Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto wrappen, ervaringen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto wrappen, ervaringen?

Zijn er hier mensen die hun auto hebben laten wrappen?

Wat met de levensduur ervan? Zal er wel tegen kunnen als je hem wast met de hogedrukreiniger?

En wat is de kostprijs ervan van voor een gewone wagen? Sites genoeg gevonden, maar altijd een offerte die moet gemaakt worden... Natuurlijk vrijblijvend, maar iemand een idee?

Spreken we hier over een Mini Cooper of over een Mercedes S-Klasse (ook de reden waarom er altijd offerte moet gemaakt worden en je geen prijzen online zal zien, scheelt altijd van wagen tot wagen).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
      Spreken we hier over een Mini Cooper of over een Mercedes S-Klasse (ook de reden waarom er altijd offerte moet gemaakt worden en je geen prijzen online zal zien, scheelt altijd van wagen tot wagen).
      Audi A3.

Begrijp ik volledig, maar ze kunnen er toch vergelijkbare wagens opzetten en daar dan een prijs rond geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RestUnknown Bekijk Berichten

Audi A3.

Begrijp ik volledig, maar ze kunnen er toch vergelijkbare wagens opzetten en daar dan een prijs rond geven.
        2,5k - 3k zal zoiets gaan.

Comment

Ik zou het éérlijk gezegd niet doen dat wrappen . Kwaliteit van afwerking op de hoeken trekt meestal op geen hol en voor bedragen van 3K liever een respray.

Comment

3k is inderdaad wel veel en zal waarschijnlijk ook niet al te lang meegaan.

Bedankt! Misschien gewoon wat langer wachten en direct de juiste kleur kopen (op zoek naar tweedehands maar vind hem niet in de gewenste kleur).

Comment

Bedankt! Misschien gewoon wat langer wachten en direct de juiste kleur kopen (op zoek naar tweedehands maar vind hem niet in de gewenste kleur).
              En waarom niet laten herspuiten in een ander kleur?

Comment

Welke kleur zoekt ge?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten

En waarom niet laten herspuiten in een ander kleur?
                  Dan vind ik dat je ook de moeilijker bereikbare delen moet laten spuiten. En dat maakt het wellicht duur.
                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

een auto volledig herspuiten gaat ook niet lukken voor 3000€, toch niet als het ergens op moet trekken.
                    Let op, als dat met de rol mag, dan kan ik dat ook hé.

Comment

Er zijn ook voordelen aan wrappen zeker als je een mat kleur kiest, wanneer je een auto wrapt in mat kan je bij beschadiging een stuk vervangen, bij een gelakte matte wagen is het een erg dure kost om te laten herspuiten.

Ik vermoed idd tussen de 2 en 3k.om een A3 te wrappen bij Mercedes cla is het ook rond die prijs.

Comment

3@4 jaar gaat het mee kras bestendig en hoge druk kan het ook tegen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ghostrider666 Bekijk Berichten
                          3@4 jaar gaat het mee kras bestendig en hoge druk kan het ook tegen
                          Dat kun je best iets meer betalen en naar u goesting spuiten. Dat gaat veel langer mee.

Comment

ik weet nie voor mijn gla zou het rond 2100 euro zijn,ben je de kleur moe trek je de folie eraf en heb je weer de originele kleur ,maar ook iets beter tegen krassen en winkelkarretjes de folie dan

Comment

'k Vind het wreed mottig zo'n in plastic-folie gewikkelde auto.
                              En het heeft meestal een erg hoog Johnny-gehalte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ghostrider666 Bekijk Berichten
                                ik weet nie voor mijn gla zou het rond 2100 euro zijn,ben je de kleur moe trek je de folie eraf en heb je weer de originele kleur ,maar ook iets beter tegen krassen en winkelkarretjes de folie dan
                                Zomaar trek je die folie er niet vanaf dat loopt nu en dan slecht af.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten

Zomaar trek je die folie er niet vanaf dat loopt nu en dan slecht af.
                                  Inderdaad, best is om die eerst wat warm te fohnen.
                                  Veel hangt ook af van hoe goed de folie is aangebracht.

Hier een voorbeeldje van wat er mis kan gaan als je goedkoop laat wrappen.

Comment

Working...
                                  X