renault twizzy ? compact, geen vbak nodig zelfs ;-)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kleine pittige auto met goede (!) automaat voor vriendin
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten85 pk en airco :-)
https://www.2dehands.be/autos/citro%...342714533.html
vrees alleen dat zij ze niet mooi zal vinden (zal het vragen) en geen abs etc (daarvoor dat we naar iets moderne autos kijken tussen 12 en jaar oud,
haar budget was ook 8000, zelf zoek ik eerst rond 5000. 1350 is leuk maar op zich hoeft het niet zo laag te zijn :-)
nog vergeten te schrijven, volvo c30 vind ze ook mooi.
maar ze is wel beetje flexibel. maar niet meer dan beetje :-D
Comment
-
Mijn laatste suggestie : nog maar eens een Civic, boven jouw budget maar binnen jullie budget ... een recentere dus, met gelijkaardige opties als de vorige, eerste eigenaar en 63.000 km : http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...648?asrc=st|as
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenMijn laatste suggestie : nog maar eens een Civic, boven jouw budget maar binnen jullie budget ... een recentere dus, met gelijkaardige opties als de vorige, eerste eigenaar en 63.000 km : http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...648?asrc=st|as
ook al naar gekeken!
vind ik ook prima auto, heel betrouwbaar zuinig, automaat, goed geprijsd. voor zoiets zou ik budget direct optrekken (maar je vind ze ook binnen budget)
vrees alleen dat zij hem te groot gaat vinden om vaak in brussel te moeten parkeren. immers 4.5 meter.
merci voor je laatste, en eerdere suggesties. waardeer ik!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenDan rest je nog #32 ... succes met de onderhandelingen (niet met de verkoper maar met de vriendin ... ).
Graag gedaan !
we vinden wel iets, we hebben nog veel tijd.
idee was vooral om te horen welke modellen goede automaten hebben in die klasse, en ondanks de prijsklasse, directe zoekertjes zijn ook leuk maar op zich nog niet dringend nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
bedankt voor uw feedback :-). heel bruikbaar.
zo zwaar zijn die eisen niet.
compact / goede automaat/ pittig en betrouwbaar.
verbruik, kms stand, merk, leeftijd (zolang hij abs etc heeft) niet belangrijk.
en ideaal 5000, max 8000 is dan toch op zijn minst een granny smith appel en een chocolade paasei .
De grootste autosite van België met meer dan 115.000 nieuwe en tweedehandswagens onmiddellijk beschikbaar. Kosteloos en binnen 24 uur uw auto verkopen? Het kan met AutoScout24!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
punt is dat je daar natuurlijk niet komt te weten als de automaten in kwestie in de modellen van de zoekertjes goede of minder goede automaten zijn, vandaar dat ik het hier navroeg in het forum.
ik zoek ook wel op tests maar kleine automaten zijn er sowieso minder, testen en reviews ervan nog minder
Comment
-
Comment
-
wat denken jullie hiervan?
fiat 500 dualogic 1.4,
klein, vlot 99 pk (zelfde motor als abarth maar dan wat minder pks denk ik?), automaat, veel opties (leer o.a.)
wel 128000 km maar op autoweek.be zag ik ene review van eentje (wel met ander motor) met 300.000 zonder veel problemen.
wat denken jullie?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
bedankt voor uw feedback :-). heel bruikbaar.
zo zwaar zijn die eisen niet.
compact / goede automaat/ pittig en betrouwbaar.
verbruik, kms stand, merk, leeftijd (zolang hij abs etc heeft) niet belangrijk.
en ideaal 5000, max 8000 is dan toch op zijn minst een granny smith appel en een chocolade paasei .
Mensen wat met de voeten op de grond zetten is soms ook nuttig.
Geen idee als het voldoet aan het 'looks' criterium, maar een Swift is zeker te vinden in automaat in die prijsklasse en voldoet aan de meeste andere voorwaarden.
Hier vind je een tweedehands Suzuki Swift die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt
2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
Dat is werkelijk een top wagentje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenDualogic is ook een gerobotiseerde bak
ze reed er als eens een testrit mee met een abarth 140 met naar ik vermoed de zelfde boite
aangezien volgens sommige de combinaties van compact, pittig, goede automaat en betaalbaar moeilijk is moet ik misschien wat concessies doen, zoals een gerobotiseerde bak overwegen?
het is wel een zeldzame motor plus boite combinatie, die 1.41 500 met dualogic.
Comment
-
Mss is de vraag al gesteld.. maar wat is er mis met een handbak in een compact wagentje? Een gerobotiseerde handbak geeft waarschijnlijk meer ergernis dan een goeie handbak.
Ik rijd zelf ook met een automaat maar met een goede handbak rijden vind ik ook nog altijd fijn en ben het absoluut nog niet verleerd.
Ik zeg maar iets: http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...745?asrc=st|as
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
Graag gedaan
Mensen wat met de voeten op de grond zetten is soms ook nuttig.
Geen idee als het voldoet aan het 'looks' criterium, maar een Swift is zeker te vinden in automaat in die prijsklasse en voldoet aan de meeste andere voorwaarden.
Als manueel ook natuurlijk maar als er expliciet gevraagd wordt naar een automaat dan is de keuze niet zo enorm.
Die Honda's die hier passeerden zijn toch echt wel oude krellen waar een Fiat 500 mieke waarschijnlijk nog niet dood in gevonden wil worden
Comment
Comment