Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes c63 amg high milage

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes c63 amg high milage

vind het wat bizar dat ik nergens een c63 vind met meer dan 200000km. Zijn die dan al versleten of is er een andere reden voor?

Oorspronkelijk geplaatst door Kristofm Bekijk Berichten
    vind het wat bizar dat ik nergens een c63 vind met meer dan 200000km. Zijn die dan al versleten of is er een andere reden voor?
    ik denk dat degene die geld hebben maar dagelijks vele kilometers doen wel een hele dikke diesel kopen ipv een versie die 20 + euro / 100 km aan brandstof kost.
    en dan kijken we nog niet naar het onderhoud.. alles kost een veelvoud

die kopen dan vast wel gewoon een sportwagent(je) erbij voor het weekend vermoedelijk.

Comment

Wie wilt er trouwens een performance wagen met zo een hoog km stand.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
        Wie wilt er trouwens een performance wagen met zo een hoog km stand.
        dat is de vraag toch helemaal niet?
        de vraag is waarom die niet te vinden zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten

dat is de vraag toch helemaal niet?
          de vraag is waarom die niet te vinden zijn
          Omdat ze bakken geld kosten aan naft , onderhoud en tax.Met die dingen rij je geen 200d km met alleen nieuwe olie en filters + Als ik geld teveel had en ik kocht mij zoiets dan deed ik hem na een aantal jaar al weg voor iets anders wat een gemiddelde koper ook doet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kristofm Bekijk Berichten
            Omdat je met deze nog 21 km moet rijden.

Comment

Het is maar een C-klasse, gemaakt om dagelijks mee te rijden.
              Dit is iets anders: http://www.autoblog.nl/nieuws/dit-ko...ervaring-98157

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten

Omdat ze bakken geld kosten aan naft , onderhoud en tax.Met die dingen rij je geen 200d km met alleen nieuwe olie en filters + Als ik geld teveel had en ik kocht mij zoiets dan deed ik hem na een aantal jaar al weg voor iets anders wat een gemiddelde koper ook doet
                Ja maar slimmeke, degene die de wagen van je koopt, die zet er ook nog kilometers bij toch.
                Dus vroeg of laat zal die toch aan hoge kmstanden komen.
                Tenzij ze in grote getallen uit(een)vallen voor ze aan die grote kmstanden komen, of op zolder worden gezet, kan je je de vraag stellen waar ze te vinden zijn.

Comment

ik denk dat deze gewoon allemaal export russia, dubai etc gaan. maar toch vind ik iets om over na te denken

Comment

Als die in België 5 jaar oud zijn, dan geraak je die HIER niet meer kwijt.
                    Als je het budget hebt om daar mee te rijden, dan wil je iets niew.
                    Taxen liggen gewoon véél te hoog, zodat die allemaal naar buitenland gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                      Als die in België 5 jaar oud zijn, dan geraak je die HIER niet meer kwijt.
                      Als je het budget hebt om daar mee te rijden, dan wil je iets niew.
                      Taxen liggen gewoon véél te hoog, zodat die allemaal naar buitenland gaan.
                      is waar. Maar Belgie is nu ook niet representatief voor de hele europese automarkt.
                      Als je op wat 2de handsites kijkt, zie je er ook weinig in bv. Duitsland. Ik vermoed dat daar eigenaars tussen zitten die ook wel wat kms erop zetten.
                      Misschien is het gewoon zo dat er betere prijzen te krijgen zijn bij exporteurs naar centraal europa, rusland, dubai, ... voor dergelijke wagens met hogere kmstanden en worden ze ook niet op thuismarkten aangeboden door lokale dealers ?
                      Geen idee trouwens of je zoiets makkelijk ingeruild krijgt bij officiele dealers.

Comment

Als zo'n motorblok in de soep draait op een oudere wagen (5j+) kan het in de buurt komen van een economisch verlies ook hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten

is waar. Maar Belgie is nu ook niet representatief voor de hele europese automarkt.
                          Als je op wat 2de handsites kijkt, zie je er ook weinig in bv. Duitsland. Ik vermoed dat daar eigenaars tussen zitten die ook wel wat kms erop zetten.
                          Misschien is het gewoon zo dat er betere prijzen te krijgen zijn bij exporteurs naar centraal europa, rusland, dubai, ... voor dergelijke wagens met hogere kmstanden en worden ze ook niet op thuismarkten aangeboden door lokale dealers ?
                          Geen idee trouwens of je zoiets makkelijk ingeruild krijgt bij officiele dealers.
                          in dubai en rusland kopen ze wel nieuw ze.... daar moeten ze gene tweedehandse meuk hebben.
                          centraal Azie, balkan en oost europa is iets anders. daar is het bijna enkel tweedehands.
                          serbie bv of georgie, kazakhstan etc, daar rijdt het vol met zo bakken van europa.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fujin

in dubai en rusland kopen ze wel nieuw ze.... daar moeten ze gene tweedehandse meuk hebben.
                            centraal Azie, balkan en oost europa is iets anders. daar is het bijna enkel tweedehands.
                            serbie bv of georgie, kazakhstan etc, daar rijdt het vol met zo bakken van europa.
                            Maar niet met 200000km op...
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                              Het is maar een C-klasse, gemaakt om dagelijks mee te rijden.
                              Dit is iets anders: http://www.autoblog.nl/nieuws/dit-ko...ervaring-98157
                              "Het duurde vier jaar om de auto te maken."

Wtf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                "Het duurde vier jaar om de auto te maken."
                                En dat terwijl :

De auto heeft een certificaat gekregen dat ‘ie niet mag worden opgeknapt om vervolgens weer op de openbare weg te verschijnen.
                                Maar wat is het? Supercars die in puin worden gereden. Niet zo erg als het een model betreft waar er duizenden van zijn gemaakt, al zijn er uitzonderingen. Dit is zo’n uitzondering. We kijken hier namelijk naar een Lamborghini Murciélago. Een model waar er inderdaad duizenden van zijn geproduceerd, maar toch heeft de Murcie in […]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

En dat terwijl :

Maar wat is het? Supercars die in puin worden gereden. Niet zo erg als het een model betreft waar er duizenden van zijn gemaakt, al zijn er uitzonderingen. Dit is zo’n uitzondering. We kijken hier namelijk naar een Lamborghini Murciélago. Een model waar er inderdaad duizenden van zijn geproduceerd, maar toch heeft de Murcie in […]
                                  Je link gaat over een Lambo die echt schroot is tov die in het andere artikel? Of ik moet je superieure gedachtengang niet direct kunnen volgen

Comment

Paar maanden terug stond er een advertentie op marktplaats.nl voor een pere totale mercedes S-klasse Brabus 850. Wrak waarvan enkel de motor nog bruikbaar was, vroegen ze nog €62500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                      Je link gaat over een Lambo die echt schroot is tov die in het andere artikel?
                                      Als je het artikel mag geloven is het hoopje schroot hersteld en zou Simon George daar nu mee rondbollen ... lijkt me onwaarschijnlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                        Wrak waarvan enkel de motor nog bruikbaar was
                                        Chassisnummer en documenten waren vermoedelijk ook nog bruikbaar ...

Comment

Working...
                                        X