Beste mensen
Ik lees af en toe de berichten hier, maar heb hier nog nooit iets gepost dus ik heb besloten om me eens lid te maken. Momenteel bezit ik een BMW 5-serie een 525d Berline automaat (F10) die ik nieuw heb gekocht in 2010. De wagen heeft bijna 250 000 kilometers op de teller, de E60 5-serie heb ik wegens niet mijn stijl qua design bewust overgeslaan, maar de BMW-verdeler heeft me wel met de huidige 5-serie kunnen overtuigen. Ik rijd al vanaf mijn 18de met BMW, met aankoop van de nieuwe 5 zal het mijn zesde BMW zijn. De techniek staat niet stil, en in de huidige 525d zit er een viercilinder-in-lijn motor onder de motorkap.Als ik een 525d koop zou het mijn eerste BMW zijn met een viercilinder-in-lijn motor. Ik heb al een testrit gemaakt met de 530d daar ben ik zeer zeer zwaar van onder de indruk. De huidige 525d heb ik nog niet getest. Ik heb wel al een 525d F10 als vervangwagen gehad dat was toen ook een 2-liter. Aangenaam rijden, maar klonk wel nerveuzer. Ik ben een kilometervreter en rijd graag met de wagen we gaan er vooral heel graag mee op reis. Aangezien het hier gaat om een aankoop tussen de 65 000 en 70 000 euro cataloguswaarde wil ik er zeker geen spijt van hebben. Ik weet dat er velen het heiligschennis noemen dat BMW tegenwoordig meer en meer gaat downsizen al denk ik dat het van velen bla bla is en weinig ervaring hebben met het merk. Mijn vrouw rijdt met een 218i active tourer en die wagen rijdt ook best zeer prettig.
Ik lees af en toe de berichten hier, maar heb hier nog nooit iets gepost dus ik heb besloten om me eens lid te maken. Momenteel bezit ik een BMW 5-serie een 525d Berline automaat (F10) die ik nieuw heb gekocht in 2010. De wagen heeft bijna 250 000 kilometers op de teller, de E60 5-serie heb ik wegens niet mijn stijl qua design bewust overgeslaan, maar de BMW-verdeler heeft me wel met de huidige 5-serie kunnen overtuigen. Ik rijd al vanaf mijn 18de met BMW, met aankoop van de nieuwe 5 zal het mijn zesde BMW zijn. De techniek staat niet stil, en in de huidige 525d zit er een viercilinder-in-lijn motor onder de motorkap.Als ik een 525d koop zou het mijn eerste BMW zijn met een viercilinder-in-lijn motor. Ik heb al een testrit gemaakt met de 530d daar ben ik zeer zeer zwaar van onder de indruk. De huidige 525d heb ik nog niet getest. Ik heb wel al een 525d F10 als vervangwagen gehad dat was toen ook een 2-liter. Aangenaam rijden, maar klonk wel nerveuzer. Ik ben een kilometervreter en rijd graag met de wagen we gaan er vooral heel graag mee op reis. Aangezien het hier gaat om een aankoop tussen de 65 000 en 70 000 euro cataloguswaarde wil ik er zeker geen spijt van hebben. Ik weet dat er velen het heiligschennis noemen dat BMW tegenwoordig meer en meer gaat downsizen al denk ik dat het van velen bla bla is en weinig ervaring hebben met het merk. Mijn vrouw rijdt met een 218i active tourer en die wagen rijdt ook best zeer prettig.
Comment