Zo'n goedkope banden, is dat betrouwbaar ? Bandencentrale stelde me ook zoiets voor om op de Espace te leggen. Vertrouwde het niet en merkbanden gekozen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Espace - winterbanden of all season banden?
Collapse
X
-
Ik vertrouw de goedkope banden ook niet echt. Vooral voordelig voor de bandencentrale volgens mij.
Ik denk dat ik nog enkele weken de tweedehands markten in de gaten zal houden. Ik ben ervan overtuigd dat ik wel iets zal vinden waar nog een 7 mm op zit zodat ik een 3 a 4 seizoenen doorkan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spirou_ Bekijk BerichtenIk vertrouw de goedkope banden ook niet echt. Vooral voordelig voor de bandencentrale volgens mij.
Ik denk dat ik nog enkele weken de tweedehands markten in de gaten zal houden. Ik ben ervan overtuigd dat ik wel iets zal vinden waar nog een 7 mm op zit zodat ik een 3 a 4 seizoenen doorkan.
Comment
-
Vandaar mijn eerdere gedachte :
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenKoop dan ook meteen nieuwe winterbanden en verkoop ze na 4 jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenVandaar mijn eerdere gedachte :
Comment
-
Wel, liever tweedehands merkbanden dan nieuwe b-label banden.
Ik voel me gewoon beter bij het aankopen van tweedehands winterbanden gezien het lage gebruik.
Ik heb 2 Pirelli Sottozero’s en 2 Continental CrossContact winter gevonden met 2 x 7 en 2 x 8 mm profiel voor 330 euro. Lijkt me een goeie deal. Banden van eind 2013, 4 jaar oud dus. Ik denk er drie tot vier seizoenen van 10 000 km mee te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenIk ga nog liever te voet dan voor zulke "oplossingen" te kiezen !
Comment
-
Ik ging ervan uit dat het wel vaker gebeurt dat de banden op één as versleten zijn en deze vervangen worden door een andere band dan de banden op de andere as, niet dan? Het is toch onmogelijk om altijd dezelfde banden te leggen, ooit komt er toch een moment dat ze ze niet meer maken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spirou_ Bekijk BerichtenIk ging ervan uit dat het wel vaker gebeurt dat de banden op één as versleten zijn en deze vervangen worden door een andere band dan de banden op de andere as, niet dan? Het is toch onmogelijk om altijd dezelfde banden te leggen, ooit komt er toch een moment dat ze ze niet meer maken?
Dat duurt 5 min, en iet of wat deftige garage maakt daar geen spel van.
Ik deed het altijd zelf, bij de winter / zomerwissel, zodat ze mooi gelijkmatig slijten.
Comment
-
Oppassen in een Espace op de snelweg....
Tenminste, de Presidentiële wagen van Macron is te lomp voor snelweg....
Comment
Comment