Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb er net nog eentje zien rijden . Echt wel knappe bak!
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Iemand ervaringen met die 1500 3-cilinder die ze tegenwoordig in BMW's steken? (oa. in 218i)
Ik weet een hele mooie staan, maar die motor hé... allez ik heb niets tegen 3-cilinders, maar in zo'n auto... ik vind het een beetje "fout"... maar langs de andere kant dan weer niet.
Iemand daar iets over te vertellen ???
Wat wil je weten? We hebben een 218i en X1 met die motor.... Met automaat.
Dat zijn alle 2 geen BMW's he (duck away ) (active tourer?)
Wij hebben daar dan ook geen nood aan... om met een "echte" te rijden. Deze zijn meer bmw dan de 16d...
We hebben dan ook nog altijd een 3 reeks met valse motor.
Wat wil je weten? We hebben een 218i en X1 met die motor.... Met automaat.
Gewoon, beschrijf je ervaringen er eens mee? Heeft dat een specifieke "klank" ? Hoe zit het met het verbruik en hoe ligt de onderhouds interval van die motor? (heeft dat een distributie riem of een ketting ? )
Stationair en koud is de klank toch wel typisch aan de buitenkant.
Met de automaat zijn de autos zeer vlot te noemen in sportstand.
Alleen doortrekken zit er voor de die hards, niet in. Maar voor mij is dit positief. 4000 t/m is hoogst haalbare en zinvolle.
In de praktijk tussen de 1250 en 2250 t/m
Normaal 2 jaar of 30.000 km
ketting
Tja verbruik, de x1 is hier nog maar 1 maand... de 218i zit rond de 7l stadsverkeer. Op de autosnelweg is 5,6l voldoende. (130)
En is nog maar 1 keert op onderhoud geweest. € 280
er is dus eigenlijk weinig reden om schrik te hebben van die 1500?
Je moet weten dat ik momenteel mijn dagelijkse km's afhaspel in een 1300tje van bijna 30j oud (maar nog altijd tot volle tevredenheid want das een super autootje)
Kameraad van me heeft zo'n Mazda 3 met de 1.5 (van 2013 geloof ik), al een paar keer stukje mee gereden. Ik vind deze zeer aangenaam rijden. Eigenlijk zelfs fijner dan mijn A4 (B8 2.0 tdi), toch zeker op de korste stukjes die ik er mee gereden heb. Zoals hij zegt ga je pas op de autostrade iets missen qua vermogen.
Persoonlijk zou ik wel voor het facelift model gaan, kleine dingen zoals dat em nog iets beter zou rijden, beter geisoleerd, ... maar voor mij het belangrijkste: Het interieur. Het nieuwe interieur vind ik vele malen mooier en volwassener dan het oude. Dan toch vooral in skycruise versie. Dat rode stiksel in het leer staat me echt niet aan! Maar ook buiten de skycruise versie zijn de stoelen een stuk mooier, netzoals het stuur en andere dingen.
We do a follow up review on the refreshed Mazda 3 Grand Touring model. (Or sGrand Touring for those used to previous name) The competition such as the Honda...
Comment