Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cardoen en overnamewaarde

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Daar moet ge weer voor inloggen.
    Registreer je eenvoudigweg met een tijdelijk e-mailadres en laat ze dan nadien maar spammen ...

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
    de auto staat aan 18499 min de overname.
    Bekijk het aanbod (Polo, 12 TSI, 90 PK, DSG) en de prijzen via deze link eens ? ... allemaal daginschrijvingen die nog niet gebold hebben.

Comment

18499 euro voor een Polo van de vorige generatie lijkt me nu niet meteen een spotprijs.Een Polo (nieuw model) 1.0 TSI 95 pk DSG 7 Comfortline kost bij neuwagenkauf.com overigens +/- 15.500 euro. 4.200 euro voor een Clio van slechts 5 jaar oud , weliswaar met deuken , is nu ook weer niet zo spectaculair. Ik verkocht twee jaar geleden een Golf 5 tdi van 10 jaar oud voor 5.500 euro particulier. En zelf invoeren uit Duitsland is echt heel gemakkelijk zelf te doen.
      Last edited by ; 18/10/2017, 21:01.

Comment

Reken bij die polo van neuwagenkauf maar rap 3000€ bij voor opties als Gps en andere prutsen.
        Ik heb geen zin daarbij nog veel tijd te spenderen om zelf te verkopen en twee dagen te spenderen om op te halen douane, tijdelijke platen etc. Dat zal ik wel eens doen als ik 5000€ kan sparen en gepensioneerd ben.
        In duitsland hebben autos door de band ook minder uitrusting standaard.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

Registreer je eenvoudigweg met een tijdelijk e-mailadres en laat ze dan nadien maar spammen ...

Bekijk het aanbod (Polo, 12 TSI, 90 PK, DSG) en de prijzen via deze link eens ? ... allemaal daginschrijvingen die nog niet gebold hebben.
          De goedkope missen gps, metaal kleur en alu, en nog wat spullen die er bij Cardoen op zitten.
          Een spotprijs is het niet, maar wel een goede deal inclusief de overname.
          Ik ga echt geen Polo in Munchen of zo ophalen....

Comment

'k zou het nu ook niet direct een koopje durven noemen, polo van vorig model terwijl het nieuwe aanzienlijk ruimer is (bijna een golf).
            mijn moeder heeft 17k neergelegd voor een golf (18500 min 1500 overname voor haar oud krel), vond ik een scherpe prijs, wel 2 jaar geleden ondertussen, stockmodel bij dealer (net binnengekomen), 1.2 tsi 85pk maar wel met business pack gps (met o.a. automatisch inparkeren en automatisch inklappende spiegels), leek ons destijds zeker zo interessant dan een jonge occasie of cardoen wagen.

Maar, langs de andere kant, als die wagen exact is wat ge zoekt, waarom niet dan.

Comment

Altijd appelen met appelen vergelijken.
              Een automaat kost altijd iets meer, en je moet meestal een iets grotere motor nemen.

Ter vergelijking, een Golf VII 110pk automaat staat nu geprijsd aan 22.000€ (comfortline, alu, GPS, en nog een paar opties)

Dat is inderdaad geen kanonprijs, maar ze garanderen wel 1500€ overname op gelijk welke auto.

Comment

Klopt, DSG is zeker een meerwaarde, maar op een golf van cardoen zit geen adaptive cruise control, en da's een van de interessantste snufjes vind ik en zit standaard er wel op bij D'ieteren, toch één positief ding dat er te zeggen valt over dat maffiaclubje.
                Dit terzijde, je polo ziet er in die config wel leuk uit.

Comment

Je hebt gelijk, I love ACC, en heb het ook op mijn bedrijfswagen.
                  Maar om rond de kerk en de Colruyt te rijden voor max 10.000 per jaar, en wetende dat mijn vrouw dat niet wil (kan ?) gebruiken.

Comment

Het kan goed zijn dat de auto bij Cardoen goedkoper is maar mogelijks is het ook een versie die oorspronkelijk niet voor de BE markt was. Dit kan betekenen dat de auto andere opties heeft en daardoor ook goedkoper is. Welk voorstel heb je gekregen voor een auto en welke uitvoering?
                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER
                      Het kan goed zijn dat de auto bij Cardoen goedkoper is maar mogelijks is het ook een versie die oorspronkelijk niet voor de BE markt was. Dit kan betekenen dat de auto andere opties heeft en daardoor ook goedkoper is. Welk voorstel heb je gekregen voor een auto en welke uitvoering?
                      De laatste tijd veel Portugese wagens, als je weet dat die Polo van hem daar max 14.900 heeft gekost heeft Cardoen dat goed gezien om ze daar te halen.

Trouwens easy te zien door de serienummer even bij VW te tonen.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Komt de nieuwe Polo er niet elk moment aan? Ik zou daarop wachten om dan een showroomwagen te kopen die in de weg staat..Deze vind ik persoonlijk ook wel een mooie
                        Hier vind je een tweedehands Volkswagen Polo die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt
                        Last edited by BEEMER; 21/10/2017, 12:43.
                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

De nieuwe Polo is er, en kost in dezelfde config bij VW 2000€ meer.
                          Ik heb besteld bij Cardoen.

Comment

Nog een klein extraatje....
                            de VW garage had een idee gegeven van de terugneemwaarde van onze oude auto.
                            Om die te bevestigen waren we langs geweest, hebben ze fotos gemaakt, en gingen ze offertes vragen van handelaars. Ik bel gisteren...
                            Vraagt die verkoper om nog eens langs te komen omdat zijn systeem gecrasht is, en ze alles kwijt waren.
                            Prutsverkoper.

Comment

Mocht je vroeg of laat in de problemen komen met je Polo dan is de kans groot dat deze problemen zullen opgelost worden door de VW garage van "de prutsverkoper" ... veel groter dan dat Karel Cardoen zijn team voor probleemoplossing gaat zorgen !

Comment

Laat ons dan maar hopen dat de mekaniekers professioneler zijn dan de verkopers.

De basistaken van een autoverkoper zijn toch om een juiste config te maken, daar de juiste prijs op,te plakken. Tweede punt is een overnameprijs te bepalen.

En dan de klant overtuigen dat hij een goede deal heeft.

Comment

Da's eigenlijk wel heel juist...

Comment

Als ne vw verkoper er in slaagt u te overtuigen da het ne goeie deal is, is 't wel
                                    een héle goeie verkoper. Hetgeen ze mij boden voor mijn vorige wagen was veel te weinig, en ook nog eens bindend (mocht dus in afwachting geen beter bod elders aanvaarden). Dus daar heb ik toch voor gepast en gelukkig effectief aan een betere prijs particulier kunnen verkopen.

Comment

Maar 't was wel ne goeie verkoper want uiteindelijk heeft die zijn job perfect gedaan... een auto verkocht

Comment

Nee, die VW verkoper heeft mij niks verkocht, ik heb bij Cardoen gekocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                          Nee, die VW verkoper heeft mij niks verkocht, ik heb bij Cardoen gekocht.
                                          t ging over mij peis k.

Oorspronkelijk geplaatst door DHL
                                          Maar 't was wel ne goeie verkoper want uiteindelijk heeft die zijn job perfect gedaan... een auto verkocht
                                          Da's waar.. ma da was nu ni zo moeilijk want 'k wist wel ongeveer wa ik wou heeft mij wel prima door het uiteindelijk proces geloodst .

Comment

Working...
                                          X