Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fysieke winkel waar je degelijke autoreinigingsprodukten kan vinden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fysieke winkel waar je degelijke autoreinigingsprodukten kan vinden

Kent er iemand een winkel waar je degelijke producten kan vinden om je auto te kuisen, dus heel de "santaboetiek"? Kwaliteit: zaken die Wax-It.be via hun shop aanbieden. Bestaat dat nog, en zo ja, graag in de buurt van Mechelen. Dan kan ik morgen wat zaken halen

In de Euro-shop (geen idee of dat te ver is voor jou) hebben ze ook een hoop spullen. Allemaal van Meguiars, autoglym, chemical guys, etc. Geen brol dus.
    Als ik ze niet online bestel haal ik ze meestal daar.
    2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Wax it is niet enkel online.
      Die hebben een winkel.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

APC in Willebroek op de Dendermondsesteenweg.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

OK, thx! APC is inderdaad vlakbij. Euro-shop: ik had er nog niet van gehoord, maar die website man... Wat een aanbod

Wax-It: inderdaad, maar te ver voor mij... Lijkt wel een van de betere detailshops in België te zijn, maar dat even terzijde

Comment

Bezoekje aan Wax-It is op z'n eigen je tijd al waard, om te zien met wat ze daar bezig zijn.
            Inclusief goed advies, als je wat twijfelt ivm producten.

Comment

Meguiarshop in Sint Katelijne is voor u ideaal.
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Yves zal je graag uitgebreid voorzien van deskundig advies en nuttige tips : https://www.facebook.com/DetaileDbe/

Comment

Meguiars kun je ook in auto 5 krijgen maar is een merk waar ik niet echt fan van ben . Autoglim is goed Chemical guys is zeer gebruiks vriendelijk en ga je zeker geen spijt van krijgen.

Comment

Meguiars is te duur voor wat het is. Ik vond de producten wel ok, maar de prijs die men er voor vraagt moet duidelijk hun marketingbudgetten coveren.
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Prijs kwaliteit vind ik poorboys world een raket

Comment

Klopt, maar ze zijn een beetje blijven hangen.
                        Als beginnerswax, die toch heel goed is, is hun Natty's Blue Paste onklopbaar.
                        Hun Blackhole vind ik ook heel aangenaam werken.
                        De Natural Look is een klassieker.
                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Geweldig forum - ik herhaal ! Thx voor de tips. En wat Wax-it.be betreft: ook heel fijn dat ze hun (basis)kennis delen inderdaad. En, die Detailed.be lijkt ook de moeite, merci daarvoor.

Die producten: Meguiar is zeker ok, maar die vreselijke marketing is vreselijk duur (betaald) Voldoende alternatieven me dunkt.
                          Last edited by ; 24/07/2017, 20:54.

Comment

Mooi samengevat ! ...

Comment

Working...
                            X