Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opzoek naar luxueuze camionette

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

of woont in een streek waar ze dol zijn van Mercedessen met perzische tapijten en gordijnen in.

Comment

Het noorden van Antwerpen hè, net wat beter dan de rest van België en daar hoort een specifieke smaak bij :-D

Comment

noordapenaar of noordafrikaan...iedereen gelijk en mag een ster belijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
          De eerste generatie Vito's waren nochtans brol.
          Mijn toenmalige baas die een Mercedes fanatiekeling was heeft ze toen toch buiten gesmeten.
          De Sprinters waren niet kapot te krijgen.
          laatste ook
          broer heeft 4 jaar gereden met vito v6 van ik denk 2012.
          ramp. constant miserie, na hagelschade kregen ze het dak niet lekvrij hersteld, automaat kapot (8000 euro), roestvorming, etc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten

laatste ook
            broer heeft 4 jaar gereden met vito v6 van ik denk 2012.
            ramp. constant miserie, na hagelschade kregen ze het dak niet lekvrij hersteld, automaat kapot (8000 euro), roestvorming, etc
            MB hé, geen verrassing, komt me allemaal bekend voor.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

voor elk mb horrorverhaal vindt je wel een gelijkaardig over vag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                voor elk mb horrorverhaal vindt je wel een gelijkaardig over vag
                Alleen leren ze bij VAG eruit en doet MB rustig verder.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

kom dagelijks te voet voorbij een citroen dealer, daar staat een heel geslaagde space tourer in de vitrine, maar ik schrok toch ook even van de prijs...30800 korting af voor een 1.6hdi...al zal een gelijkaardige transporter of vito mss +50% zijn

Comment

Bij Ford hebben ze tegenwoordig veel versies van de Transit. Mogelijks zit daar iets tussen?
                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Zo ne Trafic 150 pk rijdt ook wel goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thesoundofblues Bekijk Berichten
                        Dag iedereen ,

Ik zij nu voor mij zaak rond met een volkswagen Touran highline. Nu ben ik op zoek naar iets groter met een echte laadruimte.
                        Maar met toch de luxe van een gewone wagen.
                        Een V klasse is echter toch wat duur en is geen echte camionette.
                        Ik zoek geen Taxi waar de zetels uit kunnen maar een echte camionette met houten laadvloer en meer.
                        Vooraan hou ik wel van goede zetels, zetelverwarming een goede geluidsinstallatie vooral en meer.
                        Wie kan mij helpen?

Groeten bedankt
                        Je kreeg ondertussen 29 reacties met blabla ... welke stappen ondernam je zelf reeds en wat waren je bedenkingen / bevindingen ?

Comment

Working...
                        X