Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zoektocht/advies: berline/coupé - benzine - rood - nieuw of jonge tweedehands ...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wat zoek je verder eigenlijk in je wagen? Qua ruimte, vermogen, rijgedrag, opties, ...?

Comment

Rood, sedan, benzine => mitsubishi lancer is het eerste wat in mij op komt :p

Comment

Cadillac ATS of beter nog ATS Coupé 2.0 turbo
        maar helaas quasi onvindbaar in België en gezien je niet wil importeren...
        2021 Taycan 4S
        2021 Lexus UX250h

Comment

Ik heb er net nog eentje zien rijden . Echt wel knappe bak!
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
            Cadillac ATS of beter nog ATS Coupé 2.0 turbo
            maar helaas quasi onvindbaar in België en gezien je niet wil importeren...
            Helaas een vrij hoge co2 uitstoot met de daarbij horende BIV en wegenbelasting.

Comment

Jaarlijkse taks zal nog wel meevallen, BIV wordt een vrij harde noot. Anderzijds wel exclusiviteit gegarandeerd
              2021 Taycan 4S
              2021 Lexus UX250h

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                maar doordat we in een apenland leven, niets anders dan f*cking diesels...
                Afval is makkelijk te produceren, moeilijk te verzamelen en onmogelijk om kwijt te raken, vooral als je het zelf maakt....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                  Iemand ervaringen met die 1500 3-cilinder die ze tegenwoordig in BMW's steken? (oa. in 218i)

Ik weet een hele mooie staan, maar die motor hé... allez ik heb niets tegen 3-cilinders, maar in zo'n auto... ik vind het een beetje "fout"... maar langs de andere kant dan weer niet.

Iemand daar iets over te vertellen ???
                  Wat wil je weten? We hebben een 218i en X1 met die motor.... Met automaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

Dat zijn alle 2 geen BMW's he (duck away ) (active tourer?)
                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Dat zijn alle 2 geen BMW's he (duck away ) (active tourer?)
                      Wij hebben daar dan ook geen nood aan... om met een "echte" te rijden. Deze zijn meer bmw dan de 16d...
                      We hebben dan ook nog altijd een 3 reeks met valse motor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

Gewoon, beschrijf je ervaringen er eens mee? Heeft dat een specifieke "klank" ? Hoe zit het met het verbruik en hoe ligt de onderhouds interval van die motor? (heeft dat een distributie riem of een ketting ? )

Comment

Stationair en koud is de klank toch wel typisch aan de buitenkant.
                          Met de automaat zijn de autos zeer vlot te noemen in sportstand.
                          Alleen doortrekken zit er voor de die hards, niet in. Maar voor mij is dit positief. 4000 t/m is hoogst haalbare en zinvolle.
                          In de praktijk tussen de 1250 en 2250 t/m
                          Normaal 2 jaar of 30.000 km
                          ketting
                          Tja verbruik, de x1 is hier nog maar 1 maand... de 218i zit rond de 7l stadsverkeer. Op de autosnelweg is 5,6l voldoende. (130)
                          En is nog maar 1 keert op onderhoud geweest. € 280
                          Last edited by ; 20/09/2017, 18:37.

Comment

dank u wel dirk195,

er is dus eigenlijk weinig reden om schrik te hebben van die 1500?

Je moet weten dat ik momenteel mijn dagelijkse km's afhaspel in een 1300tje van bijna 30j oud (maar nog altijd tot volle tevredenheid want das een super autootje)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
                              De Mazda 3 2.0 163k pk skycruise (full option model) heb je nieuw normaal voor zo'n 24 000 na korting.

Er staat één stockmodel naar uw wensen op autoscout : http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...426?asrc=st|as
                              Als opties en pk's wat minder uitmaken trouwens :
                              Op zoek naar een tweedehands Mazda 3? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

of nog minder pk's en nieuwer :
                              Op zoek naar een tweedehands Mazda 3? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

(Jup, ik ben fan van de Mazda. )

Comment

Als je perse een occasie rode wilt ga je beter in Duitsland shoppen.
                                Last edited by ; 20/09/2017, 19:23.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten

of nog minder pk's en nieuwer :

(Jup, ik ben fan van de Mazda. )

1500 is natuurlijk fiscaal interessanter dan 2l (wat ik ook niet persé hoef, kan gerust leven met een kleine motor)

Mazda staat mij ook wel aan, denk ik, die hebben zo nog een traditioneel oer betrouwbaar kantje , een auto waar je als het ware 15-20j mee kan rijden

Comment

Kameraad van me heeft zo'n Mazda 3 met de 1.5 (van 2013 geloof ik), al een paar keer stukje mee gereden. Ik vind deze zeer aangenaam rijden. Eigenlijk zelfs fijner dan mijn A4 (B8 2.0 tdi), toch zeker op de korste stukjes die ik er mee gereden heb. Zoals hij zegt ga je pas op de autostrade iets missen qua vermogen.

Persoonlijk zou ik wel voor het facelift model gaan, kleine dingen zoals dat em nog iets beter zou rijden, beter geisoleerd, ... maar voor mij het belangrijkste: Het interieur. Het nieuwe interieur vind ik vele malen mooier en volwassener dan het oude. Dan toch vooral in skycruise versie. Dat rode stiksel in het leer staat me echt niet aan! Maar ook buiten de skycruise versie zijn de stoelen een stuk mooier, netzoals het stuur en andere dingen.

We do a follow up review on the refreshed Mazda 3 Grand Touring model. (Or sGrand Touring for those used to previous name) The competition such as the Honda...

Comment

super mooie mazda 3 's die hier worden voorgesteld.
                                      is ook echt een sjieke tint rood, niet gewoon rood zoals op die a3.

prijzen verbazen me, erg goed geprijsd voor laatste generatie van dat model.

ik ozu er voor gaan.
                                      dan houd je nog tot 10.000 budget over voor iets anders, of 5000 als je eentje met meer pks en meer opties neemt.

Comment

VW Scirocco een kanshebber?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                          VW Scirocco een kanshebber?
                                          Nee, zegt me niks

Comment

Working...
                                          X