Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Espace - winterbanden of all season banden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Toevallig vorige week ook met dezelfde vraag gezeten. De AS banden waren €25/band goedkoper dan de winterbanden van Continental en dus heeft de firma beslist dat ik eerst mijn zomerbanden moet oprijden en dan AS banden leggen
    Blijkbaar waren de eerste AS banden niet geschikt voor een de echte sneeuwgebieden te rijden, maar tegenwoordig mogen die dat wel.

Comment

Inderdaad, en ze bestaan zeker in 18'.
      Ik zou dat ook willen, in plaats van dat ergerlijk gewissel 2 keer per jaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
        Voor winterbanden: Goodyear Ultragrip!
        Idd!
        Nu terug voor Goodyear gegaan (Ultragrip Performance), was zeer tevreden van de Ultragrip 8 in den tijd op men Polo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
          Pirelli is bazaar
          Alléé gij een goede band hoort te slijten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten

Alléé gij een goede band hoort te slijten.
            Fabeltje

Comment

Ook content van de GoodYears (Ultragrip 9) op madam's Mini'tje. Echte sneeuw hebben ze nog niet gezien, maar in de typische herfstomstandigheden (vette wegen met modder en afgevallen bladeren) doen ze het heel goed.
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Espace V alu velgen 18 duim met druksensoren en banden Goodyear 1399 Euro bij Valckenier momenteel.

Comment

1399 euro, Da's gewoon de prijs in elke Renault garage... Zie o.a. op my Renault.

Comment

Kan zijn, had net de mail gekregen van Valckenier en wou dit gewoon doorgeven aan topicstarter. Ben geen prijzen gaan vergelijken op voorhand maar vond het wel de moeite dit even mee te geven, vermits goedkoop...

Comment

Voor heel wat mensen is dat zowat een maandloon, jouw goedkope prijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                        Voor heel wat mensen is dat zowat een maandloon, jouw goedkope prijs.
                        Toch ni zeggen dat dit veel is voor een kit hee. Veel minder dan wat hij voorgesteld kreeg.

En over maandloon, ik ben hier wel de sukkelaar van't forum hee

Comment

Voor wat je "krijgt" (en dan heb ik het op die kit ...) is dat inderdaad niet duur, daar heb je een punt.

Comment

Zou zo'n smileyke 'duim omhoog' moeten bestaan ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spirou_ Bekijk Berichten
                              Budget is niet meteen een issue. De 18 inch velgen van Renault vind ik spuuglelijk. Ik zou graag merkvelgen hebben omdat ik in dit geval vind dat de velgen mee de uitstraling/look van de wagen bepalen.

Ik ga volgende week even langs de garage, kijken welke kits ze bij Renault in de aanbieding hebben voor de Espace. Via internet vind ik alleen een kit op stalen velg, en een kit met de 18” banden (zowel velg als band zijn daar niet mijn goesting).
                              Ik denk dat die mens dat al wist van die 18" set.
                              Last edited by Maurice P.P.; 24/10/2017, 10:08.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Toch ni zeggen dat dit veel is voor een kit hee. Veel minder dan wat hij voorgesteld kreeg.

En over maandloon, ik ben hier wel de sukkelaar van't forum hee
                                Schoolvoorbeeld van een sukkelaar met een dikke Siebener

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Ik denk dat die mens dat al wist van die 18" set.
                                  Goh ja Maurice... sorry da'k hem wou helpen he.

Proficiat, you're back

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten

Schoolvoorbeeld van een sukkelaar met een dikke Siebener
                                    Ja ma, k'heb wel geen dikke pree he lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Ja ma, k'heb wel geen dikke pree he lol
                                      'K weet wel, 'k zal wel zwijgen over die bankoverval.

Comment

Die feiten zijn verjaard, kan geen kwaad meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                          Inderdaad, en ze bestaan zeker in 18'.
                                          Ik zou dat ook willen, in plaats van dat ergerlijk gewissel 2 keer per jaar.
                                          Da kan goed zijn, maar het was de bedoeling dat ik volgende week dinsdag ermee naar Oostenrijk ging
                                          Nu heeft nen andere maat zijne auto hals over kop naar de garage moeten brengen om zijn remmen te laten maken wat normaal ietske later stond ingepland.

Comment

Working...
                                          X