Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cardoen en overnamewaarde

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ja, maar toch beter dat het zo opgelost werd. Diene verkoper zal wel een sigaar krijgen

Comment

Tuurlijk... beter zo.
      De verkoper was aan zijn 4e dag, en was daar alleen voor de eerste keer. Ik had hem daarom 3 keer gevraagd of die overnameprijs zeker was, en had duidelijk gezegd dat ik niet verwacht dat ze daar op terugkomen.
      Slecht opgeleid, of hij luisterde niet....

Comment

Diene heeft zijne nieuwen job ook goed aangevat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
          Tuurlijk... beter zo.
          De verkoper was aan zijn 4e dag, en was daar alleen voor de eerste keer. Ik had hem daarom 3 keer gevraagd of die overnameprijs zeker was, en had duidelijk gezegd dat ik niet verwacht dat ze daar op terugkomen.
          Slecht opgeleid, of hij luisterde niet....
          Typische beginnersfout: té gretig en té enthousiast om te kunnen verkopen denk ik.
          Ge kunt er maar goed mee zijn, en die verkoper heeft ook iets bijgeleerd.

Comment

De auto die ik ga kopen heeft 0km (daginschrijving), en wordt dus als nieuw verkocht.

Transportschade kan altijd natuurlijk, maar dat kan in elke garage.
            We zullen dat wel rustig nakijken als we kopen.

Slechte ervaring gehad?
            Niet echt, maar ik ging er vroeger wel eens regelmatig kijken en dan viel het me toch op dat er soms slecht opgelapte wagens tussen zaten.

Comment

Kan zijn, maar ik koop een 0-km auto.

Comment

Kan zijn, maar ik koop een 0-km auto.
                Dat wilt niks zeggen bij Cardoen, al veel 0km's gezien met spuitnevel en kleurverschil.
                En dan maar doen alsof hun neus bloed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                  Diene heeft zijne nieuwen job ook goed aangevat
                  Foutje van 200€ denk ik.
                  Geen drama.

Comment

Nee, da's inderdaad niet veel, hij zal mogen blijven

Comment

Ook eens gekeken naar een VW Golf bij Cardoen. Totaal oninteresante prijzen en uitrusting verschilt met de Belgische versies ( geen adaptieve cruisecontrol ,city safe...) , modellen van voor de facelift....Je kan beter rechtstreeks in het buitenland kopen ( bv Jutetten-Kohlen of www.neuwagenkauf.com) . Prijzen liggen daar ettelijke duizenden euro's lager en je krijgt het recentste model.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                        Ook eens gekeken naar een VW Golf bij Cardoen. Totaal oninteresante prijzen en uitrusting verschilt met de Belgische versies ( geen adaptieve cruisecontrol ,city safe...) , modellen van voor de facelift....Je kan beter rechtstreeks in het buitenland kopen ( bv Jutetten-Kohlen of www.neuwagenkauf.com) . Prijzen liggen daar ettelijke duizenden euro's lager en je krijgt het recentste model.
                        Euh, wat denk je dat Cardoen doet ?
                        Die kopen gewoon het vorige model nog goedkoper in het buitenland

Comment

Ah ja... is nevenimport gelijk ze zeggen

Comment

En ze verkopen hem veel te duur aan de nietsvermoedende klant...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                              En ze verkopen hem veel te duur aan de nietsvermoedende klant...
                              Dat is dan handeldrijven, zoals ze zeggen

Comment

Ik heb al bijj Juetten Kohlen gekeken. Geen enkele automaat.

Cardoen biedt me gewoon 1500€ meer voor mijn beschadigde auto dan de VW garage. Tel daar nog dik 2000€ bij, en het verschil wordt groot.

Comment

Wat voor een wagen is het dat je gaat kopen? De golf heeft sinds de facelift wel wat leuke verbeteringen, de navi van de pre facelift bv vind ik op niet veel trekken, en ook het interieur het interieur van de trendline / comfortline is mooier en komt in de buurt van de highline.

Comment

De auto die ik ga kopen heeft 0km (daginschrijving), en wordt dus als nieuw verkocht.
                                    Post eens wat meer info over die bewuste auto ?

Wat je bij Cardoen vindt kan je ook elders vinden ... Cardoen is voor mij niet meteen the place 2B.

Comment

Comment

Vreemd dat die niet direct de prijs voor de auto's laten zien. Daar moet ge weer voor inloggen.

Comment

ikke niet, maar de auto staat aan 18499 min de overname.
                                          Voor gelijk welke auto die zelf de camion kan op rijden geven ze 1000€.
                                          Voor onze Clio van 5 jaar oud die volledig vol blutsen staat door hagel geven ze nog 4200€.

Comment

Working...
                                          X