Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes s600 v12 bi-turbo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes s600 v12 bi-turbo

Heyhey,

Ik wil mij bovenstaande wagen aanschaffen,maar het kost mij méér BIV,verzekering & taksen.
    Ik had een dodge ram-srt 10 maar die kon ik inschrijven als lichte vracht en was goedkoop.
    Nu wil ik de Mercedes verzekeren om alléén in het week-end mee te cruisen of de maanden Juli-Augustus
    dit omdat het ten eerste héél duur is en ten tweede ik een firmawagen heb.
    Ik moet hem ook importeren uit Nederland,dus is er iemand met verstand van zaken die me:
    1.Kan vertellen wat en hoe + kosten om import vanuit Nederland.
    2.Weet of het mogelijk is om die te verzekeren om alléén in het week-end of Juli-Augustus
    en de prijzen ongeveer,ja ik weet dat vele factoren afhankelijk zijn(ben 40 jaar) heb vorig jaar een auto ongeluk
    gehad op een weide waar geen hond te bespeuren was,iemand die achter mij reed mij naar huis gebracht
    conclusie:meneer dat is vluchtmisdrijf!
    Dus in een notendop de import en verzekering,biv,taks en eventuele andere kosten.Bedankt op voorhand.

De BIV en de taksen zijn belachelijk hoog. Het kan bvb zijn dat het €10.000 BIV is. Best de gegevens opzoeken (incl bouwjaar) en ingeven in de BIV simulator.
    Ik zou alleszins naar iets anders uitkijken
    Die letzten Worte ...
    ... eines Diesel-Fahrers:
    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
    W201 BENZIN

Comment

Ok daaraan toe BIV betaal je maar 1x

Comment

En jaarlijkse belasting misschien 3000 à 4000.
        Die letzten Worte ...
        ... eines Diesel-Fahrers:
        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
        W201 BENZIN

Comment

CNG installatie laten plaatsen .

Comment

Voor de verzekering neem je best contact op met uw makelaar want dit bedrag hangt af van véél factoren (ongevallen in fout, jaren rijbewijs, leeftijd, regio, motorisatie voertuig, welk type verzekering,...). Een voertuig voor 2 maanden verzekeren lijkt me ook raar... En wat met de overige maanden dan? Van welk jaar is die S600? Mispak je ook niet aan de gebruikskosten van zo een S600. Zou je niet beter voor een kleinere motorisatie gaan?

BIV en taksen kan je hier berekenen
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
              Echt bedankt man,hier hebben we tenminste wat aan.

Comment

Import vanuit Nederland? Niet dat het allemaal gesmeerd loopt binnen Europa, verre van zelfs, maar import binnen Europa bestaat al een tijd niet meer hoor. Kopen die handel excl. btw als het een handelsvoertuig is en gewoon naar hier (laten) brengen en
                Inschrijven.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Je kan de auto telkens inschrijven in juli en eind augustus de nummerplaat schrappen, dan krijg je taks en verzekeringspremie wel terugbetaald.

Elk weekend zou ik dat niet onmiddellijk willen doen.

Hoe oud is de S?
                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

-Als het eentje is van 2003-2007 betaal je een (op 355g co2)
                    Eenmalig €6000 biv
                    €4200 verkeersbelastingen (*1/12 komt dat op €350 voor juli en augustus) Inschrijven 1/7 en uitschrijven 29/8 dan betaal je maar 1 maand.

-verzekeren als je die maar 2 maanden per jaar gebruikt maakt dat niet zo veel uit me dunkt.
                    Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                      Eenmalig €6000 biv
                      €4200 verkeersbelastingen (*1/12 komt dat op €350 voor juli en augustus) Inschrijven 1/7 en uitschrijven 29/8 dan betaal je maar 1 maand.

-verzekeren als je die maar 2 maanden per jaar gebruikt maakt dat niet zo veel uit me dunkt.
                      Dat is toch dom bij zulke wagens gewoon een cng installatie en je betaald 1 maal de installatie.

Comment

Vermoed dat dit te laat is....

Comment

Eenmalig €6000 biv

Ik denk dat hij wil zeggen: 1 à 2 maanden per jaar inschrijven en dan terug uitschrijven. De verzekering laat hij maar beter doorlopen.
                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Dat is toch dom bij zulke wagens gewoon een cng installatie en je betaald 1 maal de installatie.
                            Goh als die altijd ingeschreven is ja maar wat maakt het uit...de biv alleen 6k liever dat dan 4/5k voor een installatie.

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten

Ik denk dat hij wil zeggen: 1 à 2 maanden per jaar inschrijven en dan terug uitschrijven. De verzekering laat hij maar beter doorlopen.
                            verzekeren en bij uitschrijven verzekering stopzetten. betalen voor gebakken lucht vind ik maar dom nee?
                            Polo 6n 1.4

Comment

Als je dergelijke truken moet uithalen om met een vette bak te rijden ...
                              Spaar eerst, of zoek iets goedkoper.

En als je een ketel koopt uit 2003, dan kan je elk moment een herstelling aan je broek krijgen van een paar duizend €.
                              Banden alleen al kosten een pak geld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten

Vermoed dat dit te laat is....
                                Hoe bedoel je te laat?

Comment

Ik denk een cng installatie en dan gewoon de verzekering,na 4 jaar verkoop ik de wagen toch of hou ik em gewoon bij tot hij oldtimer is.

Comment

Goh als die altijd ingeschreven is ja maar wat maakt het uit...de biv alleen 6k liever dat dan 4/5k voor een installatie.

verzekeren en bij uitschrijven verzekering stopzetten. betalen voor gebakken lucht vind ik maar dom nee?
                                    Hoe bedoel je alleen de biv ipv een installatie,dan kan je wel kweetniehoeveel taksen en verzekering betalen.bedankt voor alle info alleszins.

Comment

Kan ik de auto gaan halen met m'n vrouw haar nummerplaten(is wel een kleine wagen)en bellen naar de verzekering om dit efkes op
                                      de auto van m'n vrouw te zetten,ik weet niet hoe het zit met Z plaaten???groet

Comment

Dat doen er veel maar het mag niet.

Comment

Working...
                                        X