Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goedkope en degelijke smart repair-firma

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goedkope en degelijke smart repair-firma

Hoi,

Heb vandaag met mijn achterbumper tegen een paaltje gezeten en hierdoor is er wat lakschade, niet veel maar wil 't zoiezo laten herspuiten.

Iemand goeie adresjes?

thx
    Last edited by nickotje; 18/08/2017, 07:57.

Misschien vermelden in welke regio je woont of is afstand geen probleem ?

Comment

Ben van regio Antwerpen maar als het kwaliteit is maakt afstand mij niet uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
        Ben van regio Antwerpen maar als het kwaliteit is maakt afstand mij niet uit.
        En moet dan wel goedkoop!!!
        Z4 M40i

Comment

carrosserie Nijsmans in Deurne! Ik ken die mannen persoonlijk goed, zijn toppers.
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Goedkoop en degelijk... hier wringt iets

Comment

Met goedkoop bedoel ik gewoon een deftige prijs en niet met een winstmarge van 300 procent hé.

nu 2 offertes binnen:

300 euro zonder btw en 650 euro zonder btw.

dan is de keuze toch snel gemaakt me dunkt??

Comment

Ja natuurlijk... was beetje grappig bedoeld hoor. Het is zelfs niet omdat je de duurste neemt dat het beter of mooier zal gemaakt zijn hee. Als dienen eerste keurig werk levert zou ik ook niet twijfelen. Daarbij 650 + btw vind ik immens duur voor een spotrepair. (zelfs 300 ook al eigenlijk)

Comment

Ja daarom, wil den goedkope die degelijk werk levert. Lees: geen 600 euro voor iets wat een ander voor 300 doet ben geen cheap ass, liever iets meer betalen voor kwaliteit.

en ik neem niet snel iets verkeerd op hoor

Comment

We zitten op dezelfde golflengte....

Comment

Net bij mijn garage zelf binnen geweest, ze gaan mij een goei prijske geven en gans de bumper herspuiten. Volgende week meer info

Comment

Dat is ook goed he, vond 300 eigenlijk ook al veel voor ne spotrepair...

Comment

BEEMER nijsmans was 650 excl. btw en cryns 300 eclw. btw. Grote verschillen, of het voor die 300 euro even goed gedaan is dan die 650, geen idee.

eerste keer dat ik dit voor heb. Tesamen met een steen in mijn ruit -> dinsdag nieuwe ruit.

Comment

Carglass ? Ik kan Carglass sterk aanbevelen. Hebben onlangs de achterruit van de Espace vervangen terwijl ik erop wachtte. Hebben nu snel drogende lijm. Kerel ging heel professioneel te werk moet ik zeggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                              Goedkoop en degelijk... hier wringt iets
                              "Klinkt" zowat als EcoBoost ...

De keren dat ik prijs vroeg bij Carglass was de officiële dealer merkelijk goedkoper ... neem de leasingklanten weg bij Carglass en ze kunnen de keet sluiten.

Voor je bumper : carrosserie Van Laer in Zandhoven : http://www.carrosserievanlaer.be/

Comment

Yes, dinsdag (afhankelijk of ze de ruit binnen hebben, is gisteren besteld) afspraak voor vervanging. Enkel schrik voor rammeltjes achteraf, voordeel: kan eens naar mijn stijl tegen de ruit kijken want daar rammelde ook iets

Comment

Thx Packard, zal volgende week eens mailen als ik prijs van mijn garagist binnen heb.

Comment

Nice, ben eens benieuwd !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

"Klinkt" zowat als EcoBoost ...

De keren dat ik prijs vroeg bij Carglass was de officiële dealer merkelijk goedkoper ... neem de leasingklanten weg bij Carglass en ze kunnen de keet sluiten.

Voor je bumper : carrosserie Van Laer in Zandhoven : http://www.carrosserievanlaer.be/
                                      Was verzekering bij mij.... Kostprijs ruit plaatsen was 770 Euro. Geen franchise bij Carglass, bij dealer moest ik wel franchise betalen. En ze hebben die ruit geplaatst op een zaterdagavond rond 19h. Om 17h gezien dat ze stuk was en om 20h reed ik alweer rond. Mooie service.

Comment

Hier ook verzekering, heb volledige omnium, enkel wel met franchise van 750 op eigen schade dus jammer voor die bumper.

Comment

Working...
                                        X