Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aankoop auto €2000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Die Corolla ziet er inderdaad nog best OK uit, zou ik zeker gaan bekijken als het geen probleem is met de euronorm.

Comment

Ik denk dat de Dacia eigenlijk een no-brainer is. Die kan nog héél lang mee.
      Hij is niet lelijk, maar karakterloos. En net daarom, in tijden waarin er zo veel 'kijk naar mij' karren rondrijden, maakt dat deze auto heel erg sympathiek.

Steek daar een sportief wieldekseltje op en je hebt een coole kar Meen ik hé.
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten

da's goed voor iemand die er zelf kan aan werken...als er al eens een remleiding doorroest, rubbers ophanging etc... zit je direct in de kosten
        Nee das niet waar, ga daarmee naar een kleine garagist en het hoeft niet duurder te zijn dan bij een jongere tweedehandse. En die auto mag dan wel 25 jaar oud zijn , dat generatie auto's zit gewoon een pak degelijker in elkaar dan die van 10 jaar oud.

Comment

Goeie suggestie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

Nee das niet waar, ga daarmee naar een kleine garagist en het hoeft niet duurder te zijn dan bij een jongere tweedehandse. En die auto mag dan wel 25 jaar oud zijn , dat generatie auto's zit gewoon een pak degelijker in elkaar dan die van 10 jaar oud.
            Als je een goeie garagist heb ja eventueel, maar mocht ik van TS zijn dan zou ik eerst zo'n garagist zoeken én hem meenemen om naar die wagen te gaan kijken of toch tenminste iemand die er iets van kent.

Comment

't grootste probleem met die oude jappen, als ze niet goed verzorgd zijn, is... r-o-e-s-t

die primera ziet er anders nog wel heel proper uit. en ook: 't is tegenwoordig iets exclusief.

Comment

Er staat nog eentje te koop, in zoverre TS nog zoekt, want veel reactie komt er voorlopig niet van zijn kant.

Tweedehands of nieuwe Dacia kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant. Occasies te koop: van diesel, break tot SUV

Comment

Ander kleurtje : http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...879?asrc=st|as

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten

Als je een goeie garagist heb ja eventueel, maar mocht ik van TS zijn dan zou ik eerst zo'n garagist zoeken én hem meenemen om naar die wagen te gaan kijken of toch tenminste iemand die er iets van kent.
                    Je moet natuurlijk de auto grondig inspecteren, maar als deze in eerlijke gezonde staat is zou ik echt niet twijfelen en zoiets dergelijks kopen... een vele betere koop dan een 10-12 jarige auto met allemaal onbetrouwbare elektronica aan boord.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                      Er staat nog eentje te koop, in zoverre TS nog zoekt, want veel reactie komt er voorlopig niet van zijn kant.
                      Ja, voor wie zijn wij eigenlijk aan 't zoeken ?

1 post op het forum en dan bye bye ???

Comment

... een vele betere koop dan een 10-12 jarige auto met allemaal onbetrouwbare elektronica aan boord.
                        Veel elektronica in een Dacia Logan? Ge meent het!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Veel elektronica in een Dacia Logan? Ge meent het!
                          Ik had het eerder over dieje Primera van het jaar kruik dieje hier de revue passeerde

Comment

Wow, bedankt voor alle tips. Ik had niet zoveel reactie verwacht , maar ik ben nieuw hier. Lekker actief forum. Die DACIA Logan is weer erg lelijk jaa, maarja boeien! Goedkoop, goede kwaliteit en weinig onderhoudskosten daar ga ik voor. Ik ga morgen eens met mijn vriendin overleggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dumble Bekijk Berichten
                              Lekker actief forum.
                              't Was enkele jaren geleden thans veel actiever.

Comment

Ik had het eerder over dieje Primera van het jaar kruik dieje hier de revue passeerde
                                Wees gerust, is nog een Nissan van voor de Renault periode
                                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                  Ik denk dat de Dacia eigenlijk een no-brainer is. Die kan nog héél lang mee.
                                  Hij is niet lelijk, maar karakterloos. En net daarom, in tijden waarin er zo veel 'kijk naar mij' karren rondrijden, maakt dat deze auto heel erg sympathiek.

Steek daar een sportief wieldekseltje op en je hebt een coole kar Meen ik hé.
                                  Een sportief wieldekseltje

Al eens mee gereden? Afschuwelijke dingen zijn het.
                                  Ik zou zoals hier ook reeds aangeraden gaan voor een propere nissan primera of dergelijke. Bulletproof dingen. Roest is enkel te zien bij de afgeleefde en onverzorgde exemplaren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GillesP Bekijk Berichten

Een sportief wieldekseltje

Ik zou zoals hier ook reeds aangeraden gaan voor een propere nissan primera of dergelijke. Bulletproof dingen. Roest is enkel te zien bij de afgeleefde en onverzorgde exemplaren.
                                    Oh, beter geen Dacia Logan volgens jou dus. Misschien deze dan? Lijkt me redelijk goedkoop en is euro4
                                    https://www.autoscout24.nl/aanbod/ni...7e7e?cldtidx=1
                                    Last edited by dumble; 15/09/2017, 10:54.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GillesP Bekijk Berichten

't Is maar waarmee je het vergelijkt.
                                      Ik rij zelf met een Espace en heb in de garage zowat alle Dacia's wel eens mogen proefrijden.
                                      Uiteraard is het geen vergelijk met wat ik dagelijks gebruik.
                                      Maar afschuwelijke dingen noemen zou ik niet doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dumble Bekijk Berichten

Oh, beter geen Dacia Logan volgens jou dus. Misschien deze dan? Lijkt me redelijk goedkoop en is euro4
                                        https://www.autoscout24.nl/aanbod/ni...7e7e?cldtidx=1
                                        Dit is al een Primera van in de Renault tijd, beter nog een echte Jap-Nissan zoeken dan

Mazda 6 uit die tijd kun je ook weinig verkeerd mee doen, Subaru Legacy/Outback
                                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten

Dit is al een Primera van in de Renault tijd, beter nog een echte Jap-Nissan zoeken dan
                                          1) Deze heeft géén Renault techniek aan boord
                                          2) En indien dit wél zo zou zijn geweest, wat dan nog?

Comment

Working...
                                          X