Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe auto max. 30.000€

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Ja, en die Sportage is een echt stadswagentje
    Moest het een stadswagentje zijn dan? Ok, een Cee'd, Carens, Venga, Soul of Picanto dan. Goed materiaal genoeg bij Kia
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

En de Rio nog vergeten.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Moest het een stadswagentje zijn dan? Ok, een Cee'd, Carens, Venga, Soul of Picanto dan. Goed materiaal genoeg bij Kia
        In mijn ogen is enkel die Picanto een stadswagentje

Comment

In mijn ogen is enkel die Picanto een stadswagentje
          Topicstarter vraagt toch niet achter een stadswagentje? Of zie ik dat verkeerd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Topicstarter vraagt toch niet achter een stadswagentje? Of zie ik dat verkeerd?
            Niet specifiek, maar wel een wagentje voor in het stad, vermits hij in het stad gaat wonen . Vele voorbeelden waren te groot, vandaar.

Comment

Volgens Autoweek zijn, met uw wensenlijst 48 modellen in 188 uitvoeringen beschikbaar…

Met automaat nog 38 modellen in 105 uitvoeringen…

Comment

Niet specifiek, maar wel een wagentje voor in het stad, vermits hij in het stad gaat wonen . Vele voorbeelden waren te groot, vandaar.
                Het is maar hoe je het bekijkt dan. Ik zie bij de voorbeelden in zijn openingspost anders niet veel stadsmussen staan

Comment

'K zou sowieso voor een Duits automerk kiezen, die zijn het meest degelijk en hebben de hoogste restwaarde. Audi A3 is zeker aan te raden en voor 30.000 euro heb je daar al een deftige A3. Volkswagen is ook een zeer goeie optie uiteraard.

Comment

Is da nu om te lachen of serieus bedoeld?
                    ​​​​​​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door browniemix Bekijk Berichten

Ik zoek een kleine gezinswagen die zowel geschikt is in de stad (automaat?) als op de snelweg eens goed door te rijden. Qua opties, achteruitrijcamera, cruise control, automatische airco, LED verlichting. Panoramadak moet niet, maar is leuk.
                      En toen werd het stil ... waar blijft de TS ?

Ingedommeld op de achterbank van een HRV ? ...

Comment

Working...
                      X