Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kleine pittige auto met goede (!) automaat voor vriendin

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
    ik zag deze set:

merci voor info!
    Dat zijn Michelin Alpin A3 banden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

Dat zijn Michelin Alpin A3 banden.
      alle kan die kerel nu zijn eigen band niet aflezen? raar. ik vrees dat als die (t is een jong meisje denk ik) naam van band niet kan afleze ndat het te moeilijk word om heel de info omtrent steekmaat etc deftig door te krijgen via mial.

merci voor expertise alleszins

geen goedkoop prul bandje zie ik. staat op de website nog runflat bij? misschien oudere versie niet.

zag er ook van 'polarbear' etc die nieuw habbekrats kosten. blijf ik liever van weg.
      Last edited by ; 25/05/2017, 18:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
        geen goedkoop prul bandje zie ik. staat op de website nog runflat bij?
        Degelijke banden, maar niet meer van de jongsten ... informeer dus zeker eens naar de leeftijd: https://www.bandenleader.be/advies-banden/dot-nummer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten

Ik vind dat 't meevalt; 3000 à 3500.
          uiteindelijk gisterne opgehaald en mee gaan werken vandaag, en achteraf eens door carwash gereden.
          ding ziet er echt prima uit.
          interieur bizar ongebruikt. verbandoosje en alles nog volledig onaangeroerd, idem gevarendriehoek en reservewiel. vanachter nog plastiek bescherming van op gordelbevestiging getrokken.

omtrent toerental.
          de vierbak heeft een overdrive (knop op pook)
          hij draait maar aan 2700 toeren aan 120! verbazend laag voor viertraps 1.3tje.

erg comfortabel maar nul sportiviteit.
          veel kleine huurautos die ik had op vaknatie, tot ene picanto toe, bleke nsporitever te rijden dan dit.
          hier stuur je maar behavle dat je de auto ziet bewegen voel je quasi niets :-). nu, ons een zorg voor dat geld.

nog een achterlichtej dat verkeerd om geisntalleerd (en zo door keuring.. raar toch) omgedraaid. 2 minuten werk. 'remde' altijd .

ding heeft ook boordcomputertje met verbruik , temperatuur, kms tot tankbeurt etc. verbaasde me voor auto van die leeftijd en die prijsklasse.
          airco ontbreekt dus wel, zelden een gemis in belgie maar deze dagen natuurlijk net wel. ma so be it.

Comment

• denk dat het een wat te saaie auto is voor eigen topic dus dat ga ik niet doen haha
            kan een moderator dit verwijderen? deze tread? of blijft dat sowieso

Comment

Working...
            X