Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smartphone houder - Golf 7 - geen Iphone :)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Smartphone houder - Golf 7 - geen Iphone :)

Ik ben op zoek naar een cadeautje, nl. een smartphone houder voor in een Golf 7. Uiteraard iets kwalitatief, en, vooral iets dat stabiel is én goed in het zicht staat. Er zijn zodanig veel modellen te vinden, maar je kan dat eigenlijk nooit testen. Het betreft dus geen iPhone - het is een Samsung J5.

Iemand ervaring ermee?

als je een hoesje gebruikt is zo magneet-ding dat op de ventilatieroosters schuift mega-handig, en het kost minder dan tien euro op de chinese websites.

Ik heb in elke auto één zitten, alle smartphones van het gezin hebben een dun metalen plaatje tussen hoes en telefoon, en je 'plakt' die gewoon tegen de magneet.

googlen op magnetic airvent phoneholder
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Merci voor het snelle antwoord - ik kende het systeem nog niet! Ik ga het meteen eens bekijken.

Comment

Bij mij komt er niets anders in de wagen dan een brodit.
        2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Ook aan het bekijken. Miljaar, weeral zoveel keuze

Comment

Brodit is prima kwaliteit, maar (meestal) weinig subtiel in het interieur.
            De magnetische houders hebben het nadeel dat je iets op je telefoon moet bevestigen of een hoesje moet gebruiken.

Ik vind persoonlijk 'kenu airframe' het beste.

Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Brodit: klopt, lijkt me ook zo. Die Kenu Airframe ziet er inderdaad niet slecht uit. Gelukkig nog niets besteld Ook eens bekijken!

Comment

Bijkomend voordeel van Kenu (tegenover Brodit) is dat het niet specifiek voor één type auto of één type smartphone bruikbaar is.
                Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie
                  Bij mij komt er niets anders in de wagen dan een brodit.
                  Idem!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                    als je een hoesje gebruikt is zo magneet-ding dat op de ventilatieroosters schuift mega-handig, en het kost minder dan tien euro op de chinese websites.

Ik heb in elke auto één zitten, alle smartphones van het gezin hebben een dun metalen plaatje tussen hoes en telefoon, en je 'plakt' die gewoon tegen de magneet.

googlen op magnetic airvent phoneholder
                    Net zoals hierboven vermeld door A160, gebruik ik dit ook. Super gemakkelijk, netjes en stevig. Verticaal & horizontaal te gebruiken.
                    Ik heb voor mijn toestel eerst een hoesje gekocht (van hetzelfde merk, maar is niet persé noodzakelijk) en heb volgende mount erbij gekocht: https://www.spigen.com/products/magn...ant=6509230401

Je hoeft de bijgeleverde metalen plaatjes (rond of rechthoekig-model) NIET op je toestel of in je hoesje te kleven!
                    Last edited by Metaxa; 22/07/2017, 01:15.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Nogmaals dank.

En ja, het blijkt dat die smartphone in zo'n lederen hoes steekt. Mooi om zien, beschermt goed, maar niet handig voor zo'n autohouder Telkens de smartphone verwijderen en weer plaatsen is ook zo'n gedoe (niet veel werk, maar die houders in die beschermende hoes slijten er wel sneller van aangezien je telkens druk zet om de smartphone te verwijderen en opnieuw te plaatsen).

Comment

Working...
                      X