Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tijdelijk wagen nodig in afwachting levering nieuwe...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tijdelijk wagen nodig in afwachting levering nieuwe...

Beetje tegenslag: Huidige wagen heeft het opgegeven 2 maand voor de levering van de nieuwe.
    Allicht zuigerveer erdoor, start niet meer goed, veel rook (olie) en rijden helaas niet meer mogelijk.
    Betreft 318d van 2007 met 290K km op de klok. Garage gaf er nog 4000 voor, dus schade herstellen gaat economisch niet meer haalbaar zijn vrees ik...

Nu is de vraag: hoe kan ik makkelijkst 2 maand overbruggen? Huurwagen kost een fortuin (1000/maand voor zelfs een klein peugeot'ke) Wagen nemen van garage op mijn plaat en verzekering wodt sterk afgeraden door makelaar (voertuig niet ingeschreven, ook max 1 maand te doen) Iets kopen en daarna verkopen is niet interessant ivm DIV verlies. Ik dacht om even een oldtimer te kopen en in te schrijven... maar beetje oldtimer kost ook geld, en dat heb ik helaas ook niet zomaar in de schuif liggen voor een 3e wagen...

Iemand die een tip heeft? Oldtimer kopen, inschrijven, verkopen zou piste zijn, maar waar best op letten? (is het nu 30 jaar of nog 20 jaar?!)
    Thanks!
    Ik rij niet hard, ik vlieg laag
    www.meevliegen.be

Ik krijg of gebruik altijd een oude auto van de garage om zo een periode door te komen.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

koop u gewoon een fiesta naft van een 1000euro na 2 maanden krijg je dat bedrag toch terug.

Comment

Niets gelijk cambio in de buurt ofzo? Hoe ver moet je dagelijks om te gaan werken?

Comment

oldie heeft in principe nog altijd beperking in gebruik. Als,de tweede wagen tijdelijk als gezinswagen dienst kan doen, waarom niet een LV kopen, genre C15 diesel, ... ?
          Kosten zijn nog lager, denk ik.

Comment

Ik zou ook via de garage proberen iets te huren.
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Heb ooit 9 maanden met mijn plaat op een andere gebold, geen probleem.

Comment

koop een oud honda naftje, schrijft niets af, betrouwbaar tot en met. http://occasions.autoscout24.be/?aty...B||price&dtr=s

Comment

1000 € voor een Ka te huren is wel heel veel, heb zelf een Renault Scenic gehuurd ruim een jaar terug, 23 € per dag via de garage, GEEN Renault dealer !
                  wagen was bijna nieuw, paar duizend km en heel veel opties

Comment

Working...
                  X