Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel nog waard?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoeveel nog waard?

Dag forum
    Wij hebben onlangs een nieuwe Audi A3 Berline 2.0 TFSI quattro gekocht. Aangezien ik nu dichter bij huis werk en met de fiets kan gaan en onze dochter het huis uit is hebben we gekozen voor een kleinere wagen. Mijn huidige wagen is een Audi A4 2.0 TDI (PD) quattro (140 pk) met 415 000 kilometers op de teller. Wagen heeft altijd onderhoud gehad bij de officiële Audi verdeler en is technisch volledig nog in orde en in perfecte staat. De verdeler raadt in afwachting levering nieuwe wagen zelfs aan om die particulier te verkopen. Wat is een correcte prijs die ik hiervoor kan vragen?

Gezien de kilometerstand vermoed ik een paar duizend euro? Als alle belangrijkste slijtageonderdelen ondertussen nog niet zijn vervangen, is dit een serieus risico voor de koper natuurlijk.

Kijk eens op autoscout aan hoeveel dergelijke auto met die kilometerstand nog gaat.

Comment

Dat is een auto voor export normaal gezien. Ouderdom staat er niet bij...
      Zet dat op Kapaza an tweedehands en laat ze bieden of zo. Je weet toch hoeveel je van de dealer krijgt ? Alles wat je meer hebt is dan meegenomen... Maar rijk zal je er niet meer van worden

Comment

Veel blabla en helaas weinig concrete info: opties / uitvoering, aantal eigenaars, bouwjaar, ...

Comment

Sorry maar daar krijg je echt bijna niks meer van hoor.

Verkopen voor export of bij wijkopen autos maar die geven daar ook niks meer voor wat normaal is 415000km is veel.

Comment

Niks, met die km stand... garage geeft waarschijnlijk 1000 euro voor export.

Comment

Kocht ooit een 230ce op 450k, verkocht die 3 jaar later terug zonder 1 kost en 100k meer, lukt met een quattro net zo vast

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Working...
              X