Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW kenners - premium condites

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW kenners - premium condites

Goedemiddag,

Op de bmw premium website zie ik momenteel staan dat er geleverd wordt onder 4 jaar garantie (of 200.000) km. Actie slechts tot 21 mei - vanaf daarna 24 maanden garantie.

Heeft iemand weet of deze acties regelmatig terugkomen?

Bedankt.

1-2 keer per jaar.

Comment

Ok bedankt, kent u er iets van?

Comment

Heb al 1 keer een BMW gekocht in Premium Selection, vraag maar?

Comment

Heb je pb gestuurd

Comment

Denk dat het zeker twee keer per jaar is. Ik heb de mijne in juli net een jaar en 't is al twee keer geweest... Maar was het nu tot de 21ste? Ik dacht einde van de maand, maar kan mis zijn...

Comment

Bij mijn weten was het 2 keer per jaar, telkens paar weken met een half jaar tussen.

Comment

Is inderdaad tot de 21ste zegt mijn vrouw...en die weet veel zulle (eigenlijk alles)

Comment

Op de website staat tot 21ste dus zal wel kloppen... Is wel handig maar is het echt noodzakelijk? Ik heb een 3 serie op het oog maar had gehoord dat deze ook problemen konden hebben.

Comment

Alle 2.0 diesels tussen 2007 - 03/2011 hebben de N47 motor die eventueel last kunnen hebben van hun ketting.
                    Nu, dat verhaal is al 1000 keer de revue gepasseerd, de ene schreeuwt moord en brand bij die motor, en meer realistische mensen laten zich er niet echt door afschrikken.
                    Maar aangezien jij voor een F30 zou gaan, hebben die al een gecorrigeerde N47 motor (al zijn er toch nog een paar gevallen bekend die het nog hadden, maar écht bitter weinig).
                    Gaat dus geen probleem geven, en je zal een vrij betrouwbare wagen hebben.

Comment

Als je 4 jaar garantie kan krijgen zou ik dat toch meenemen...

Comment

Dat wel maar is kort dag aangezien ik nog niet zeker ben. Mijn huidige wagen rijd nog goed maar die 3 serie ziet er ferm uit. Kan je je huidige wagen trouwens inruilen bij bmw?

Comment

Ja die kan je inruilen... maar je krijgt de prijs die hun opkopers geven. Ik verkies altijd zelf te verkopen. Scheelt hem toch redelijk wat geld. De beste zaken doe je als je snel bent En nee, k heb geen aandelen bij BMW lol. Ik ben zeer tevreden van mijn aankoop. In die mate dat ik sterk zou overwegen mijn vrouw hare wagen ook, indien nodig, te laten vervangen door zo'n premium selection...

Comment

Die PS garantie is toch vrij beperkt, eens je wat voor hebt gaan de kleine lettertjes tellen. Niets op het interieur, enz... maar bon, liever dat dan niets.
                            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Nochtans de batterij bvb zit er wel in. Waar heb je trouwens de echte voorwaarden gevonden ? Ik vind die nergens terug, behalve de Nederlandse versie. Maar niet de Belgische (alhoewel ik vermoed dat die gelijk zullen zijn)

Comment

Ik heb een foldertje meegekregen bij aankoop.
                                Ben jammer genoeg niet tevreden van voorwaarden van BMW (wel van de wagen).
                                Bij aankoop was er lichte waterinsijpeling op de dorpel links achter langs de deur. Toen hebben ze een herstelling uitgevoerd na aflevering die gratis was. Die herstelling was niet geslaagd. Toch moest ik bij de volgende keer dat ik de wagen hiervoor aanbood, de herstelling betalen, want "PS dekt geen werken aan het interieur". Belachelijk. Ik had ook een Serenity onderhoudscontract van 2j. Aangezien wij weinig kilometers doen, kon ik maar één keer van een onderhoud genieten in die 2j. Hierbij werden mij 6 bougies aangerekend, want die maakten geen deel uit van het onderhoud (alweer kleine lettertjes). Toen ik dit aangaf : "ja dat waren de voorwaarden 2j geleden, maar door klachten van klanten is dit nu gewijzigd". Maar coulantie voor mijn contract? Vergeet het. Dat liet mij dus een factuur van 400€ na, ondanks PS garantie en onderhoudscontract.
                                Resultaat is dat ik zeker niet meer bij BMW ga voor onderhoud of what so ever. Daar zien ze mij niet meer, gewoon uit principe.
                                Natuurlijk was het wel paniek bij BMW als ik de tevredenheidsenquete had ingevuld, lol!
                                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Dat had ik ook gezien, rubbers worden er tussenuit gelaten. God weet waarom...

Comment

Working...
                                  X