Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 320D M47 2007 245xxx km aankoopadvies

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Eens gekeken naar dat zoekertje.
    Mijn persoonlijke mening:
    Idee om voor een degelijke motor als een M47 te gaan klinkt niet zo heel gek. MAAR het blijft redelijk wat geld voor een auto van bijna 10 jaar oud, waarschijnlijk geen roetfilter, verkeersbelasting redelijk hoog (in vergelijking met een moderne benzine).
    Vanaf 2020 ga je de lage emissiezone (antwerpen) niet meer inmogen, tenzij je betaalt. (misschien vind dat nog wel acceptabel?)
    Lijkt mij ook niet goed voor de restwaarde.

Voor 10000 euro zijn wel auto's te koop die ook aan veel van je eisen voldoen, maar dan zou ik toch naar een ander merk dan BMW kijken.
    Ohja de meerkost van een benzine zal wel meevallen hoor als je het verschil in verkeersbelasting ook meetelt. Zelfs met 30000 km per jaar.

Comment

*kuch*
      http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...802?asrc=st|as
      Op zoek naar een tweedehands Honda Accord? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

Comment

En waarom geen 330d ? m57 of n57 zijn beide betrouwbaar in de e9? reeksen + je hebt wat.

Comment

Die ouwe dieselmeuk (pakweg 10j. en ouder) wordt binnen een paar jaar onverkoopbaar. Denk dat velen dat nog steeds niet beseffen. Als het is om 'goedkoop' op te rijden, ça va, maar dan moet je ook veel geluk hebben met onderhoud en zo
          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wiildstylezz Bekijk Berichten

Ketting laten vervangen is een heel werkje, motor moet uit de wagen, wat bij voorgaande modellen niet zo was. Dit doet de prijs wel wat stijgen.
            En... als ik te laat ben voor het vervangen en ik merk het niet op, ketting kapot, dan is de kost x2...
            Vervangen van injectoren valt inderdaad goed mee, ook qua prijs.

Mvg
            De ketting van mijn BMW E92 heb ik ook laten vervangen en daarvoor is ook de motor uit de auto gehaald onder garantie. Dit was 2 jaar geleden op een wagen van 2008. Normaal gezien hoor je duidelijk het geluid van de ketting die zijn zucht aan het geven is zodat de kosten goed meevallen. Als de ketting kapot gaat is de kost helaas niet x2 maar beduidend duurder.
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Working...
            X