Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kleine pittige auto met goede (!) automaat voor vriendin
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
Dat zijn Michelin Alpin A3 banden.
merci voor expertise alleszins
geen goedkoop prul bandje zie ik. staat op de website nog runflat bij? misschien oudere versie niet.
zag er ook van 'polarbear' etc die nieuw habbekrats kosten. blijf ik liever van weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtengeen goedkoop prul bandje zie ik. staat op de website nog runflat bij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
Ik vind dat 't meevalt; 3000 à 3500.
ding ziet er echt prima uit.
interieur bizar ongebruikt. verbandoosje en alles nog volledig onaangeroerd, idem gevarendriehoek en reservewiel. vanachter nog plastiek bescherming van op gordelbevestiging getrokken.
omtrent toerental.
de vierbak heeft een overdrive (knop op pook)
hij draait maar aan 2700 toeren aan 120! verbazend laag voor viertraps 1.3tje.
erg comfortabel maar nul sportiviteit.
veel kleine huurautos die ik had op vaknatie, tot ene picanto toe, bleke nsporitever te rijden dan dit.
hier stuur je maar behavle dat je de auto ziet bewegen voel je quasi niets :-). nu, ons een zorg voor dat geld.
nog een achterlichtej dat verkeerd om geisntalleerd (en zo door keuring.. raar toch) omgedraaid. 2 minuten werk. 'remde' altijd .
ding heeft ook boordcomputertje met verbruik , temperatuur, kms tot tankbeurt etc. verbaasde me voor auto van die leeftijd en die prijsklasse.
airco ontbreekt dus wel, zelden een gemis in belgie maar deze dagen natuurlijk net wel. ma so be it.
Comment
Comment