Re organisatie in het wagenpark ten huize Tigra, ik ga op zoek naar een andere daily. Deze keer geen "oude rommel", ik wil mij nog eens iets recent kopen.
Profiel van de wagen:
- klassieke 4-deurs sedan of 2-deurs coupé
- benzine (1400 cc tot 2000 cc max.)
- een "kleur" Rood staat op één, blauw of eventueel wit (maar rood heeft de voorkeur)
- zeker geen zwart of grijs tinten
- bj 2013/14 of nieuwer
- lage km-standen
- liefst ook Belgische wagen (ook al heb ik al gezien dat in DE veel meer keuze is)
Wagens waar ik al aan dacht:
- Audi A3 berline
- Audi A4 berline
- BMW 218i / 220i coupé
- BMW 3-serie F30
- Mercedes C coupé W204
- VW Jetta (wordt die nog nieuw gemaakt ??)
- of toch maar een nieuwe Fiat Tipo met alles erop en eraan ?![Icon Biggrin](https://www.autoforum.be/core/images/smilies/old/icon_biggrin.gif)
budget: 25.000 euro (eventueel te verhogen voor echt super mooie kansjes, maar over de 30k wil ik niet gaan)
Zijn er nog suggesties?
Ik ben van plan er een leuke zoektocht van te maken, en dit topic zal dan gebruikt worden voor updates. Maar ik zou ook graag de meningen horen van de mede forum gebruikers, alsook de min en de pluspunten van de reeds voorgestelde wagens ... .
Profiel van de wagen:
- klassieke 4-deurs sedan of 2-deurs coupé
- benzine (1400 cc tot 2000 cc max.)
- een "kleur" Rood staat op één, blauw of eventueel wit (maar rood heeft de voorkeur)
- zeker geen zwart of grijs tinten
- bj 2013/14 of nieuwer
- lage km-standen
- liefst ook Belgische wagen (ook al heb ik al gezien dat in DE veel meer keuze is)
Wagens waar ik al aan dacht:
- Audi A3 berline
- Audi A4 berline
- BMW 218i / 220i coupé
- BMW 3-serie F30
- Mercedes C coupé W204
- VW Jetta (wordt die nog nieuw gemaakt ??)
- of toch maar een nieuwe Fiat Tipo met alles erop en eraan ?
![Icon Biggrin](https://www.autoforum.be/core/images/smilies/old/icon_biggrin.gif)
budget: 25.000 euro (eventueel te verhogen voor echt super mooie kansjes, maar over de 30k wil ik niet gaan)
Zijn er nog suggesties?
Ik ben van plan er een leuke zoektocht van te maken, en dit topic zal dan gebruikt worden voor updates. Maar ik zou ook graag de meningen horen van de mede forum gebruikers, alsook de min en de pluspunten van de reeds voorgestelde wagens ... .
Comment