Oorspronkelijk geplaatst door sunking
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kleine pittige auto met goede (!) automaat voor vriendin
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
Graag gedaan
Mensen wat met de voeten op de grond zetten is soms ook nuttig.
Geen idee als het voldoet aan het 'looks' criterium, maar een Swift is zeker te vinden in automaat in die prijsklasse en voldoet aan de meeste andere voorwaarden.
een swift automaat had ik ook als huurauto ja, reed inderdaad leuk, verbruikte wel veel maar goed, maakt niet uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
bedankt voor uw feedback :-). heel bruikbaar.
zo zwaar zijn die eisen niet.
compact / goede automaat/pittig en betrouwbaar.
verbruik, kms stand, merk, leeftijd (zolang hij abs etc heeft) niet belangrijk.
en ideaal 5000, max 8000 is dan toch op zijn minst een granny smith appel en een chocolade paasei .
Vergeet niet dat de beste wagens met 150.000 tot 200.000km heel wat gebreken kunnen hebben(sleetgevoelige onderdelen) met de nodige kosten tot gevolg.
Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
Moet betrouwbaar zijn en de km stand is niet belangrijk???????
Vergeet niet dat de beste wagens met 150.000 tot 200.000km heel wat gebreken kunnen hebben(sleetgevoelige onderdelen) met de nodige kosten tot gevolg.
veel wagens, waaronder veel japanners, zijn op normaal onderhoud zeer betrouwbaar en hebben weinige gevoelige onderdelen.
gebrekkige betrouwbaarheid is het soort voertuigen zoals de befaamde dsg kettingen, bmw n47, alfa 166 of renault 2,1 of 2,2 (welke was het weer ) dci motoren waarop je niet zeker weet als je er langdurig op kan rekenen.
uiteraard kan iedere auto eens een steekje laten vallen. maar dat vermijd is liefst zo veel mogelijk door een model dat goed scoort te kiezen (gewoon reliability indexes te vinden)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenwat denken jullie hiervan?
fiat 500 dualogic 1.4,
klein, vlot 99 pk (zelfde motor als abarth maar dan wat minder pks denk ik?), automaat, veel opties (leer o.a.)
wel 128000 km maar op autoweek.be zag ik ene review van eentje (wel met ander motor) met 300.000 zonder veel problemen.
wat denken jullie?
http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...640?asrc=st|as
in zoekertje staat marc,
telefooon werd opgenomen door iemand die alleen maar vraag welke auto en particulier of marchand, toen ik particulier bleek te zijn, gooide hij gewoon telefoon neer.
straf ze...
bij die honda jazz gisterne was het ook migrant die opnam en ook geowon neersmeet toen ik vriendelijk zei dat hij best het zoekertje online kon nemen aangezien de wagen al gekocht was (bedoelde verkocht).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
in zoekertje staat marc,
telefooon werd opgenomen door iemand die alleen maar vraag welke auto en particulier of marchand, toen ik particulier bleek te zijn, gooide hij gewoon telefoon neer.
straf ze...
bij die honda jazz gisterne was het ook migrant die opnam en ook geowon neersmeet toen ik vriendelijk zei dat hij best het zoekertje online kon nemen aangezien de wagen al gekocht was (bedoelde verkocht).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Mohammed en Ali opereren vaak als Marcel of Tony op Kapaza en consoorten... dat is een nieuwe truuk denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzij verkopen ook liever aan mohammed ali, ik ook, veel minder gezeik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenvtr automaat met weinig kms
wat vinden jullie hiervan?
betrouwbaar?
https://www.2dehands.be/autos/citroë...m_medium=emailZ4 M40i
Comment
Comment