16 klepper zou ik niet doen, veel te hoogtoerig, dan beter een saxo 1.4 achtklepper
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kleine pittige auto met goede (!) automaat voor vriendin
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten16 klepper zou ik niet doen, veel te hoogtoerig, dan beter een saxo 1.4 achtklepper
Comment
-
een 1.6 zal toch al iets meer koppel hebben voor dagelijks gebruik, maar denk dat je gaat verschieten van het verbruik, maar ja was niet zo belangrijk voor jou. Ik weet wel dat, zelfs al is verbruik niet belangrijk, het na een tijdje toch op de zenuwen werkt als die benzinemeter weer eens zoveel gezakt is :-)
Comment
-
wat vinden jullie hiervan?
veronderstel dat nog wat van de kost afkan
is gekeurd.. is hij dan sowieso ok? toyota naft is toch vrij betrouwbaar..
yaris met 200.000+ km , automaat, 86 pk van 2001
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenDyslectie: kleine pittige vriendin zoekt goede automaat...
Comment
-
Het was de bedoeling niet zo budget te gaan, maar het is het toch geworden (na ene degout te krijgen van veel te dure fiat 500's met kapot gereden velgen en weet ik veel wat nog)
Een hyundai getz gls 1.3 automaat uit 2004 met 190.000 km aan 1380 euro (80 voor keuring).
Eerste eigenaar raar maar waar, van aarschot. Koffer precies nooit gebruikt.
Lichten wel wat vaal, zou kunnen dat vering ook eens moet bekeken worden ,al was ik niet zeker, vriendin voelde het niet als zompig aan tijdens testrit.
We zien wel!
best spannend zo een oude auto kopen met die km stand!
Hij is dus
vlot/compact/automaat/
zuinig helemaal niet en betrouwbaar weet ik niet!
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenbest spannend zo een oude auto kopen met die km stand!
Welke oude auto?
Comment
-
Comment
-
Daar blijft ze 10 jaar mee rijden als ze hem niet prakt.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenDaar blijft ze 10 jaar mee rijden als ze hem niet prakt.
toch veel kms voor benzine natuurlijk. kunnen verassingen zijn.
wel altijd onderhoud gehad, ingevuld, bij hyundai aarschot tot 165000 km, nu 190k. onderhoud nodig dus
en 4 traps automaat, beetje hoge toeren op autostrade. ma voor dat geld, who cares.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
kunnen verassingen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Ik wil u hierbij condoleren.
schrijffoutje!
wel gek, ik zocht BIV op en toen ik per ongeluk voor hetzelfde voertuig en vermogen 2014 als eerste inschrijving ipv 2004 ingaf, kwam ik op een BIV die echt 10 x hoger lag. (500 ipv 50)
co2 is relatief hoor, 150 a 160 geloof ik (manueel 150).
Is dat goedkoper voor tweedehandswagens? Kan toch niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten500's zijn overprijsd, da's een feit maar al die jonge miekes willen die, vandaar (idem met Mini's trouwens)
die Getz zal van een ouw bomma'ke zijn wellicht
ondertussen garages gebeld. heeft nog onderhoud gehad op 177000, daarvoor 165000,. alles is te vinden, heel historie.
enkel distributieriem dus wel te doen.. duur ma goed. investerne kan gaan lonen met dit ding.
rijdt plezant!
Comment
-
nog eens naar garage gebeld.
auto blijkt 6000 km geleden laatste onderhoud gehad te hebben, bij officieel dealer van verkoop. dus niet 2500 km geleden zoals eerst gedacht.
ook heeft hij bij onderhoud van 25000 km geleden behalve onderhoud:
nieuwe uitlaat,
nieuwe remblokken
nieuwe remleidingen
niewue stofhoes as,
nieuwe bougies
nieuwe schokdempers
nieuwe banden en iets met kleppen
gehad.
dus als ik het goed begrijp is hij behalve distributieriem in prima staat
al doet mij dat twijfelen dat de riem echt al niet meer vervangen is al die tijd, als iemand zoveel geld in een auto steekt relatief kort voor verkoop is dat niet iemand on a budget.
Comment
Comment