Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe auto max. 30.000€

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De Dokker Explorer TCe 115 heb je voor minder dan €15.000 en is mooi aangekleed.

Comment

Da's toch de viercilinder mag ik hopen

Comment

Da's inderdaad de 4 cilinder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
          Da's inderdaad de 4 cilinder.
          Oef, dan ben ik gerust gesteld. Mijn vrouw heeft nu zo ne TCE 90 ter beschikking en da's armoe troef

Comment

Kan je enkel maar ondervinden door er mee te rijden, da's meteen ook de reden waarom ik dat steeds aanhaal.

Comment

Ja, klopt volledig... Zoals ik in een ander topic al zei, ik koop nooit nog een wagen als ik er geen weekend mee kunnen rijden heb.

Comment

Een testrit van een half uur zegt idd lang niet alles. Vodden met den espace?
                voor in t stad rond te knotsen is ne seat ibiza al ni slecht, nieuw model is bijna zo ruim als ne golf.

Comment

Servostuur maakt lawaai... moette kunnen met leven he als ge ne Renault koopt. Die moet al ne keer meer binnen voor één of ander prutske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                    Voor wat in het stad rond te knotsen zou ik nooit een auto van 30k aankopen.

Er is ook nog de Dacia Dokker (de Berlingo van Dacia zeg maar)
                    Neenee, de Kangoo van Dacia zegt maar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                      Servostuur maakt lawaai... moette kunnen met leven he als ge ne Renault koopt. Die moet al ne keer meer binnen voor één of ander prutske
                      Nennee, waar ge mee moet leven is dat ge nen 0.9 tce als vervangwagen krijgt bij renault .
                      bij BMW kreeg ik ne 116d ter vervanging van nen 116i en nen 318d ter vervanging van nen 316i.
                      Het gemis van sportzetels en het traktorgeluid waren de enige nadelen
                      Wat het bij VW gaat zijn weet ik niet.. hopelijk geen vw up 1.0 MPI ofzo.
                      Last edited by sunking; 03/10/2017, 12:37.

Comment

Ja 't is waar, ze hebben mij dubbel liggen bij Renault lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Neenee, de Kangoo van Dacia zegt maar.
                          wat is nu feitelijk het verschil tussen ne kangoo en nen dokker, buiten het merklogo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

wat is nu feitelijk het verschil tussen ne kangoo en nen dokker, buiten het merklogo?
                            Awel zie, dat heb ik nu nog nooit nagezien vanwege geen zak interesse voor die karretjes.
                            Maar ik vermoed zo goed als niets. Ik denk dat ge het ongeveer (!) zo moet stellen: als je een bestelwagentje nodig hebt en je geeft veel om imago en het merklogo, dan koop je een Mercedes Citan. Geeft ge daar niet echt veel om, maar schaam je je toch nog altijd om te moeten zeggen dat je met een Dacia rijdt, dan koop je een Kangoo. De verstandigsten kopen die Dokker.
                            Ze zullen die uitleg graag horen bij Mercedes.
                            En weet je, van de drie vind ik qua uiterlijk die Dokker zelfs de mooiste. (voor zover je zoiets mooi kan noemen)
                            Last edited by Maurice P.P.; 03/10/2017, 13:33.

Comment

Mss ne Daewoo Damas kopen. Klein stadscamionetje Na Full-Option hebt ge wss nog €20000 over
                              En het voornaamste: ge hebt 7 zitplaatsen

Comment

Daewoo, dat kunt ge toch (al lang) niet meer kopen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                                  Daewoo, dat kunt ge toch (al lang) niet meer kopen?
                                  Ook alweer waar
                                  Ne Chevrolet Damas dan, maar dat is ook niet meer zeker?
                                  Er zal wel ergens nen tegenhanger van zijn bij Daihatsu of zo

Comment

Suzuki Carry = Daewoo Damas.

Comment

Kia Stonic of Sportage, mooie goed uitgeruste auto's en 7 jaar garantie.
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        Kia Stonic of Sportage, mooie goed uitgeruste auto's en 7 jaar garantie.
                                        Eindelijk weer eens iemand met een topicgerelateerd antwoord.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Eindelijk weer eens iemand met een topicgerelateerd antwoord.
                                          Ja, en die Sportage is een echt stadswagentje

Comment

Working...
                                          X