Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kleine pittige auto met goede (!) automaat voor vriendin

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
    Mss is de vraag al gesteld.. maar wat is er mis met een handbak in een compact wagentje? Een gerobotiseerde handbak geeft waarschijnlijk meer ergernis dan een goeie handbak.
    Ik rijd zelf ook met een automaat maar met een goede handbak rijden vind ik ook nog altijd fijn en ben het absoluut nog niet verleerd.
    Ik zeg maar iets: http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...745?asrc=st|as
    niets mis mee, maar wij zoeken in dit geval een automaat :-)

Comment

Lijkt mij ook een goed voorstel. Het valt mij wel op dat de grote meerderheid van de swiftjes in wallonie te vinden is. Maar laat u daar niet door tegenhouden, zijn meestal goeie zaken te doen in wallonie, prijzen liggen daar lager.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten

Graag gedaan
        Mensen wat met de voeten op de grond zetten is soms ook nuttig.

Geen idee als het voldoet aan het 'looks' criterium, maar een Swift is zeker te vinden in automaat in die prijsklasse en voldoet aan de meeste andere voorwaarden.

Op zoek naar een tweedehands Suzuki Swift? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.
        ik hoop dat je beseft dat je eerder bericht onaangenaam overkwam en helemaal niet terecht was. maar het is je recht te reageren zoals je wil natuurlijk.

een swift automaat had ik ook als huurauto ja, reed inderdaad leuk, verbruikte wel veel maar goed, maakt niet uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten

bedankt voor uw feedback :-). heel bruikbaar.

zo zwaar zijn die eisen niet.
          compact / goede automaat/pittig en betrouwbaar.

verbruik, kms stand, merk, leeftijd (zolang hij abs etc heeft) niet belangrijk.
          en ideaal 5000, max 8000 is dan toch op zijn minst een granny smith appel en een chocolade paasei .
          Moet betrouwbaar zijn en de km stand is niet belangrijk???????
          Vergeet niet dat de beste wagens met 150.000 tot 200.000km heel wat gebreken kunnen hebben(sleetgevoelige onderdelen) met de nodige kosten tot gevolg.

Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Moet betrouwbaar zijn en de km stand is niet belangrijk???????
            Vergeet niet dat de beste wagens met 150.000 tot 200.000km heel wat gebreken kunnen hebben(sleetgevoelige onderdelen) met de nodige kosten tot gevolg.

onderhoudskosten zijn iets anders dan slechte betrouwbaarheid

veel wagens, waaronder veel japanners, zijn op normaal onderhoud zeer betrouwbaar en hebben weinige gevoelige onderdelen.

gebrekkige betrouwbaarheid is het soort voertuigen zoals de befaamde dsg kettingen, bmw n47, alfa 166 of renault 2,1 of 2,2 (welke was het weer ) dci motoren waarop je niet zeker weet als je er langdurig op kan rekenen.

uiteraard kan iedere auto eens een steekje laten vallen. maar dat vermijd is liefst zo veel mogelijk door een model dat goed scoort te kiezen (gewoon reliability indexes te vinden)

Comment

wat denken jullie hiervan?
              fiat 500 dualogic 1.4,
              klein, vlot 99 pk (zelfde motor als abarth maar dan wat minder pks denk ik?), automaat, veel opties (leer o.a.)
              wel 128000 km maar op autoweek.be zag ik ene review van eentje (wel met ander motor) met 300.000 zonder veel problemen.

wat denken jullie?

http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...640?asrc=st|as

in zoekertje staat marc,
              telefooon werd opgenomen door iemand die alleen maar vraag welke auto en particulier of marchand, toen ik particulier bleek te zijn, gooide hij gewoon telefoon neer.
              straf ze...
              bij die honda jazz gisterne was het ook migrant die opnam en ook geowon neersmeet toen ik vriendelijk zei dat hij best het zoekertje online kon nemen aangezien de wagen al gekocht was (bedoelde verkocht).

Comment

vtr automaat met weinig kms
                wat vinden jullie hiervan?
                betrouwbaar?

Comment

Een ex van mij rijdt sinds 2010 probleemloos met zon dieseltje...voor wat het waard is, een andere had tot voor 2 jaar een 1998 saxo, nu okkazie 2013 c3

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

oei zie ook net dat het geen snelle versie is, zoals ik dacht. VTR maar maar 75 pk.
                    de VTS en zijn de snelle versies.

Comment

iemand ervaring met deze versnellingsbak?

Comment

in zoekertje staat marc,
                        telefooon werd opgenomen door iemand die alleen maar vraag welke auto en particulier of marchand, toen ik particulier bleek te zijn, gooide hij gewoon telefoon neer.
                        straf ze...
                        bij die honda jazz gisterne was het ook migrant die opnam en ook geowon neersmeet toen ik vriendelijk zei dat hij best het zoekertje online kon nemen aangezien de wagen al gekocht was (bedoelde verkocht).
                        Mohammed en Ali opereren vaak als Marcel of Tony op Kapaza en consoorten... dat is een nieuwe truuk denk ik

Comment

Niet zo nieuw, citroen autobak is vlg mij zf

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

Mohammed en Ali opereren vaak als Marcel of Tony op Kapaza en consoorten... dat is een nieuwe truuk denk ik
                            als ze dan nog aan het accent werken zou het niet na 1 seconde al opvallen.. maar dat blijkt moeilijker dan een fake namen kiezen

Comment

zij verkopen ook liever aan mohammed ali, ik ook, veel minder gezeik

Comment

Last edited by ; 19/04/2017, 21:39.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  zij verkopen ook liever aan mohammed ali, ik ook, veel minder gezeik
                                  als ge der rap vanaf wilt zijn voor een schamel bedrag wel ja

Comment

toch gek dat een goedkope peugeot 107 automaat ongeveer evenveel kost als een goedkope 307 automaat met lederen interieur etc.
                                    vaak scheelt het dan ook maar 1 a 2 jaar.

Comment

vtr automaat met weinig kms
                                      wat vinden jullie hiervan?
                                      betrouwbaar?

https://www.2dehands.be/autos/citroë...m_medium=email
                                      Betrouwbaar en Frans is nog nooit een huwelijk geweest.
                                      Z4 M40i

Comment

Ne C2 is ook het laatste wat ik zou pakken, niet echt degelijke wagens.

Comment

ok bedankt voor feedback omtrent die c2!
                                          vond vriendin ook wat te weinig pks hebben trouwens.
                                          mooi ook niet maar daar kon ze zich wel over zetten. al de rest was prima

Comment

Working...
                                          X