De Dokker Explorer TCe 115 heb je voor minder dan €15.000 en is mooi aangekleed.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe auto max. 30.000€
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenDa's inderdaad de 4 cilinder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenVoor wat in het stad rond te knotsen zou ik nooit een auto van 30k aankopen.
Er is ook nog de Dacia Dokker (de Berlingo van Dacia zeg maar)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenServostuur maakt lawaai... moette kunnen met leven he als ge ne Renault koopt. Die moet al ne keer meer binnen voor één of ander prutske
bij BMW kreeg ik ne 116d ter vervanging van nen 116i en nen 318d ter vervanging van nen 316i.
Het gemis van sportzetels en het traktorgeluid waren de enige nadelen
Wat het bij VW gaat zijn weet ik niet.. hopelijk geen vw up 1.0 MPI ofzo.Last edited by sunking; 03/10/2017, 12:37.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Neenee, de Kangoo van Dacia zegt maar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
wat is nu feitelijk het verschil tussen ne kangoo en nen dokker, buiten het merklogo?
Maar ik vermoed zo goed als niets. Ik denk dat ge het ongeveer (!) zo moet stellen: als je een bestelwagentje nodig hebt en je geeft veel om imago en het merklogo, dan koop je een Mercedes Citan. Geeft ge daar niet echt veel om, maar schaam je je toch nog altijd om te moeten zeggen dat je met een Dacia rijdt, dan koop je een Kangoo. De verstandigsten kopen die Dokker.
Ze zullen die uitleg graag horen bij Mercedes.
En weet je, van de drie vind ik qua uiterlijk die Dokker zelfs de mooiste. (voor zover je zoiets mooi kan noemen)Last edited by Maurice P.P.; 03/10/2017, 13:33.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk BerichtenDaewoo, dat kunt ge toch (al lang) niet meer kopen?
Ne Chevrolet Damas dan, maar dat is ook niet meer zeker?
Er zal wel ergens nen tegenhanger van zijn bij Daihatsu of zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenKia Stonic of Sportage, mooie goed uitgeruste auto's en 7 jaar garantie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Eindelijk weer eens iemand met een topicgerelateerd antwoord.
Comment
Comment