Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaring inrichting bestelauto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ervaring inrichting bestelauto

Ik heb enkele weken geleden een tweedehands opel vivaro op de kop kunnen tikken. Nu wil ik deze inrichten als bedrijfswagen, dus met rekken en bakken enal (ik ben elektricien). Hiervoor kwam ik terecht bij lrb in westerlo: http://www.lrb.be/

Heeft er iemand ervaring met deze firma? welk mogelijkheden biedenz e aan? Hoeveel zou een gemiddelde inrichting kosten?
    Bedrijfswagen inrichten of je mobiele werkplaats optimaliseren? LRB bedrijfswageninriching installeert aluminium en lichtgewicht schabben, vloerladen en andere inrichtingen in alle types camionettes en bedrijfswagens.

Geen ervaring met lrb, wel zeer goede ervaringen met Sortimo.
    Best offerte aanvragen, dat kost niks, want dat kan zéér sterk variëren.... van een kleine € 1.000 tot ....
    Offerte laten maken kan in elke vestiging van o.a. Lecot (zowat overal te vinden ) of via Van Marcke, ook zowat overal gevestigd, maar dat is nu niet echt de firma voor een elektricien )

Nog vergeten: Ze hebben overigens ook een webshop voor het geval je dat liever zelf doet.
    Last edited by Maurice P.P.; 16/10/2017, 17:38.

Comment

Wij laten dat door De Kinder uit Buggenhout doen. Niet de goedkoopste, maar ook niet de duurste.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
        Wij laten dat door De Kinder uit Buggenhout doen. Niet de goedkoopste, maar ook niet de duurste.
        Dat is toch die DHZ-zaak hé? (waar weliswaar ook redelijk wat zelfstandigen komen )
        Welk merk van wageninrichting verkoopt die dan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Dat is toch die DHZ-zaak hé? (waar weliswaar ook redelijk wat zelfstandigen komen )
          Welk merk van wageninrichting verkoopt die dan?
          Geen idee eigenlijk welk merk het is, zal dat morgen eens bekijken op de factuur.

Wel foto van werk dat ze onlangs voor andere firma gedaan hebben:

Comment

Gevonden! Bott is het dat De Kinder verkoopt.
            Ik ken het niet. kan er dan ook niks zinnigs over zeggen. (overigens precies toch redelijk proper gemonteerd)
            Eén van de voordelen van Sortimo is hun grote aanwezigheid op de markt, maar dat is misschien bijkomstig, en het een zeer modulair systeem is dat trouwens ook door Bosch (blauwe reeks elektrisch gereedschap) wordt gevolgd.
            Last edited by Maurice P.P.; 16/10/2017, 18:22.

Comment

- https://www.sortimo.be/service-conta...vend-voorstel/

- neem ook eens contact op met ACT Research in Kortenberg 02 757 01 02

Comment

Reeds 3 voertuigen ingericht door AVITECH Ninove, 1 reeds overgebouwd naar nieuwe bestelwagen.
                Geen kunststofkoffers, zeer degelijke metalen koffers! Nooit zal ik overgaan naar iets anders!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kurt@baai Bekijk Berichten
                  Geen kunststofkoffers, zeer degelijke metalen koffers! Nooit zal ik overgaan naar iets anders!
                  Is metaal steeds sterker of degelijker dan kunststof?
                  Ik dacht dat kunststof tegenwoordig niet noodzakelijk slechter is? (en lichter, in de meeste bestelwagens niet onbelangrijk als je de bakken ook nog wat wil vullen...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Is metaal steeds sterker of degelijker dan kunststof?
                    Ik dacht dat kunststof tegenwoordig niet noodzakelijk slechter is? (en lichter, in de meeste bestelwagens niet onbelangrijk als je de bakken ook nog wat wil vullen...)
                    Dit, kwaliteitsvolle kunststof is imho zelfs de betere oplossing voor bakken en dergelijke.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten

Dit, kwaliteitsvolle kunststof is imho zelfs de betere oplossing voor bakken en dergelijke.
                      Tegenwoordig bakken velen met kokosolie ... waar vind je dat eigenlijk, die dit ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

Tegenwoordig bakken velen met kokosolie ... waar vind je dat eigenlijk, die dit ?
                        Oppassen met humor!

Comment

Da's humor, eerder oppassen met goedkope humor

Comment

Working...
                          X