Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe auto max. 30.000€

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Vooral de Honda hrv en de Mazda cx3 vind ik interessant.
    Die kan ik wat beter aankleden dan een golf of A3.

Comment

Mini clubman vind ik lelijk, dus nee.
      (Sorry als ik hiermee sommige mensen beledig)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
        Renault Scenic 4406 mm
        Renault Grand Scenic 4634mm
        Dacia Logan 4492mm
        VW Golf 4268mm
        Bedankt voor het opzoeken ! Dus toch weer een stukje gegroeid...

Comment

Aardig wat zelfs, scheelt nog geen 9cm met de Logan MCV.

Comment

Beste,

Ook de mercedes GLA past in je eisenpakket. Veel opties zal je niet kunnen nemen om beneden de 30 mille te blijven.

Joske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
              Aardig wat zelfs, scheelt nog geen 9cm met de Logan MCV.
              Ja, inderdaad, je hebt gelijk

Comment

Wat zoek/verwacht je verder in je wagen? Bepaalde opties je op het oog hebt? Automaat of manueel? Graag wat meer pit onder je gat of maakt niet veel uit? Liever wat comfortabeler/gezapiger of wat dynamischer/directer rijgedrag of niet zo belangrijk?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joske501 Bekijk Berichten
                  Beste,

Ook de mercedes GLA past in je eisenpakket. Veel opties zal je niet kunnen nemen om beneden de 30 mille te blijven.

Joske
                  Dan neem ik liever een mooi aangeklede hrv of Mazda. De ruimte achteraan is in een A klasse ook wat klein. Scheelt denk ik niet zoveel met een gla.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
                    Wat zoek/verwacht je verder in je wagen? Bepaalde opties je op het oog hebt? Automaat of manueel? Graag wat meer pit onder je gat of maakt niet veel uit? Liever wat comfortabeler/gezapiger of wat dynamischer/directer rijgedrag of niet zo belangrijk?
                    Ik zoek een kleine gezinswagen die zowel geschikt is in de stad (automaat?) als op de snelweg eens goed door te rijden. Qua opties, achteruitrijcamera, cruise control, automatische airco, LED verlichting. Panoramadak moet niet, maar is leuk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door browniemix Bekijk Berichten

Dan neem ik liever een mooi aangeklede hrv of Mazda. De ruimte achteraan is in een A klasse ook wat klein. Scheelt denk ik niet zoveel met een gla.
                      Die honda is nog mooi ook.

Comment

Zijn allemaal goeie opties. Ik vind een hatch in 't algemeen ook best handig in de stad. Wil je extra ruimte dan kan je het hogerop zoeken, hoewel de extra ruimte van een B-segment SUV genre CX-3 ook niet formidabel is. De A3 zou bij mij afvallen wegens te duur voor wat hij uiteindelijk biedt (dus ook lastig onder de 30k te krijgen).
                        Met de andere voorstellen zou dat makkelijk moeten lukken, en dan is het vooral een kwestie van smaak.

Comment

Proefrijden is de boodschap !

Comment

Als ge gene kloot geeft om looks of rijplezier, waarom dan geen Berlingo Multispace?
                            Ruimte voor zot, kost geen hol, en is nog vrij compact tov wat hij aanbiedt in ruimte. Hoogste uitrustingsniveau met een 1.2 PureTech naft (110 pk) kost u +-20k zonder eventuele kortingen enz.

Comment

Toffe auto zo'n Berlingo, terminologie als kloten, zot en hol beschrijven hem inderdaad best.
                              Last edited by Maurice P.P.; 02/10/2017, 16:29.

Comment

Ben zelf geen Citroën fan, maar die Berlingo's hier op't werk blijven wel gaan, en als ge ziet hoe die dingen afgebeuld worden door het personeel, dat wil echt al véél zeggen

Comment

A3 Berline mooiste auto voor dat geld en groot genoeg 4 deuren

Comment

Kvind dat ge precies maar nen hele triestige A3 hebt voor da geld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door browniemix Bekijk Berichten
                                      Dacia Logan MCV is wat te groot qua afmetingen. we gaan binnen enkele maanden verhuizen naar de binnenstad, dus zal alles wat krapper worden met parkeren enzo.
                                      Net zoals de Skoda Superb Combi, alhoewel hij ons wel bevallen heeft.
                                      Euhm, hebt ge de lengte wel al eens opgezocht tov de wagens in uw lijstje?

Logan MCV: 4492 mm
                                      A3: 4458 mm

Iets zegt mij dat er gewoon op Dacia neergekeken wordt

Comment

Voor wat in het stad rond te knotsen zou ik nooit een auto van 30k aankopen.

Er is ook nog de Dacia Dokker (de Berlingo van Dacia zeg maar)

Comment

Working...
                                        X