Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen passat break TDI 2.0 highline aangekocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volkswagen passat break TDI 2.0 highline aangekocht

Hoi,

Na een hele tijd zoeken naar een tweedehandse volvo V60 heb ik vanavond uiteindelijk een volkswagen passat break TDI 2.0 aangekocht.
    Is van eind 2013 en heeft maar 65000 km op de teller.
    Het is iets helemaal anders dan mijn geplande aankoop, namelijk volvo V60 maar ik denk en hoop dat ik met dergelijke wagen nog wel heel wat jaren plezier mag beleven.

auto is hier nog even zichtbaar:

De sportievere uitstraling van een volvo V60 woog niet op tegen toch ook wel een degelijke wagen als de passat.

Goede aankoop geweest volgens jullie?

Zoiets zou ik altijd met dsg nemen en met de grotere navi.

Comment

Typische ex-leaseauto.
      Niks fout mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
        Zoiets zou ik altijd met dsg nemen en met de grotere navi.
        Ja navigatie mocht inderdaad iets groter maar daar ben ik niet over gevallen.
        Met het schakelen zit ik niet in, is zeker handig maar geen noodzaak voor mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hilyop Bekijk Berichten

Ja navigatie mocht inderdaad iets groter maar daar ben ik niet over gevallen.
          Met het schakelen zit ik niet in, is zeker handig maar geen noodzaak voor mij
          Met DSG is dat een totaal andere auto.
          Eigenlijk zouden ze die Passat's alleen maar mogen leveren met automaat.

Nu op de automaat na wel toffe opties op.

Comment

Goeie keuze. Gaat ge veel plezier aan beleven.

Comment

mooi, en dat pano dak , toffe zetels ook.

Comment

proficiat !
                woon je dichtbij mvg, of kwam je bij hen owv de vele v60-ers ?

Comment

Bedankt allemaal!
                  Blij te horen dat mijn aankoop blijkbaar een goede aankoop is geweest.

@bobo: Zeer dichtbij niet, 45 min rijden. Ik kwam inderdaad oorspronkelijk naar hen voor de vele V60-ers die ze aanbieden

Comment

Zo'n grote navi zou ik niet willen hebben in die modelserie Passat's. Worden nog steeds aan de lopende band gestolen.

Mooie kleur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Zo'n grote navi zou ik niet willen hebben in die modelserie Passat's. Worden nog steeds aan de lopende band gestolen.

Mooie kleur.
                      Dat is geen reden om iets niet te kopen . Een bmw is ook zowat de makkelijkste wagen om te pluimen dan zou je zoiets ook niet mogen kopen.

Comment

voor die RNS kun je navilock kopen
                        kost niet veel 2de hands en intussen zijn er al genoeg op de markt
                        2021 Taycan 4S
                        2021 Lexus UX250h

Comment

De zetels vond ik te hard.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Erg mooie keuze. ook enkele leuke opties. Heb zelf een B7 passat en binnen deze klasse toch erg goede balans comfort/prijs en bovenal uitblinker qua binnenruimte (zeker ivm de V60).
                            Veel veilige km toegewenst!
                            frank

Comment

Mooi aangeklede Passat, ik zou er ook verliefd kunnen op worden ...

Veel plezier ermee !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frankjacobs Bekijk Berichten
                                Erg mooie keuze. ook enkele leuke opties. Heb zelf een B7 passat en binnen deze klasse toch erg goede balans comfort/prijs en bovenal uitblinker qua binnenruimte (zeker ivm de V60).
                                Veel veilige km toegewenst!
                                frank
                                Frank, bedankt voor uw antwoord. Inderdaad qua binnenruimte is het een groot verschil met de V60 en een enorme koffer.
                                Heb sinds gisteren een 70 km gereden en ben alvast zeer tevreden met de inrichting en met het rijgedrag van deze wagen. Ik hoop dat ik extra kan bevestigen de komende weken.

Packard Dat was bij mij dus ook het geval, behoorlijk onverwacht zoals reeds gezegd. bedankt!

Comment

Working...
                                X