Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Enkei GSR velgen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enkei GSR velgen

Beste,

Ben opzoek naar Enkei GSR velgen voor op mijn Lancer. Ik heb 't internet wat afgezocht maar vind niets in België. Een verdeler van Enkei zit in Nederland, maar in de catalogus zijn de GSR velgen niet meer te vinden.

Weet iemand waar ik deze kan krijgen? Of kent iemand een persoon die deze velgen zoekt te verkopen?

'K zou graag voor de zomer velgskes hebben, tliefst originele. Ik heb wel een paar look-a-likes gevonden maar ze zien er toch ni zo knap uit als de OEM's.

Kzou ne foto willen toevoegen maar 't lukt ni vo de één of andere reden.

Bij voorbaat dank

enkei size 18 $500 for wheels Or $800 for wheels and tires and tpms stock tires 245/40/18 75% thread txt me @ 323 434 1619 or trade for enkei rpf1s. wedsport, bbs mr wheels evo x. location LA http://i1093.photobucket.com/albums/i421/chris20033/IMG_1363_zps6416c3b5.jpg

Comment

For Sale - Wheels / Tires - OEM X GSR Enkei Rims with TPMS, BFGoodrich g-Force Sport COMP-2 - Evo is sold :( so I'm clearing out the garage of spare parts Set of OEM X GSR Enkei rims 18x8.5 +38 with TPMS sensors. They all have slight bubbling around the center cap but no bends/cracks and otherwise good condition....
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Bedankt,

Maar ik ben niet van plan om velgen van USA te laten overkomen, geen zin om 1000 euro alleen aan verzending te betalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IIlIlIIIIIl Bekijk Berichten
          Bedankt,

Maar ik ben niet van plan om velgen van USA te laten overkomen, geen zin om 1000 euro alleen aan verzending te betalen.
          Dat kost echt geen 1000EUR he.
          10 jaar geleden heb ik 150EUR betaald voor 4 velgen uit Wisconsin te laten komen.

Comment

en hoeveel heb je aan importtaks betaald?
            www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
              en hoeveel heb je aan importtaks betaald?
              "It was a gift"

Dus geen, of die truc nu nog gaat werken weet ik niet.
              Maar 1000EUR ben je echt niet kwijt aan verzending.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IIlIlIIIIIl
                Bedankt,

Kijk eens:

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                X