Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat zoek/verwacht je verder in je wagen? Bepaalde opties je op het oog hebt? Automaat of manueel? Graag wat meer pit onder je gat of maakt niet veel uit? Liever wat comfortabeler/gezapiger of wat dynamischer/directer rijgedrag of niet zo belangrijk?
Wat zoek/verwacht je verder in je wagen? Bepaalde opties je op het oog hebt? Automaat of manueel? Graag wat meer pit onder je gat of maakt niet veel uit? Liever wat comfortabeler/gezapiger of wat dynamischer/directer rijgedrag of niet zo belangrijk?
Ik zoek een kleine gezinswagen die zowel geschikt is in de stad (automaat?) als op de snelweg eens goed door te rijden. Qua opties, achteruitrijcamera, cruise control, automatische airco, LED verlichting. Panoramadak moet niet, maar is leuk.
Zijn allemaal goeie opties. Ik vind een hatch in 't algemeen ook best handig in de stad. Wil je extra ruimte dan kan je het hogerop zoeken, hoewel de extra ruimte van een B-segment SUV genre CX-3 ook niet formidabel is. De A3 zou bij mij afvallen wegens te duur voor wat hij uiteindelijk biedt (dus ook lastig onder de 30k te krijgen).
Met de andere voorstellen zou dat makkelijk moeten lukken, en dan is het vooral een kwestie van smaak.
Als ge gene kloot geeft om looks of rijplezier, waarom dan geen Berlingo Multispace?
Ruimte voor zot, kost geen hol, en is nog vrij compact tov wat hij aanbiedt in ruimte. Hoogste uitrustingsniveau met een 1.2 PureTech naft (110 pk) kost u +-20k zonder eventuele kortingen enz.
Ben zelf geen Citroën fan, maar die Berlingo's hier op't werk blijven wel gaan, en als ge ziet hoe die dingen afgebeuld worden door het personeel, dat wil echt al véél zeggen
Dacia Logan MCV is wat te groot qua afmetingen. we gaan binnen enkele maanden verhuizen naar de binnenstad, dus zal alles wat krapper worden met parkeren enzo.
Net zoals de Skoda Superb Combi, alhoewel hij ons wel bevallen heeft.
Euhm, hebt ge de lengte wel al eens opgezocht tov de wagens in uw lijstje?
Logan MCV: 4492 mm
A3: 4458 mm
Iets zegt mij dat er gewoon op Dacia neergekeken wordt
Comment