Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoop Audi A4 Avant 2014 1.8 TFSI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aankoop Audi A4 Avant 2014 1.8 TFSI

Hallo,

Ik heb interesse in de aankoop van een 2dehands Audi in Duitsland.
    Heeft iemand ervaring met aankoop bij een officiële Dealer? Eventueel specifiek met Audi frankfurt standort ost ?

Hoe zit het juist met garanitie ? (Fabriekgarantie is reeds vervallen)
    standaard garantie is 1jaar op auto maar volgens Audi is dit niet overdraagbaar van Duitsland op België.

Alvast bedankt!
    Grt,
    Jim

Naar garantie bij een Belgische dealer kunt ge inderdaad fluiten. Begrijpe wie kan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Naar garantie bij een Belgische dealer kunt ge inderdaad fluiten. Begrijpe wie kan.
      Toch niet.

Kijk naar Audi Approved plus, sommige hebben daar 5 jaar garantie op.
      Op zich zit je altijd wel goed als jij bij de officiële dealer koopt.

Comment

88 kW ?

Comment

Via Google zijn er 129 recensies, veel leesplezier !

Score van 3.4 op 5

https://www.google.be/search?q=Audi+...ca7fe5ebcf7c,1,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Toch niet.

Kijk naar Audi Approved plus, sommige hebben daar 5 jaar garantie op.
            Op zich zit je altijd wel goed als jij bij de officiële dealer koopt.
            Ja, maar deze auto heeft dat niet. En zelfs de dealer die de auto verkoopt zegt dat de garantie in België niet geldig is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
              88 kW ?
              inderdaad.

Comment

Tenzij je een oliebron hebt zou ik er niet aan beginnen

Comment

Het kan inderdaad goed gaan, maar het kan ook enorm fout gaan : https://www.audiforum.nl/forum/model...si-120-pk.html

Persoonlijk zou ik er niet aan beginnen.

Comment

Dat is allemaal oude brol hé, zowel de leeftijd van hun auto's als de recessies er over. Tja het Nederlands Audiforum...ze kopen daar uitsluitend 2de hands, liefst zo goedkoop en oud mogelijk, dan gaan ze er van alles aan veranderen en dan merken ze er alle soorten mankementen aan...
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Heb 2 weken met de 170pk versie gereden, ik vond dat een fijn ding.
                      120 zou ik nu wel niet moeten hebben.

Comment

Oom van mij heeft deze, en zelfs met een ei onder de voet is het een zuipschuit.
                        Bezint eer ge begint, zou ik zeggen.
                        Is volgens mij ook een 2014 versie trouwens.
                        Over technische mankementen nog niets gehoord.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                          Oom van mij heeft deze, en zelfs met een ei onder de voet is het een zuipschuit.
                          Bezint eer ge begint, zou ik zeggen.
                          Is volgens mij ook een 2014 versie trouwens.
                          Over technische mankementen nog niets gehoord.
                          ik zat op 7.5l na 3000km rijden, en ik ben niet de rustigste op de baan.
                          Was een multitronic btw.

Naar mijn mening viel dat goed mee, mijn Astra st 1.4 turbo verbruikte evenveel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                            Dat is allemaal oude brol hé, zowel de leeftijd van hun auto's als de recessies er over. Tja het Nederlands Audiforum...ze kopen daar uitsluitend 2de hands, liefst zo goedkoop en oud mogelijk, dan gaan ze er van alles aan veranderen en dan merken ze er alle soorten mankementen aan...
                            Zo waar. Toen ik op het Nederlandse Mazda 6 zat dacht ik wtf is hier gaande. Tja, bij een auto met 100k op de klok denkt de gem. Belg dat die bijna versleten is terwijl die voor de gem. Nederlander juist ingereden is.

Comment

Working...
                            X