Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ervaringen Mazda CX-5 2.0 Benzine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ervaringen Mazda CX-5 2.0 Benzine

Hallo allemaal!

Ik ben opzoek naar ene nieuwe wagen.
    Eigenlijk was ik opzoek naar een break/stationwagen. Maar toen ik de nieuwe Mazda CX-5 zag was ik direct verkocht!

Nu was mijn vraag als hier misschien mensen zijn die goede/slechte ervaringen hebben met deze wagen (de 2.0 benzine 165pk versie)
    Of hebben jullie misschien betere alternatieven?

Hartelijk dank!

Afhankelijk van wat je precies zoekt in een wagen, is dat wel één van de betere keuzes in het segment.

Comment

Ouders rijden ondertussen anderhalf jaar met een CX-5 2.0 benzine 165pk. Hebben een stockmodel aangekocht voor €25.500 incl BTW (catalogusprijs €31.000).
      Zijn heel tevreden. Veel bang for the buck.

Bij korte ritten bedraagt het gemiddeld verbruik 8 liter. Doordat het een hoogtoerige motor is zou ik wel opteren voor de automaat ivp manueel. Ik vind dat persoonlijk nogal nerveus en vervelend rijden het continu schakelen.
      Rijgedrag is heel fijn. Sturen is verrassend plezant voor wagen van dit formaat.

Kortom: ik denk dat het één v/d beste keuzes, zoniet de beste, is in het segment en prijscategorie.

Comment

Heb er laatst ook eens naar gekeken en idd wel een leuke wagen. En zeker aantrekkelijke prijs.

Comment

Hou er wel rekening mee dat je flink toeren moet maken en schakelen om vooruit te komen met zo'n atmo benzine suv

Daar is op zich niets mis mee, maar voor wie van een koppelrijke en schakelluie motor komt kan het wel even aanpassen zijn en het ligt ook niet iedeeren

Comment

Working...
          X