Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tuurlijk... beter zo.
De verkoper was aan zijn 4e dag, en was daar alleen voor de eerste keer. Ik had hem daarom 3 keer gevraagd of die overnameprijs zeker was, en had duidelijk gezegd dat ik niet verwacht dat ze daar op terugkomen.
Slecht opgeleid, of hij luisterde niet....
Tuurlijk... beter zo.
De verkoper was aan zijn 4e dag, en was daar alleen voor de eerste keer. Ik had hem daarom 3 keer gevraagd of die overnameprijs zeker was, en had duidelijk gezegd dat ik niet verwacht dat ze daar op terugkomen.
Slecht opgeleid, of hij luisterde niet....
Typische beginnersfout: té gretig en té enthousiast om te kunnen verkopen denk ik.
Ge kunt er maar goed mee zijn, en die verkoper heeft ook iets bijgeleerd.
Ook eens gekeken naar een VW Golf bij Cardoen. Totaal oninteresante prijzen en uitrusting verschilt met de Belgische versies ( geen adaptieve cruisecontrol ,city safe...) , modellen van voor de facelift....Je kan beter rechtstreeks in het buitenland kopen ( bv Jutetten-Kohlen of www.neuwagenkauf.com) . Prijzen liggen daar ettelijke duizenden euro's lager en je krijgt het recentste model.
Ook eens gekeken naar een VW Golf bij Cardoen. Totaal oninteresante prijzen en uitrusting verschilt met de Belgische versies ( geen adaptieve cruisecontrol ,city safe...) , modellen van voor de facelift....Je kan beter rechtstreeks in het buitenland kopen ( bv Jutetten-Kohlen of www.neuwagenkauf.com) . Prijzen liggen daar ettelijke duizenden euro's lager en je krijgt het recentste model.
Euh, wat denk je dat Cardoen doet ?
Die kopen gewoon het vorige model nog goedkoper in het buitenland
Wat voor een wagen is het dat je gaat kopen? De golf heeft sinds de facelift wel wat leuke verbeteringen, de navi van de pre facelift bv vind ik op niet veel trekken, en ook het interieur het interieur van de trendline / comfortline is mooier en komt in de buurt van de highline.
ikke niet, maar de auto staat aan 18499 min de overname.
Voor gelijk welke auto die zelf de camion kan op rijden geven ze 1000€.
Voor onze Clio van 5 jaar oud die volledig vol blutsen staat door hagel geven ze nog 4200€.
Comment