Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overname auto garage

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Overname auto garage

Wij hebben een nieuwe auto gekocht en hierbij hebben we onze beide auto's laten overnemen door de garage.
    nu hebben we hiervoor prijs gekregen en hebben we de verkoopsovereenkomst ondertekend.

Nu ben ik alles wat aan het zoeken van de auto's maar van 1 auto ben ik wel de reservesleutel kwijt en vind ik mijn onderhoudsboekje niet meer ( heb wel nog alle onderhoudsfacturen ) .

Zouden ze hiervoor een probleem maken ? ... een reservesleutel is nu wel snel bijgemaakt .

Heb de garage in kwestie nog niet gecontacteerd.

Onderhoudsboekje en dergelijke doen ze normaal gezien toch niet moeilijk over.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Gaat het om een recyclagepremie of echt een overname bij één van de wagens? Bij recyclagepremie maakt dit niks uit. Over welke wagens gaat het? Reservesleutels kunnen duur zijn naargelang het type wagen.
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ze zullen er zelf wel eentje invullen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
          Gaat het om een recyclagepremie of echt een overname bij één van de wagens? Bij recyclagepremie maakt dit niks uit. Over welke wagens gaat het? Reservesleutels kunnen duur zijn naargelang het type wagen.
          Het gaat over een echte overname.

Een ford fiesta BJ 2010 : hiervan hebben we alle documenten en sleutels
          VW Polo BJ 2010 : hiervan ontbreekt de reservesleutel en onderhoudsboek

Overname is bij een VW garage

Comment

Tja dat zijn auto's van 7 jaren oud... Gewoon inleveren en van niks gebaren. Had hij maar moeten navragen toen hij je overname deed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert.l Bekijk Berichten
              en ) .
              Zouden ze hiervoor een probleem maken ?
              Vraag het aan de mensen van de garage, dan weet je het.

Comment

Als dat niet vermeld is bij de overname bespreking moet je daar niks van aantrekken.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                X