zo laag mogelijk, zo is er meer over voor benzine
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...560?asrc=fa|as

Maar als ik kijk naar de grootte van de auto's in uw lijstje (op de 330 na), zoek je eerder iets kleiners?

Comment

Mooie Volvo. Maar mag inderdaad meer compact zijn.
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Als ik op mobile.de zowat kijk, zie ik naast de door jouw gemelde auto's nog vooral de Seat Leon Cupra en de Honda Civic Type R als compacte wagens.
        En http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...1&pageNumber=6

Verder zal het vooral tussen bovenstaande gaan inderdaad.

Comment

Voor die prijs moet een GT86 makkelijk te vinden zijn. Goeie gasrespons, niet te groot, perfecte wegligging, kan weinig aan stuk gaan. Of het je meug is, is wat anders ;-)

Voorbeeld: https://www.autoscout24.com/offers/t...55ec?cldtidx=4

Comment

Op vlak van de pk's komt die wel maar net aan de minimumeisen.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
              Voor die prijs moet een GT86 makkelijk te vinden zijn. Goeie gasrespons, niet te groot, perfecte wegligging, kan weinig aan stuk gaan. Of het je meug is, is wat anders ;-)

Voorbeeld: https://www.autoscout24.com/offers/t...55ec?cldtidx=4
              Zou ook mijn keuze zijn ,en voor 35K heb je hem nieuw met nog redelijk wat opties.
              2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
              2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Genoeg Golf GTI Clubsports te vinden in DE.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Genoeg Golf GTI Clubsports te vinden in DE.
                  Oooh, dat lijkt me ook wel één van de leukere opties hier.

Comment

Mobile.de staat inderdaad vol met mooi geprijsde wagens. Maar hoeveel hebben er al geprakt geweest? En hoeveel hebben nog de juiste kilometers?
                    Ik dacht dat in Wallonië deze dagen koopjes te doen zijn in dit segment van wagens, wegens de torenhoge inschrijftaxen tov Vlaanderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                      Mobile.de staat inderdaad vol met mooi geprijsde wagens. Maar hoeveel hebben er al geprakt geweest? En hoeveel hebben nog de juiste kilometers?
                      Ik dacht dat in Wallonië deze dagen koopjes te doen zijn in dit segment van wagens, wegens de torenhoge inschrijftaxen tov Vlaanderen.
                      Ja en neen.
                      Vergeet niet dat de max BIV in Brussel en Wallonië 5000 euro is , in Vlaanderen dat meer als het dubbele.
                      Z4 M40i

Comment

Een mustang 2.3 is ook wel een leuk alternatief. Met dat budget kun je wel veel leuks kopen. 435i , S5 , TTRS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                          Een mustang 2.3 is ook wel een leuk alternatief. Met dat budget kun je wel veel leuks kopen. 435i , S5 , TTRS
                          Awel, dat vind ik ook een goed idee, vind zo ne Mustang eigenlijk best wel knap.

Comment

Koop mijn R
                            Last edited by Rennfox; 05/03/2017, 19:54.
                            2021 Taycan 4S
                            2021 Lexus UX250h

Comment

Die 2.3 Mustang is niks, haalt verre van zijn waardes.

Gezien je zo content bent met Audi zou ik in die rangen kijken.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Heb de video's van een RSQ3 eens bekeken. Dat klein ding gaat er vandoor als een speer. 4,9 en hij zit aan 100km/u. Waarden van een M4. Niet te geloven. Vraag me wel af of zo iets in tweedehands te betrouwen is? Afgeragd? Te veel met LC bezig geweest?
                                Last edited by Utah; 05/03/2017, 19:19.

Comment

Dat weet je nooit natuurlijk. Bij die demo's kun je er van uit gaan van wel vrees ik.
                                  2021 Taycan 4S
                                  2021 Lexus UX250h

Comment

Op autovlan staat nen RS6 te koop met 570pk voor €33000. Voor €1500 bouwen ze hem om naar lichte vracht.

net binnen budget, en lage BIV en taks

Comment

Moeilijke vraag, ligt eraan wat je zoekt. Er zijn zoveel uiteenlopende keuzes Wil je erg hard kunnen cruisen of wil je vlijmscherp door de bochten vliegen?

Zelf zou ik een m235i kopen denk ik, of een mustang 2.3.

Alhoewel een s3 ook erg lekker is!
                                      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        Die 2.3 Mustang is niks, haalt verre van zijn waardes.

Gezien je zo content bent met Audi zou ik in die rangen kijken.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
                                        Dit.
                                        Een Mustang koop je enkel met een V8.
                                        Als je persé de 2.3 wilt, koop dan een Focus RS.
                                        Voor turbogeblazen motoren kan je beter bij de Jappen of Europeanen zoeken.

GT86 kopen en met het resterende budget dikke turbo opvijzen

Comment

Working...
                                        X